Dostawa wkładów drukujących dla DOW NFZ
Publication date | 2013-12-23 |
End date | 2014-01-07 10:00:00 |
Instytucja | Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki |
Miejscowość | Wrocław |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 534896 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301921136 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów drukujących do drukarek laserowych oraz atramentowych, faksów, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz duplikatora cyfrowego zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 30192113-6 - wkłady drukujące. 3. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru od Zamawiającego, na własny koszt, zużytych wkładów drukujących systematycznie, minimum jeden raz w miesiącu i do 6 miesięcy od terminu zakończenia umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest unieszkodliwić zużyty wkład drukujący na własny koszt. 5. Zamawiający wymaga w ramach zamówienia dostarczenia fabrycznie nowych wkładów drukujących. 6. Nie dopuszcza się wkładów drukujących regenerowanych bądź powtórnie napełnianych. 7. Każdy wkład drukujący musi posiadać bezpieczne opakowanie w postaci kartonu, wkładki zabezpieczającej, aby przy transporcie nie uległ uszkodzeniu oraz (w miarę możliwości) posiadać folię zabezpieczającą/taśmę zabezpieczającą wkład przed przypadkowym wysypaniem materiału eksploatacyjnego. 8. Każdy wkład drukujący oraz jego opakowanie muszą zawierać informację (w postaci naklejki) do jakiego modelu, modeli urządzeń jest przeznaczony. 9. Podane w załączniku nazwy materiałów określają wymagany przez Zamawiającego standard i parametry techniczno-funkcjonalno-użytkowe zamawianych wkładów drukujących. 10. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów równoważnych. a) przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości), do którego wytworzenia zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony, o parametrach nie gorszych niż produkt zalecany przez producenta sprzętu w zakresie pojemności, wydajności i jakości, b) zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszyć warunków gwarancji urządzeń. 11. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu, które powstały w wyniku zastosowania zaoferowanych przez siebie wkładów drukujących. W razie awarii urządzenia powstałej na skutek wykorzystania wkładu równoważnego Wykonawca zapewni na własny koszt naprawę urządzenia we wskazanym przez Zamawiającego serwisie lub wymianę urządzenia na nowe w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia awarii Wykonawcy. 12. Realizacja zamówienia musi być oparta o wkłady drukujące w pełni komunikujące się z urządzeniem (drukarką, faksem, kopiarką, urządzeniem wielofunkcyjnym, duplikatorem cyfrowym), tzn. w przypadku kaset wyposażonych w układ elektroniczny (chip) powinna być możliwość odczytu na wyświetlaczu drukarki, bądź na wydruku strony testowej, aktualnej informacji o stanie zużycia tonera i pozostałej liczby możliwych kopii do sporządzenia z wykorzystaniem zainstalowanego wkładu eksploatacyjnego. 13. Wkłady drukujące muszą być oznaczone datą ważności (przydatności do zainstalowania w urządzeniu) udzieloną przez producenta (umieszczoną lub wytłoczoną na opakowaniu) lecz nie mniej niż 6 miesięcy od dnia dostarczenia towaru. 14. W okresie gwarancji Wykonawca na swój własny koszt zobowiązuje się do przyjęcia i wymiany wkładów drukujących odbiegających jakościowo od warunków technicznych wymaganych przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. Jako reklamacje traktuje się: a) zabrudzenia wydruków, b) zadruki nieczytelne w części lub w całości arkusza, c) zanieczyszczenia urządzeń spowodowane podczas eksploatowania wkładu drukującego, d) częściowa lub całkowita niesprawność urządzenia będąca następstwem wadliwie działającego wkładu drukującego. 15. Na Wykonawcy ciąży obowiązek pokrycia wszelkich szkód powstałych w urządzeniach posiadanych przez Zamawiającego w wyniku dostarczonych wadliwych wkładów drukujących. 16. Podane ilości wkładów drukujących są wielkościami szacunkowymi i w rzeczywistości mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, że dokonane zmiany w tym zakresie nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy. 17. Zamawiający zastrzega, że nie wszystkie wkłady drukujące muszą być zakupione w pełnym zakresie ilościowym. 18. Ilość poszczególnych wkładów drukujących zależeć będzie od zapotrzebowań Zamawiającego. 19. W przypadku wystąpienia podmiotów trzecich z jakimkolwiek roszczeniem wobec Zamawiającego, dotyczącym przedmiotu umowy, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność i zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty związane z tymże roszczeniem. 20. W przypadku wystąpienia podmiotów trzecich przeciwko Zamawiającemu z roszczeniami z tytułu praw patentowych lub autorskich w przedmiocie umowy, odpowiedzialność z tego tytułu ponosi Wykonawca. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki |
Ulica | ul. Joannitów 6 |
Nr domu | 6 |
Miejscowosc | Wrocław |
Kod poczt | 50-525 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | (071) 7979317 |
Fax | (071) 7979318 |
Internet | www.nfz-wroclaw.pl |
Regon | 01544738200022 |
E mail | awacek@nfz-wroclaw.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Podmiot prawa publicznego |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2014 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. |
Wiedza | O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy wkładów drukujących i wkładów drukujących do drukarek laserowych oraz atramentowych, faksów, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych na kwotę nie mniejszą niż 150 tys. zł brutto każda, oraz załączy dowody, potwierdzające, że zostały wykonane należycie. Przez dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie Zamawiający rozumie: poświadczenie należytego wykonania. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, dowodem potwierdzającym należyte wykonanie dostaw może być oświadczenie Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. |
Potencjal | Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. |
Zdolne | Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. |
Sytuacja | o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, jeżeli posiada polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Wykonawcę w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min. 150 tys. złotych oraz złoży oświadczenie, że będzie kontynuował przedmiotowe ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą, przez cały okres obowiązywania gwarancji. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | 3A.2 dotyczy ofert równoważnych tuszy do drukarek atramentowych: raporty testów wydajności, przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 24711, 24712, przez uprawniony do tego podmiot, 3A.3 dotyczy ofert równoważnych tonerów do drukarek laserowych: raporty testów wydajności, przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752, 19798, przez uprawniony do tego podmiot, 3A.4 oświadczenie, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi w pełni kompatybilnymi ze sprzętem do którego są przeznaczone, posiadają parametry techniczne odpowiadające materiałom oryginalnym producenta sprzętu danej drukarki, kserokopiarki czy faksu, 3A.5 oświadczenie, że oferowane produkty równoważne nie naruszają praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 14.1 Zmiana postanowień umowy następuje pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu. 14.2 Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. 14.3 Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. 14.4 Strony dopuszczają możliwość zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli Stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy. 14.5 Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeksu Spółek Handlowych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1030 z późn. zmian.). 14.6 Zamawiający dopuszcza zmianę danych adresowych Wykonawcy w przypadku dokonania zmian dotyczących Wykonawcy. 14.7 Za zmianę umowy nie będzie traktowana ustawowa zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.nfz-wroclaw.pl |
Spec war | Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław |
Data skl | 07/01/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, budynek A, kancelaria ogólna |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |