Dostawa wkładów drukujących dla DOW NFZ

Data publikacji 2013-12-23
Data zakończenia 2014-01-07 10:00:00
Instytucja Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534896 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów drukujących do drukarek laserowych oraz atramentowych, faksów, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz duplikatora cyfrowego zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 30192113-6 - wkłady drukujące.
3. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru od Zamawiającego, na własny koszt, zużytych wkładów drukujących systematycznie, minimum jeden raz w miesiącu i do 6 miesięcy od terminu zakończenia umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest unieszkodliwić zużyty wkład drukujący na własny koszt.
5. Zamawiający wymaga w ramach zamówienia dostarczenia fabrycznie nowych wkładów drukujących.
6. Nie dopuszcza się wkładów drukujących regenerowanych bądź powtórnie napełnianych.
7. Każdy wkład drukujący musi posiadać bezpieczne opakowanie w postaci kartonu, wkładki zabezpieczającej, aby przy transporcie nie uległ uszkodzeniu oraz (w miarę możliwości) posiadać folię zabezpieczającą/taśmę zabezpieczającą wkład przed przypadkowym wysypaniem materiału eksploatacyjnego.
8. Każdy wkład drukujący oraz jego opakowanie muszą zawierać informację (w postaci naklejki) do jakiego modelu, modeli urządzeń jest przeznaczony.
9. Podane w załączniku nazwy materiałów określają wymagany przez Zamawiającego standard i parametry techniczno-funkcjonalno-użytkowe zamawianych wkładów drukujących.
10. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów równoważnych.
a) przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości), do którego wytworzenia zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony, o parametrach nie gorszych niż produkt zalecany przez producenta sprzętu w zakresie pojemności, wydajności i jakości,
b) zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszyć warunków gwarancji urządzeń.
11. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu, które powstały w wyniku zastosowania zaoferowanych przez siebie wkładów drukujących. W razie awarii urządzenia powstałej na skutek wykorzystania wkładu równoważnego Wykonawca zapewni na własny koszt naprawę urządzenia we wskazanym przez Zamawiającego serwisie lub wymianę urządzenia na nowe w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia awarii Wykonawcy.
12. Realizacja zamówienia musi być oparta o wkłady drukujące w pełni komunikujące się z urządzeniem (drukarką, faksem, kopiarką, urządzeniem wielofunkcyjnym, duplikatorem cyfrowym), tzn. w przypadku kaset wyposażonych w układ elektroniczny (chip) powinna być możliwość odczytu na wyświetlaczu drukarki, bądź na wydruku strony testowej, aktualnej informacji o stanie zużycia tonera i pozostałej liczby możliwych kopii do sporządzenia z wykorzystaniem zainstalowanego wkładu eksploatacyjnego.
13. Wkłady drukujące muszą być oznaczone datą ważności (przydatności do zainstalowania w urządzeniu) udzieloną przez producenta (umieszczoną lub wytłoczoną na opakowaniu) lecz nie mniej niż 6 miesięcy od dnia dostarczenia towaru.
14. W okresie gwarancji Wykonawca na swój własny koszt zobowiązuje się do przyjęcia i wymiany wkładów drukujących odbiegających jakościowo od warunków technicznych wymaganych przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia.
Jako reklamacje traktuje się:
a) zabrudzenia wydruków,
b) zadruki nieczytelne w części lub w całości arkusza,
c) zanieczyszczenia urządzeń spowodowane podczas eksploatowania wkładu drukującego,
d) częściowa lub całkowita niesprawność urządzenia będąca następstwem wadliwie działającego wkładu drukującego.
15. Na Wykonawcy ciąży obowiązek pokrycia wszelkich szkód powstałych w urządzeniach posiadanych przez Zamawiającego w wyniku dostarczonych wadliwych wkładów drukujących.
16. Podane ilości wkładów drukujących są wielkościami szacunkowymi i w rzeczywistości mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, że dokonane zmiany w tym zakresie nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy.
17. Zamawiający zastrzega, że nie wszystkie wkłady drukujące muszą być zakupione w pełnym zakresie ilościowym.
18. Ilość poszczególnych wkładów drukujących zależeć będzie od zapotrzebowań Zamawiającego.
19. W przypadku wystąpienia podmiotów trzecich z jakimkolwiek roszczeniem wobec Zamawiającego, dotyczącym przedmiotu umowy, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność i zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty związane z tymże roszczeniem.
20. W przypadku wystąpienia podmiotów trzecich przeciwko Zamawiającemu z roszczeniami z tytułu praw patentowych lub autorskich w przedmiocie umowy, odpowiedzialność z tego tytułu ponosi Wykonawca.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
Ulica ul. Joannitów 6
Nr domu 6
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-525
Województwo dolnośląskie
Tel (071) 7979317
Fax (071) 7979318
Internet www.nfz-wroclaw.pl
Regon 01544738200022
E-mail awacek@nfz-wroclaw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Wiedza O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy wkładów drukujących i wkładów drukujących do drukarek laserowych oraz atramentowych, faksów, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych na kwotę nie mniejszą niż 150 tys. zł brutto każda, oraz załączy dowody, potwierdzające, że zostały wykonane należycie. Przez dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie Zamawiający rozumie: poświadczenie należytego wykonania. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, dowodem potwierdzającym należyte wykonanie dostaw może być oświadczenie Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Potencjał Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Sytuacja o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, jeżeli posiada polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Wykonawcę w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min. 150 tys. złotych oraz złoży oświadczenie, że będzie kontynuował przedmiotowe ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą, przez cały okres obowiązywania gwarancji.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 3A.2 dotyczy ofert równoważnych tuszy do drukarek atramentowych: raporty testów wydajności, przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 24711, 24712, przez uprawniony do tego podmiot, 3A.3 dotyczy ofert równoważnych tonerów do drukarek laserowych: raporty testów wydajności, przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752, 19798, przez uprawniony do tego podmiot, 3A.4 oświadczenie, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi w pełni kompatybilnymi ze sprzętem do którego są przeznaczone, posiadają parametry techniczne odpowiadające materiałom oryginalnym producenta sprzętu danej drukarki, kserokopiarki czy faksu, 3A.5 oświadczenie, że oferowane produkty równoważne nie naruszają praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 14.1 Zmiana postanowień umowy następuje pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu. 14.2 Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. 14.3 Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. 14.4 Strony dopuszczają możliwość zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli Stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy. 14.5 Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeksu Spółek Handlowych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1030 z późn. zmian.). 14.6 Zamawiający dopuszcza zmianę danych adresowych Wykonawcy w przypadku dokonania zmian dotyczących Wykonawcy. 14.7 Za zmianę umowy nie będzie traktowana ustawowa zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.nfz-wroclaw.pl
Adres uzyskania siwz Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław
Data składania wniosków 07/01/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, budynek A, kancelaria ogólna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)