Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wraz z dostawą sprzętu komputerowego i modernizacją sieci teleinformatycznej dla SPZOZ w Wieluniu

Publication date 2014-03-03
End date 2014-03-11 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Wieluniu
Miejscowość Wieluń
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania medycznego,
  • Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości,
  • Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi,
  • System zarządzania bazą danych,
  • Systemy informacji medycznej,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 44901 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 488140007, 481800003, 484400004, 484500007, 722630006, 722650000, 722680001, 486120001, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: dostawa sprzętu komputerowego, wymiana urządzeń aktywnych w sieci teleinformatycznej, instalacja 200mb okablowania, dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) obsługującego część medyczną (System medyczny) i administracyjną (System administracyjny) działalności szpitala, obejmująca:
1. dostawę serwerów, 60 szt. zestawów komputerowych, 40 szt. drukarek laserowych, wymianę 10 szt. urządzeń aktywnych (switchy) zgodnie z załącznikiem 14 do SIWZ, oraz instalacji 200 mb okablowania logicznego (UTP kat. 5) w poradniach specjalistycznych,
2. dostawę modułów części medycznej oraz administracyjnej Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) zgodnie z załącznikiem nr 10, o funkcjonalności opisanej w załącznikach nr 11 i 12 do SIWZ,
3. dostawa oprogramowania bazodanowego, zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ,
4. wdrożenie ZSI - instalacja, konfiguracja i uruchomienie ZSI, przeszkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczanego rozwiązania, zgodnie wymaganiami opisanymi w załączniku nr 15 do SIWZ,
5. integrację z pozostałymi systemami informatycznymi użytkowanymi przez Zamawiającego, zgodnie wymaganiami opisanymi w załączniku nr 16 do SIWZ,
6. objęcie gwarancyjnym nadzorem autorskim i serwisem dostarczonego ZSI przez okres 12 m-cy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy, na warunkach opisanych w załączniku nr 18 do SIWZ,
7. sporządzenie dokumentacji powykonawczej instalacji na bazie przekazanych przez Zamawiającego rzutach kondygnacji i pomieszczeń szpitalnych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Wieluniu
Ulica Pl. Kazimierza Wielkiego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Wieluń
Kod poczt 98-300
Wojewodztwo łódzkie
Tel 043 8434280
Fax 043 8434263
Internet www.powiat.wielun.pl
Regon 73093489000000
E mail zam_pub@powiat.wielun.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 4
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000 zł
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia i wykaże się realizacją, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a. jednej dostawy zrealizowanej dla jednostek służby zdrowia, o wartości minimum 1.000.000 zł brutto (słownie: jeden milion zł), których przedmiotem były dostawy, wraz z wdrożeniem, systemu informatycznego obsługującego część medyczną działalności szpitala (Systemem medyczny/HIS), opartego na wielowarstwowej architekturze aplikacji i działającego z użyciem przeglądarki internetowej, obejmującego swoim zakresem m.in. rozliczenia z płatnikami (w tym NFZ), ruch chorych, przychodnię, zlecenia, obrót lekami, apteczki oddziałowe, dokumentację medyczną, laboratorium, zintegrowanego z systemem administracyjnym, polegającej na dostawie i wdrożeniu oprogramowania, odsługującego część administracyjną działalności szpitala (System administracyjny/ERP), w tym dział księgowości, dział kosztów, dział kadr i płac oraz obsługującego środki trwałe i magazyny, zintegrowanego z Systemem medycznym, b. jednego zamówienia, zrealizowanego dla jednostek służby zdrowia, polegającego na dostawie i wdrożeniu oprogramowania w zakresie zintegrowanego z Systemem medycznym interaktywnego portalu internetowego obejmującego usługi online dla pacjentów, c. jednego zamówienia związanego z integracją Systemu medycznego z laboratoryjnym systemem informatycznym (LIS/System laboratoryjny), d. jednego zamówienia związanego z integracją ZSI z radiologicznym systemem informatycznym (RIS i PACS/System diagnostyczny).
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 5 osobami tworzącymi zespół projektowo - wdrożeniowy, zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawi pisemne zobowiązanie do udostępnienia takich osób), w tym: a. minimum jednym kierownikiem projektu z wykształceniem wyższym magisterskim i posiadającym certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, lub dyplom ukończenia studiów wyższych w specjalności: zarządzanie projektami, posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych dla ZOZ oraz biorącym udział w minimum 3 wdrożeniach systemu informatycznego, w zakresie części medycznej dla zakładu opieki zdrowotnej, na stanowisku kierownika projektu; b. minimum czterema specjalistami, w zakresie wdrażania Systemów medycznych, z wykształceniem wyższym magisterskim, posiadających co najmniej 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów w zakresie części medycznej dla ZOZ, którzy brali udział w minimum 5 wdrożeniach na stanowisku wdrożeniowca dla ZOZ; c. minimum trzema specjalistami, w zakresie wdrażania systemów administracyjnych; posiadających co najmniej 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów w zakresie części administracyjnej dla ZOZ, którzy brali udział w minimum 5 wdrożeniach na stanowisku wdrożeniowca; d. minimum jednym specjalistą, posiadającym wykształcenie wyższe magisterskie, z co najmniej 2 -letnim doświadczeniem wdrożeniowym w zakresie instalacji i konfiguracji baz danych, posiadającego certyfikat uznany przez producenta oferowanej bazy danych.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się: a. ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie niższej niż 1 000 000 zł; b. posiadaniem środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi przedstawić w ofercie: a. Podpisany i wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. b. Podpisany i wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. c. Podpisaną i wypełnioną specyfikację techniczną ZSI - załączniki nr 11 i 12 do SIWZ. 2. Celem potwierdzenia, że oferowany ZSI odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne oświadczenie na załączniku nr 5, że oferowane produkty spełniają wszystkie parametry, wymagania i charakterystyki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i właściwych przepisach prawa oraz dołączyć do oferty uzupełniony Opis wymagań funkcjonalnych ZSI stanowiący załączniki nr 11 i 12 do SIWZ. 3. Celem potwierdzenia, że oferowany ZSI odpowiada wymaganiom, Zamawiający zażąda od Wykonawcy załączenia do oferty próbki zamawianego systemu w postaci komputera przenośnego (laptop) z zainstalowanymi wszystkimi modułami przedstawionymi w ofercie, wraz z działającą testową bazą danych oraz wszelkimi niezbędnymi do prawidłowego działania systemu elementami umożliwiającymi prawidłowe działanie systemu, takimi jak zmienne środowiskowe, biblioteki systemowe, serwery WWW, komponenty systemu operacyjnego itp. Próbka ma umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie weryfikacji oferowanego ZSI z wymaganiami zawartymi w załącznikach nr 11 i 12 do SIWZ - Wymagania funkcjonalne dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego, bez żadnej ingerencji w jego konfigurację lub integralność. Wymagania względem dostarczonej próbki określone są w załączniku nr 17 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaproszenia Wykonawców, którzy złożyli oferty, na prezentację oferowanego ZSI, na załączonej do oferty próbce. Podczas prezentacji Zamawiający dokona weryfikacji wybranych przez siebie funkcjonalności/wymagań oraz parametrów wskazanych w Załącznikach nr 11 i 12 do SIWZ. W trakcie prezentacji Komisja Przetargowa oceni zgodność z prawdą zamieszczonych w ofercie informacji. W każdej ofercie zostanie sprawdzona ta sama funkcjonalność, wymagania i parametry. Stwierdzenie jakiejkolwiek niezgodności z deklarowaną przez Wykonawców w ofercie odpowiedzią TAK, w zakresie wymagań i parametrów, skutkować będzie odrzuceniem oferty (podstawa prawna: art. 14 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji). Prezentacja zostanie przeprowadzona zgodnie zasadami opisanymi w załączniku nr 17 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.bip.powiat.wielun.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Wieluniu, Pl. Kazimierza 2, 98-300 Wieluń, pok. 217
Data skl 11/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Wieluniu, Pl. Kazimierza 2, 98-300 Wieluń, pok. 126
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)