| Data publikacji |
2014-03-03 |
| Data zakończenia |
2014-03-11 10:00:00 |
| Instytucja |
Starostwo Powiatowe w Wieluniu |
| Miejscowość |
Wieluń |
| Województwo |
łódzkie |
| Branża |
- Różny sprzęt komputerowy,
- Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
- Pakiety oprogramowania medycznego,
- Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości,
- Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi,
- System zarządzania bazą danych,
- Systemy informacji medycznej,
- Usługi wdrażania oprogramowania,
- Usługi konfiguracji oprogramowania,
- Usługi dostawy oprogramowania
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
44901 / 2014 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
480000008, 488140007, 481800003, 484400004, 484500007, 722630006, 722650000, 722680001, 486120001, 302360002 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Starostwo Powiatowe w Wieluniu
|
| Ulica |
Pl. Kazimierza Wielkiego 2
|
| Nr domu |
2
|
| Miejscowość |
Wieluń
|
| Kod Pocztowy |
98-300
|
| Województwo |
łódzkie
|
| Tel |
043 8434280
|
| Fax |
043 8434263
|
| Internet |
www.powiat.wielun.pl
|
| Regon |
73093489000000
|
| E-mail |
zam_pub@powiat.wielun.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas w miesiącach |
4
|
| Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000 zł
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia i wykaże się realizacją, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
a. jednej dostawy zrealizowanej dla jednostek służby zdrowia, o wartości minimum 1.000.000 zł brutto (słownie: jeden milion zł), których przedmiotem były dostawy, wraz z wdrożeniem, systemu informatycznego obsługującego część medyczną działalności szpitala (Systemem medyczny/HIS), opartego na wielowarstwowej architekturze aplikacji i działającego z użyciem przeglądarki internetowej, obejmującego swoim zakresem m.in. rozliczenia z płatnikami (w tym NFZ), ruch chorych, przychodnię, zlecenia, obrót lekami, apteczki oddziałowe, dokumentację medyczną, laboratorium, zintegrowanego z systemem administracyjnym, polegającej na dostawie i wdrożeniu oprogramowania, odsługującego część administracyjną działalności szpitala (System administracyjny/ERP), w tym dział księgowości, dział kosztów, dział kadr i płac oraz obsługującego środki trwałe i magazyny, zintegrowanego z Systemem medycznym,
b. jednego zamówienia, zrealizowanego dla jednostek służby zdrowia, polegającego na dostawie i wdrożeniu oprogramowania w zakresie zintegrowanego z Systemem medycznym interaktywnego portalu internetowego obejmującego usługi online dla pacjentów,
c. jednego zamówienia związanego z integracją Systemu medycznego z laboratoryjnym systemem informatycznym (LIS/System laboratoryjny),
d. jednego zamówienia związanego z integracją ZSI z radiologicznym systemem informatycznym (RIS i PACS/System diagnostyczny).
|
| Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 5 osobami tworzącymi zespół projektowo - wdrożeniowy, zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawi pisemne zobowiązanie do udostępnienia takich osób), w tym:
a. minimum jednym kierownikiem projektu z wykształceniem wyższym magisterskim i posiadającym certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, lub dyplom ukończenia studiów wyższych w specjalności: zarządzanie projektami, posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych dla ZOZ oraz biorącym udział w minimum 3 wdrożeniach systemu informatycznego, w zakresie części medycznej dla zakładu opieki zdrowotnej, na stanowisku kierownika projektu;
b. minimum czterema specjalistami, w zakresie wdrażania Systemów medycznych, z wykształceniem wyższym magisterskim, posiadających co najmniej 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów w zakresie części medycznej dla ZOZ, którzy brali udział w minimum 5 wdrożeniach na stanowisku wdrożeniowca dla ZOZ;
c. minimum trzema specjalistami, w zakresie wdrażania systemów administracyjnych; posiadających co najmniej 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów w zakresie części administracyjnej dla ZOZ, którzy brali udział w minimum 5 wdrożeniach na stanowisku wdrożeniowca;
d. minimum jednym specjalistą, posiadającym wykształcenie wyższe magisterskie, z co najmniej 2 -letnim doświadczeniem wdrożeniowym w zakresie instalacji i konfiguracji baz danych, posiadającego certyfikat uznany przez producenta oferowanej bazy danych.
|
| Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się:
a. ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie niższej niż 1 000 000 zł;
b. posiadaniem środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok podm zag 3 |
Tak
|
| Dok podm zag 4 |
Tak
|
| Dok podm zag 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi przedstawić w ofercie:
a. Podpisany i wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
b. Podpisany i wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
c. Podpisaną i wypełnioną specyfikację techniczną ZSI - załączniki nr 11 i 12 do SIWZ.
2. Celem potwierdzenia, że oferowany ZSI odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne oświadczenie na załączniku nr 5, że oferowane produkty spełniają wszystkie parametry, wymagania i charakterystyki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i właściwych przepisach prawa oraz dołączyć do oferty uzupełniony Opis wymagań funkcjonalnych ZSI stanowiący załączniki nr 11 i 12 do SIWZ.
3. Celem potwierdzenia, że oferowany ZSI odpowiada wymaganiom, Zamawiający zażąda od Wykonawcy załączenia do oferty próbki zamawianego systemu w postaci komputera przenośnego (laptop) z zainstalowanymi wszystkimi modułami przedstawionymi w ofercie, wraz z działającą testową bazą danych oraz wszelkimi niezbędnymi do prawidłowego działania systemu elementami umożliwiającymi prawidłowe działanie systemu, takimi jak zmienne środowiskowe, biblioteki systemowe, serwery WWW, komponenty systemu operacyjnego itp. Próbka ma umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie weryfikacji oferowanego ZSI z wymaganiami zawartymi w załącznikach nr 11 i 12 do SIWZ - Wymagania funkcjonalne dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego, bez żadnej ingerencji w jego konfigurację lub integralność. Wymagania względem dostarczonej próbki określone są w załączniku nr 17 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaproszenia Wykonawców, którzy złożyli oferty, na prezentację oferowanego ZSI, na załączonej do oferty próbce. Podczas prezentacji Zamawiający dokona weryfikacji wybranych przez siebie funkcjonalności/wymagań oraz parametrów wskazanych w Załącznikach nr 11 i 12 do SIWZ. W trakcie prezentacji Komisja Przetargowa oceni zgodność z prawdą zamieszczonych w ofercie informacji. W każdej ofercie zostanie sprawdzona ta sama funkcjonalność, wymagania i parametry. Stwierdzenie jakiejkolwiek niezgodności z deklarowaną przez Wykonawców w ofercie odpowiedzią TAK, w zakresie wymagań i parametrów, skutkować będzie odrzuceniem oferty (podstawa prawna: art. 14 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji). Prezentacja zostanie przeprowadzona zgodnie zasadami opisanymi w załączniku nr 17 do SIWZ.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Kod kryterium |
A
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.bip.powiat.wielun.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Starostwo Powiatowe w Wieluniu, Pl. Kazimierza 2, 98-300 Wieluń, pok. 217
|
| Data składania wniosków |
11/03/2014
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Wieluniu, Pl. Kazimierza 2, 98-300 Wieluń, pok. 126
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|