Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2014
Publication date | 2014-03-06 |
End date | 2014-03-24 10:00:00 |
Instytucja | Nadleśnictwo Dobieszyn |
Miejscowość | Stromiec |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 74136 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 181000000, 182000001, 183000002, 184000003, 188000007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2014, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień: 18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18200000-1 Odzież wierzchnia 18300000-2 Części garderoby 18400000-3 Odzież specjalna i dodatki 18800000-7 Obuwie Dostawa sortów mundurowych leśnika winna być wykonana według wzorów i dokumentacji techniczno-technologicznej określonej: - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia Dz. U. z 2007 r. nr 51 poz. 342, - Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r.w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, znak: OR-1743-1-05, - Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak: EO-1743-2-2012, - Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak EO-1743-3-2012, - Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, znak: ER-1743-8-13. Dokumentacja techniczno-technologiczna wraz z w.w zarządzeniami jest dostępna na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu. Sorty mundurowe muszą posiadać świadectwo oceny wydane przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu, a w przypadku braku świadectwa, dokumentację techniczną potwierdzającą szycie, wykonanie wraz z certyfikatami dla materiałów niezbędnych do wykonania poszczególnych sortów. Dostawa na przedmiotowe umundurowanie leśnika i odzież roboczą musi spełniać warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 3 do SIWZ, oraz musi być zgodna ze wzorami określonymi w powyższych przepisach. Zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia: A Dostawa sortów mundurowych leśnika Lp. Nazwa sortu umundurowania J.m. Szacowana Ilość szt.- para I Mundur wyjściowy leśnika Mundur wyjściowy męski - marynarka-gabardyna lub tropik szt. 8 - marynarka-gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 4 - spodnie-gabardyna lub tropik szt. 8 - spodnie-gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 4 Mundur wyjściowy damski - marynarka-gabardyna lub tropik szt. 4 - marynarka-gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 2 - spódnica -gabardyna lub tropik szt. 4 - spódnica-gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 2 - spodnie-gabardyna lub tropik szt. 4 - spodnie-gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 2 Koszula męska z długim rękawem szt. 10 Koszula męska z krótkim rękawem szt. 10 Koszula męska - bawełna 100% szt. 10 Bluzka damska z długim rękawem szt. 6 Bluzka damska z krótkim rękawem szt. 6 Bluzka damska - bawełna 100% szt. 6 Krawat szt. 10 Czapka ze stylizowanym wizerunkiem orła szt. 5 Płaszcz męski szt. 1 Płaszcz damski szt. 1 Kapelusz męski ze stylizowaną gałązką modrzewia szt. 2 Kapelusz damski ze stylizowaną gałązką modrzewia szt. 1 Kurtka męska szt. 4 Kurtka damska szt. 5 Szalik szt. 4 Rękawice męskie para 10 Rękawice damskie para 5 Skarpety letnie termoaktywne para 15 Skarpety przejściowe termoaktywne para 15 Skarpety zimowe termoaktywne para 15 Pólbuty męskie para 15 Półbuty damskie para 5 II Mundur codzienny leśnika Koszula męska z długim rękawem szt. 10 Koszula męska z krótkim rękawem szt. 10 Koszula męska z długim rękawem - bawełna 100% szt. 10 Koszula męska z krótkim rękawem - bawełna 100% szt. 10 Bluzka damska z długim rękawem szt. 4 Bluzka damska z krótkim rękawem szt. 4 Bluzka damska z długim rękawem - bawełna 100% szt. 4 Bluzka damska z krótkim rękawem - bawełna 100% szt. 4 Sweter -nowy wzór szt. 15 Kamizelka szt. 5 Bluza z polaru typu windstoper szt. 15 Kurtka wierzchnia szt. 10 Czapka zimowa ze stylizowanym wizerunkiem orła szt. 6 Peleryna szt. 1 Półbuty typu Sympatex szt. 15 Półbuty typu Gore-tex szt. 2 III Mundur terenowy leśnika Bluza z kamizelką letnią szt. 10 Spodnie letnie szt. 25 Czapka letnia ze stylizowanym wizerunkiem orła szt. 10 Kurtka zimowa szt. 3 Spodnie zimowe szt. 3 Czapka zimowa ze stylizowanym wizerunkiem orła szt. 10 Trzewiki typu Sympatex para 15 Trzewiki typu Gore-tex niskie para 6 Trzewiki typu Gore-tex wysokie para 2 Trzewiki typu Sympatex z ociepleniem typu Thinsulate para 6 Trzewiki typu Gore-tex niskie z ociepleniem typu Thinsulate para 4 Trzewiki typu Gore-tex wysokie z ociepleniem typu Thinsulate para 4 IV Oznaki uzupełniające Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem szt. 10 B Dostawa odzieży i obuwia roboczego Buty gumowo-filcowe z kołnierzem para 39 Buty gumowe para 36 Płaszcz przeciwdeszczowy kurtka wodoochronna szt. 24 Hełm ochronny szt. 24 Fartuch roboczy szt. 5 Kamizelka ocieplana szt. 3 Kurtka ocieplana szt. 4 Ubranie robocze letnie szt. 2 Ubranie robocze ocieplone szt. 1 Trzewiki terenowe z wkładką Sympatex para 4 Czapka letnia szt. 2 Koszula flanelowa szt. 2 Kalesony bawełniane szt. 2 Ubranie całoroczne szt. 4 Kamizelka odblaskowa szt. 14 Okulary ochronne szt. 25 |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Nadleśnictwo Dobieszyn |
Ulica | Dobieszynek 7 |
Nr domu | 7 |
Miejscowosc | Stromiec |
Kod poczt | 26-804 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 048 6195139, 6195379 |
Fax | 048 6195139, 6195379 |
Internet | http://www.dobieszyn.radom.lasy.gov.pl |
Regon | 67008077300000 |
E mail | nadlesnictwo.dobieszyn@radom.lasy.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe |
Rodzaj zam inny | Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy w ilości 20% wartości zamówienia podstawowego. |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2014 |
Wadium | W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Wiedza | Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę sortów mundurowych dla jednostek Lasów Państwowych, Parków Narodowych, wojska, policji, straży pożarnych, lub innych służb mundurowych, o łącznej wartości minimum 50 000 zł. netto . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił. |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Sytuacja | Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 50 000 PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 50 000 PLN. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 12 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 15 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok potw 2 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia ma charakter szacunkowy w związku z czym zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości poszczególnych elementów sortów mundurowych w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, iż cena poszczególnych rzeczy w takiej sytuacji nie przekroczy wartości jednostkowych wskazanych w ofercie złożonej przez Wykonawcę. 2. Strony ustalają, że dopuszczają zmianę ilości i rozmiarów poszczególnych elementów sortów mundurowych, odzieży roboczej i obuwia roboczego w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, iż cena wartości zamówienia po zmianach nie przekroczy wartości przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający oprócz wyżej wskazanych okoliczności, dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia . - Zmiana obowiązującej stawki VAT ; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy , Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. - Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy . w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie zlecone i wykonane usługi. Dla wszelkich zmian w powyższej Umowie wymagana jest forma pisemna w postaci aneksu pod rygorem nieważności z tym, że ewentualne zmiany mogą nastąpić jedynie w sytuacjach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności gdy: w trakcie trwania umowy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT w zakresie prac lub materiałów objętych niniejszą umową - może ulec zmianie wynagrodzenie Wykonawcy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub przyrodnicza, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, lokalizacji oraz zmiany technologii, nastąpi inna okoliczność, której w chwili zawierania umowy nie można było przewidzieć, a wprowadzana zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy w wyjątkowych sytuacjach, zgodnie z art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku realizacji przez Wykonawcę zamówienia w sposób istotnie odbiegający od ustalonych warunków umowy. 5.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. |
Kryt cena | A |
Spec www | http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_dobieszyn/zamowienia_publiczne |
Spec war | Nadleśnictwo Dobieszyn ul. Dobieszynek 7, Dobieszyn 26-804 Stromiec |
Data skl | 24/03/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | siedziba zamawiającego: Nadleśnictwo Dobieszyn ul. Dobieszynek 7, Dobieszyn 26-804 Stromiec -sekretariat |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |