Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Nadleśnictwo Dobieszyn
|
Ulica |
Dobieszynek 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Stromiec
|
Kod Pocztowy |
26-804
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
048 6195139, 6195379
|
Fax |
048 6195139, 6195379
|
Internet |
http://www.dobieszyn.radom.lasy.gov.pl
|
Regon |
67008077300000
|
E-mail |
nadlesnictwo.dobieszyn@radom.lasy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
|
Rodzaj zam inny |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy w ilości 20% wartości zamówienia podstawowego.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2014
|
Wadium |
W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę sortów mundurowych dla jednostek Lasów Państwowych, Parków Narodowych, wojska, policji, straży pożarnych, lub innych służb mundurowych, o łącznej wartości minimum 50 000 zł. netto .
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 50 000 PLN.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 50 000 PLN.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia ma charakter szacunkowy w związku z czym zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości poszczególnych elementów sortów mundurowych w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, iż cena poszczególnych rzeczy w takiej sytuacji nie przekroczy wartości jednostkowych wskazanych w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
2. Strony ustalają, że dopuszczają zmianę ilości i rozmiarów poszczególnych elementów sortów mundurowych, odzieży roboczej i obuwia roboczego w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, iż cena wartości zamówienia po zmianach nie przekroczy wartości przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający oprócz wyżej wskazanych okoliczności, dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia .
- Zmiana obowiązującej stawki VAT ;
jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę.
jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy , Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę.
- Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy .
w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie zlecone i wykonane usługi.
Dla wszelkich zmian w powyższej Umowie wymagana jest forma pisemna w postaci aneksu pod rygorem nieważności z tym, że ewentualne zmiany mogą nastąpić jedynie w sytuacjach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności gdy:
w trakcie trwania umowy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT w zakresie prac lub materiałów objętych niniejszą umową - może ulec zmianie wynagrodzenie Wykonawcy,
gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub przyrodnicza, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, lokalizacji oraz zmiany technologii,
nastąpi inna okoliczność, której w chwili zawierania umowy nie można było przewidzieć, a wprowadzana zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy w wyjątkowych sytuacjach, zgodnie z art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku realizacji przez Wykonawcę zamówienia w sposób istotnie odbiegający od ustalonych warunków umowy.
5.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_dobieszyn/zamowienia_publiczne
|
Adres uzyskania siwz |
Nadleśnictwo Dobieszyn
ul. Dobieszynek 7, Dobieszyn
26-804 Stromiec
|
Data składania wniosków |
24/03/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
siedziba zamawiającego:
Nadleśnictwo Dobieszyn
ul. Dobieszynek 7, Dobieszyn
26-804 Stromiec -sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|