Wyposażenie nowego budynku Szkoły Podstawowej im Wspólnej Europy w Zalesiu Górnym.

Publication date 2014-08-21
End date 2014-09-01 11:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Miejscowość Piaseczno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 278022 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest w części I - dostawa i montaż mebli szkolnych i biurowych, urządzeń biurowych, pracowni językowych, szafek do szatni i innego wyposażenia, w części II - dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem i licencjami.
Termin zamówienia: do 10.10.2014r.- wyposażenie stołówki. Termin zamówienia całości do 31.10.2014r.

Opis

Dostawa i montaż mebli szkolnych i biurowych, urządzeń biurowych, pracowni językowych, szafek do szatni i innego wyposażenia.Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem i licencjami.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Ulica ul. Kościuszki 5
Nr domu 5
Miejscowosc Piaseczno
Kod poczt 05-500
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 70 17 654, 70 17 655
Fax 022 70 17 692
Internet www.piaseczno.eu
Regon 01589128900000
E mail rzp@piaseczno.eu
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające. W skład zamówienia uzupełniającego wejdzie dostawa mebli szkolnych dla części I i dostawa sprzętu komputerowego dla części II
Czas D
Data zak 31/10/2014
Wadium część I - 1.000 zł część II - 2.000 zł.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla części II Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum 1 dostawę o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia to jest dotyczącym sprzętu komputerowego o wartości minimum 100.000 zł brutto Dla części I Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum 1 dostawę o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia to jest dotyczącą mebli, wyposażenia o wartości minimum 200.000 zł brutto Doświadczenie winno być poparte załączeniem dowodu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie poprzez załączenie odpowiednio do wyboru referencji, protokołów odbioru, poświadczeń. Powyższe winno być udokumentowane zgodnie z pkt 4.2) SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) przedstawią wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1; 2) przedstawią wypełniony formularz cenowy przedstawiający zestawienie cenowe dla oferowanego przedmiotu zamówienia - zał. nr 1a. 3) dowód wpłaty -wniesienia wadium - zgodnie z pkt. 9.9.7 SIWZ; W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek bankowy - należy przedstawić dowód wpłaty. Wadium wniesione w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, należy złożyć w oryginale w depozycie w kasie Urzędu Miasta i Gminy. W ofercie należy pozostawić kserokopię i dowód wniesienia do depozytu kasy Gminy. Dopuszcza się dołączenie w odrębnej kopercie tylko dowodu wniesienia wadium.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego w związku z brzmieniem art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT lub innych opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usługi, 2) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego
Kryt cena A
Spec www www.piaseczno.eu
Spec war Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno, pok. 75, III piętro osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, materiały przetargowe 24 zł.
Data skl 01/09/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno, pok. 75,
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)