Wyposażenie nowego budynku Szkoły Podstawowej im Wspólnej Europy w Zalesiu Górnym.

Data publikacji 2014-08-21
Data zakończenia 2014-09-01 11:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Miejscowość Piaseczno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 278022 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest w części I - dostawa i montaż mebli szkolnych i biurowych, urządzeń biurowych, pracowni językowych, szafek do szatni i innego wyposażenia, w części II - dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem i licencjami.
Termin zamówienia: do 10.10.2014r.- wyposażenie stołówki. Termin zamówienia całości do 31.10.2014r.

Opis

Dostawa i montaż mebli szkolnych i biurowych, urządzeń biurowych, pracowni językowych, szafek do szatni i innego wyposażenia.Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem i licencjami.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Ulica ul. Kościuszki 5
Nr domu 5
Miejscowość Piaseczno
Kod Pocztowy 05-500
Województwo mazowieckie
Tel 022 70 17 654, 70 17 655
Fax 022 70 17 692
Internet www.piaseczno.eu
Regon 01589128900000
E-mail rzp@piaseczno.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające. W skład zamówienia uzupełniającego wejdzie dostawa mebli szkolnych dla części I i dostawa sprzętu komputerowego dla części II
Czas D
Data zakończenia 31/10/2014
Wadium część I - 1.000 zł część II - 2.000 zł.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla części II Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum 1 dostawę o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia to jest dotyczącym sprzętu komputerowego o wartości minimum 100.000 zł brutto Dla części I Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum 1 dostawę o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia to jest dotyczącą mebli, wyposażenia o wartości minimum 200.000 zł brutto Doświadczenie winno być poparte załączeniem dowodu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie poprzez załączenie odpowiednio do wyboru referencji, protokołów odbioru, poświadczeń. Powyższe winno być udokumentowane zgodnie z pkt 4.2) SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) przedstawią wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1; 2) przedstawią wypełniony formularz cenowy przedstawiający zestawienie cenowe dla oferowanego przedmiotu zamówienia - zał. nr 1a. 3) dowód wpłaty -wniesienia wadium - zgodnie z pkt. 9.9.7 SIWZ; W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek bankowy - należy przedstawić dowód wpłaty. Wadium wniesione w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, należy złożyć w oryginale w depozycie w kasie Urzędu Miasta i Gminy. W ofercie należy pozostawić kserokopię i dowód wniesienia do depozytu kasy Gminy. Dopuszcza się dołączenie w odrębnej kopercie tylko dowodu wniesienia wadium.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego w związku z brzmieniem art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT lub innych opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usługi, 2) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.piaseczno.eu
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno, pok. 75, III piętro osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, materiały przetargowe 24 zł.
Data składania wniosków 01/09/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno, pok. 75,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)