Dostawa programu antywirusowego i programu informacji prawnej

Publication date 2015-07-29
End date 2015-08-06 10:00:00
Instytucja Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania,
  • Dostawcy usług internetowych (ISP)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113559 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 722600005, 724110004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy programu antywirusowego i programu informacji prawnej, według wymienionych niżej części:
ZADANIE 1 - PROGRAM ANTYWIRUSOWY,
ZADANIE 2 - PROGRAM OBSŁUGI PRAWNEJ.
Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w Formularzu cenowym oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Miejsce wykonywania ww. dostaw - Siedziba Zamawiającego.
3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów stanowiące integralną część SIWZ.

Opis

PROGRAM ANTYWIRUSOWY. Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w Formularzu cenowym oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 1 część, 2 pozycjePROGRAM OBSŁUGI PRAWNEJ. Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w Formularzu cenowym oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 1 część, 1 pozycja

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Ulica ul. Traugutta 116
Nr domu 116
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-420
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3414333
Fax 071 3436747
Internet www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
Regon 00632038400000
E mail zampub_marciniak@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 48
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy ich spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy ich spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Potencjal Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy ich spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy ich spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy ich spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw materiały w języku polskim z danymi technicznymi producenta (np. strony katalogów, ulotki informacyjne, oświadczenia producenta, wydruki ze stron internetowych, rzuty ekranu z aplikacji itp.) potwierdzające spełnianie funkcjonalności określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną cześć SIWZ oraz nazwę producenta, dla zaoferowanego oprogramowania w Zadaniu 1, Zadaniu 2 (są to wymagania minimalne - dopuszcza się wszystkie cechy dodatkowe, podnoszące jakość oferowanego wyrobu). Dopuszcza się własne tłumaczenie (może być wpisane ręcznie i odnosić się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów); brak potwierdzenia parametrów wymaganych uznany zostanie za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże wymagań i spowoduje odrzucenie oferty, chyba że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Materiały składane w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. UWAGA! - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia producenta w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania przez zaoferowany program wyspecyfikowanych Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia funkcjonalności, w przypadku braku potwierdzenia ich w materiałach w języku polskim z danymi technicznymi producenta, z zastrzeżeniem, że złożone oświadczenie winno jednoznacznie wskazywać nazwę potwierdzanej funkcjonalności, zgodnie z zapisami Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. - W przypadku braku w ww. materiałach podanej nazwy producenta, Zamawiający dopuszcza jej potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia. Wskazana nazwa producenta w złożonym oświadczeniu powinna być tożsama z nazwą producenta wskazaną w Formularzu cenowym
Inne dokumenty a) Ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy, c) wypełniony Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 i Zadania 2 - zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy WZÓR I: PARAGRAF 3: 3. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. 4. Stałość cen, o której mowa w ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę cen wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. 5. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne jedynie w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. 6. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 6 ust. 4 umowy. 7. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikającą ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tę stawkę; PARAGRAF 6: 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 3, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany miejsca realizacji umowy, 3) zmiany oprogramowania (wycofanie starego i wprowadzenie nowego oprogramowania o tej samej lub wyższej jakości i funkcjonalności w cenie nie wyższej niż przetargowa), 4) zmiany konta bankowego. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych. WZÓR II: PARAGRAF 3: 3. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. 4. Stałość cen, o której mowa w ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę cen wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. 5. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne jedynie w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. 6. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 6 ust. 4 umowy. 7. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikającą ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tę stawkę; PARAGRAF 6: 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 3, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany oprogramowania (wycofanie starego i wprowadzenie nowego oprogramowania o tej samej lub wyższej jakości i funkcjonalności w cenie nie wyższej niż przetargowa), 3) zmiany konta bankowego. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Spory mogące wynikać w związku z realizacją umowy strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie na drodze negocjacji. W razie braku porozumienia - spory rozstrzygał będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego. 8. Umowa sporządzona została w 3 jednobrzmiących egzemplarzach - 1 dla Wykonawcy, 2 dla Zamawiającego
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Jakość - dodatkowe funkcjonalności
Kryt 2p 20
Spec www http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
Spec war siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, I piętro, pokój 112
Data skl 06/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce miejsce: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul.Traugutta 116 bud. C, II piętro, pokój 210
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)