Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
|
Ulica |
ul. Traugutta 116
|
Nr domu |
116
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-420
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
071 3414333
|
Fax |
071 3436747
|
Internet |
www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
|
Regon |
00632038400000
|
E-mail |
zampub_marciniak@poczta.onet.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
48
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy ich spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy ich spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
|
Potencjał |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy ich spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
|
Zdolne |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy ich spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy ich spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
materiały w języku polskim z danymi technicznymi producenta (np. strony katalogów, ulotki informacyjne, oświadczenia producenta, wydruki ze stron internetowych, rzuty ekranu z aplikacji itp.) potwierdzające spełnianie funkcjonalności określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną cześć SIWZ oraz nazwę producenta, dla zaoferowanego oprogramowania w Zadaniu 1, Zadaniu 2 (są to wymagania minimalne - dopuszcza się wszystkie cechy dodatkowe, podnoszące jakość oferowanego wyrobu). Dopuszcza się własne tłumaczenie (może być wpisane ręcznie i odnosić się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów); brak potwierdzenia parametrów wymaganych uznany zostanie za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże wymagań i spowoduje odrzucenie oferty, chyba że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Materiały składane w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
UWAGA!
- Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia producenta w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania przez zaoferowany program wyspecyfikowanych Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia funkcjonalności, w przypadku braku potwierdzenia ich w materiałach w języku polskim z danymi technicznymi producenta, z zastrzeżeniem, że złożone oświadczenie winno jednoznacznie wskazywać nazwę potwierdzanej funkcjonalności, zgodnie z zapisami Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
- W przypadku braku w ww. materiałach podanej nazwy producenta, Zamawiający dopuszcza jej potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia. Wskazana nazwa producenta w złożonym oświadczeniu powinna być tożsama z nazwą producenta wskazaną w Formularzu cenowym
|
Inne dokumenty |
a) Ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ,
b) wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy,
c) wypełniony Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 i Zadania 2 - zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
WZÓR I: PARAGRAF 3: 3. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy.
4. Stałość cen, o której mowa w ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę cen wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy.
5. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne jedynie w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy.
6. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 6 ust. 4 umowy.
7. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikającą ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tę stawkę;
PARAGRAF 6: 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Oprócz wypadków wskazanych w § 3, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej:
1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.),
2) zmiany miejsca realizacji umowy,
3) zmiany oprogramowania (wycofanie starego i wprowadzenie nowego oprogramowania o tej samej lub wyższej jakości i funkcjonalności w cenie nie wyższej niż przetargowa),
4) zmiany konta bankowego.
6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.
WZÓR II: PARAGRAF 3: 3. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy.
4. Stałość cen, o której mowa w ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę cen wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy.
5. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne jedynie w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy.
6. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 6 ust. 4 umowy.
7. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikającą ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tę stawkę;
PARAGRAF 6: 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Oprócz wypadków wskazanych w § 3, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej:
1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.),
2) zmiany oprogramowania (wycofanie starego i wprowadzenie nowego oprogramowania o tej samej lub wyższej jakości i funkcjonalności w cenie nie wyższej niż przetargowa),
3) zmiany konta bankowego.
6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Spory mogące wynikać w związku z realizacją umowy strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie na drodze negocjacji. W razie braku porozumienia - spory rozstrzygał będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego.
8. Umowa sporządzona została w 3 jednobrzmiących egzemplarzach - 1 dla Wykonawcy, 2 dla Zamawiającego
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Jakość - dodatkowe funkcjonalności
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
|
Adres uzyskania siwz |
siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, I piętro, pokój 112
|
Data składania wniosków |
06/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
miejsce: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul.Traugutta 116 bud.
C, II piętro, pokój 210
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|