Zakup i dostawa artykułów i sprzętu biurowego
Publication date | 2016-04-07 |
End date | 2016-04-20 11:00:00 |
Instytucja | Jednostka Wojskowa 1158 |
Miejscowość | Łask |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 36119 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 220000000, 226000006, 228000008, 249100006, 301920001, 302374302, 378221007, 392924009, 395411306, 301900007, 337720002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów i sprzętu biurowego. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 3 części. 3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 5. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji. 6. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji. 7. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą materiałów biurowych: 7.1. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie (2-4 dostawy - dotyczy części I), jednorazowo (dotyczy części II-III) własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami; 7.2. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo w obecności przedstawiciela Wykonawcy na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem; 7.3. Wykonawca w terminie 8 godzin potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji; 7.4. Milczenie Wykonawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia; 7.5. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 2 do 7 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia (dotyczy części I) oraz w terminie od 10 do 20 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia (dotyczy części II-III); Wykonawca dostarczy towar własnym środkiem transportu i na własny koszt do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku - Gucin 58a, 98-113 Buczek (wjazd od m. Teodory) lub na terenie Jednostki Wojskowej 1551 w Sieradzu przy ul. Wojska Polskiego 78, w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00), gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór materiałów będących przedmiotem umowy. 8. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru. 9. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 Ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. 9.1. Zamawiający określił w formularzu cenowym ilości towarów, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania. 9.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiałów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. 9.3. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 20 % zamówienia podstawowego. 9.4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 10. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy. Wykonawca może zaproponować produkty równoważne. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) odpowiadające artykułom wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia Opis1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.2. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 3. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji. 4. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 3. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji. 4. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 3. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji. 4. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Jednostka Wojskowa 1158 |
Ulica | ul. 9 Maja 95 |
Nr domu | 95 |
Miejscowosc | Łask |
Kod poczt | 98-100 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 261 554 591 |
Fax | 261 554 709 |
Regon | 73009757200000 |
E mail | 32blt.przetargi@wp.mil.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Adres dyn zak | www.32blot.wp.mil.pl |
Rodzaj zam | Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa |
Rodzaj zam inny | Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 25/11/2016 |
Wadium | 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN dla całości zamówienia lub: 2. część I - 2 600,00 PLN; 3. część II - 400,00 PLN; 4. część III- 0,00 PLN. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium nr sprawy 26/PN/2016. Nr NIP ...... (podać nr NIP Wykonawcy). 7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 20.04.2016 r. do godz. 11:00. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 9. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia. |
Wiedza | Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedną dostawę w zakresie dostarczania artykułów biurowych, na kwotę min. 50 000,00 zł (dotyczy część I). Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia. |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia. |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia. |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ; 3. potwierdzenie wpłaty wadium; 4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie; |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 uPzp (Dz. U. 2015. 2164) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli wystąpi co najmniej jedna z wymienionych niżej okoliczności: 1.1. zmiana wielkości dostaw wynikająca z ważnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.2. zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT; 1.3. zmian numeru konta, adresu firmy; 1.4. zmiana osób funkcyjnych. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | czas dostawy |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.32blot.wp.mil.pl |
Spec war | Jednostka Wojskowa 1158 Gucin 58A, 98-113 Buczek (wjazd od m. Teodory), bud. nr 222 p. 307. |
Data skl | 20/04/2016 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie 1.1.1. SIWZ, lub składać osobiście w siedzibie Zamawiającego podany w pkt. 1.1.2. SIWZ, biuro przepustek. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |