Zakup i dostawa artykułów i sprzętu biurowego

Data publikacji 2016-04-07
Data zakończenia 2016-04-20 11:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 1158
Miejscowość Łask
Województwo łódzkie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Tusz,
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory,
  • Powróz, lina, szpagat i siatka,
  • Kleje,
  • Rysiki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 36119 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000, 226000006, 228000008, 249100006, 301920001, 302374302, 378221007, 392924009, 395411306, 301900007, 337720002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów i sprzętu biurowego.
2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 3 części.
3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
5. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji.
6. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji.
7. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą materiałów biurowych:
7.1. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie (2-4 dostawy - dotyczy części I), jednorazowo (dotyczy części II-III) własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami;
7.2. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo w obecności przedstawiciela Wykonawcy na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem;
7.3. Wykonawca w terminie 8 godzin potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji;
7.4. Milczenie Wykonawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia;
7.5. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 2 do 7 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia (dotyczy części I) oraz w terminie od 10 do 20 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia (dotyczy części II-III);
Wykonawca dostarczy towar własnym środkiem transportu i na własny koszt do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku - Gucin 58a, 98-113 Buczek (wjazd od m. Teodory) lub na terenie Jednostki Wojskowej 1551 w Sieradzu przy ul. Wojska Polskiego 78, w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00), gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór materiałów będących przedmiotem umowy.
8. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru.
9. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 Ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.
9.1. Zamawiający określił w formularzu cenowym ilości towarów, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania.
9.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiałów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
9.3. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 20 % zamówienia podstawowego.
9.4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
10. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy. Wykonawca może zaproponować produkty równoważne. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) odpowiadające artykułom wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia

Opis

1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
3. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
3. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
3. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 1158
Ulica ul. 9 Maja 95
Nr domu 95
Miejscowość Łask
Kod Pocztowy 98-100
Województwo łódzkie
Tel 261 554 591
Fax 261 554 709
Regon 73009757200000
E-mail 32blt.przetargi@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.32blot.wp.mil.pl
Rodzaj zamówienia Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 25/11/2016
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN dla całości zamówienia lub: 2. część I - 2 600,00 PLN; 3. część II - 400,00 PLN; 4. część III- 0,00 PLN. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium nr sprawy 26/PN/2016. Nr NIP ...... (podać nr NIP Wykonawcy). 7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 20.04.2016 r. do godz. 11:00. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 9. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedną dostawę w zakresie dostarczania artykułów biurowych, na kwotę min. 50 000,00 zł (dotyczy część I). Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ; 3. potwierdzenie wpłaty wadium; 4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 uPzp (Dz. U. 2015. 2164) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli wystąpi co najmniej jedna z wymienionych niżej okoliczności: 1.1. zmiana wielkości dostaw wynikająca z ważnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.2. zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT; 1.3. zmian numeru konta, adresu firmy; 1.4. zmiana osób funkcyjnych. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 czas dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.32blot.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Jednostka Wojskowa 1158 Gucin 58A, 98-113 Buczek (wjazd od m. Teodory), bud. nr 222 p. 307.
Data składania wniosków 20/04/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie 1.1.1. SIWZ, lub składać osobiście w siedzibie Zamawiającego podany w pkt. 1.1.2. SIWZ, biuro przepustek.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)