Dostawa środków dezynfekcyjnych i środków do utrzymania czystości

Publication date 2016-04-13
End date 2016-04-21 09:00:00
Instytucja Szpital Tucholski Spółka z o.o.
Miejscowość Tuchola
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 86266 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 336316008, 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków dezynfekcyjnych i środków do utrzymania czystości
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 17 pakietów.

Stanowiący załącznik nr 7A do SIWZ - formularze cenowe - środki dezynfekcyjne pakiety od nr 1
do nr 10 i załącznik nr 7B do SIWZ środki do utrzymania czystości pakiety od nr 11do nr 17 (załącznik nr 2
o umowy)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w :
załączniku nr 7A i 7B do SIWZ - środki dezynfekcyjne i środki do utrzymania czystości

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Tucholski Spółka z o.o.
Ulica ul. Nowodworskiego 14-18
Nr domu 14-18
Miejscowosc Tuchola
Kod poczt 89-500
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 3360503, 3360508
Fax 52 3360508
Regon 09296557900000
E mail zamowienia@szpitaltuchola.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p. 3 ustawy Pzp
Rodzaj zam inny osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p. 3 ustawy Pzp
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 17
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca obowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załączy do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (minimum dwie dostawy) środków dezynfekcyjnych , środków do utrzymania czystości , odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zamówienia określonemu w poszczególnych pakietach wskazanych w formularzu cenowym, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie o wartości minimalnej brutto dla poszczególnych pakietów : pakiet nr 1 - 24 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 2 15 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 3 - 2 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 4 - 5 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 5 - 26 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 6 - 18 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 7 - 3 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 8 - 25 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 9 - 17 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 10 - 2 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 11 - 36 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 12 - 18 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 13 - 23 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 14 - 800,00 zł każda dostawa pakiet nr 15 - 2 600,00 zł każda dostawa pakiet nr 16 - 24 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 17 - 47 000,00 zł każda dostawa zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
Potencjal Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca obowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca obowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną. 2) formularz oferty 3) formularz cenowy 1) Oświadczenie w zakresie pakietów od nr 1 do nr 10, że oferowany przedmiot zamówienia w zakresie wyrobów medycznych posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania zgodnie ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych Dz.U. z 2015 r. poz 876) tzn: deklarację zgodności i/lub certyfikat oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych Dz.U. z 2010 r. nr 215 poz 1416) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. nr 16,poz 74) Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym punkcie stanowi załącznik nr 8 do SIWZ . lub 2) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w zakresie pakietów od nr 1 do nr 10 posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania, w przypadku jeżeli nie podlega on regulacji ustawy o wyrobach medycznych. 3)W przypadku zaistnienia wątpliwości, co do jakości oferowanego towaru w zakresie środków do utrzymania czystości dotyczy pakietów od nr 11 do nr 17, Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie badania i oceny ofert wezwać Wykonawcę do przedłożenia próbek, w celu weryfikacji opisu zadeklarowanego przedmiotu zamówienia w ofercie przetargowej.). 4) Oświadczenie w zakresie pakietów od nr 1 do nr 10, że oferowany przedmiot zamówienia posiadają karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym punkcie stanowi załącznik nr 9 do SIWZ . Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie badania i oceny ofert wezwać Wykonawcę do przedłożenia karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego oferowanego produktu. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczany produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym - w postaci dokumentów, pozwoleń, wpisów opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7A do niniejszej SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Spec www www.bippowiat.tuchola.pl
Spec war Szpital Tucholski Spółka z o.o. ul Nowodworskiego 14-18, 89-500 Tuchola
Data skl 21/04/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Szpital Tucholski Sp. z o.o. ul Nowodworskiego 14-18 89-500 Tuchola Sekretariat pokój nr 1
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)