| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Szpital Tucholski Spółka z o.o.
|
| Ulica |
ul. Nowodworskiego 14-18
|
| Nr domu |
14-18
|
| Miejscowość |
Tuchola
|
| Kod Pocztowy |
89-500
|
| Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Tel |
52 3360503, 3360508
|
| Fax |
52 3360508
|
| Regon |
09296557900000
|
| E-mail |
zamowienia@szpitaltuchola.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Inny: osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p. 3 ustawy Pzp
|
| Rodzaj zam inny |
osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p. 3 ustawy Pzp
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
17
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas w miesiącach |
12
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca obowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Wiedza |
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załączy do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (minimum dwie dostawy) środków dezynfekcyjnych , środków do utrzymania czystości , odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zamówienia określonemu w poszczególnych pakietach wskazanych w formularzu cenowym, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie o wartości minimalnej brutto dla poszczególnych pakietów :
pakiet nr 1 - 24 000,00 zł każda dostawa
pakiet nr 2 15 000,00 zł każda dostawa
pakiet nr 3 - 2 000,00 zł każda dostawa
pakiet nr 4 - 5 000,00 zł każda dostawa
pakiet nr 5 - 26 000,00 zł każda dostawa
pakiet nr 6 - 18 000,00 zł każda dostawa
pakiet nr 7 - 3 000,00 zł każda dostawa
pakiet nr 8 - 25 000,00 zł każda dostawa
pakiet nr 9 - 17 000,00 zł każda dostawa
pakiet nr 10 - 2 000,00 zł każda dostawa
pakiet nr 11 - 36 000,00 zł każda dostawa
pakiet nr 12 - 18 000,00 zł każda dostawa
pakiet nr 13 - 23 000,00 zł każda dostawa
pakiet nr 14 - 800,00 zł każda dostawa
pakiet nr 15 - 2 600,00 zł każda dostawa
pakiet nr 16 - 24 000,00 zł każda dostawa
pakiet nr 17 - 47 000,00 zł każda dostawa
zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| Potencjał |
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca obowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Sytuacja |
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca obowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną.
2) formularz oferty
3) formularz cenowy
1) Oświadczenie w zakresie pakietów od nr 1 do nr 10, że oferowany przedmiot zamówienia w zakresie wyrobów medycznych posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania zgodnie ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych Dz.U. z 2015 r. poz 876) tzn: deklarację zgodności i/lub certyfikat oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych Dz.U. z 2010 r. nr 215 poz 1416) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. nr 16,poz 74)
Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym punkcie stanowi załącznik nr 8 do SIWZ .
lub
2) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w zakresie pakietów od nr 1 do nr 10 posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania, w przypadku jeżeli nie podlega on regulacji ustawy o wyrobach medycznych.
3)W przypadku zaistnienia wątpliwości, co do jakości oferowanego towaru w zakresie środków do utrzymania czystości dotyczy pakietów od nr 11 do nr 17, Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie badania i oceny ofert wezwać Wykonawcę do przedłożenia próbek, w celu weryfikacji opisu zadeklarowanego przedmiotu zamówienia w ofercie przetargowej.).
4) Oświadczenie w zakresie pakietów od nr 1 do nr 10, że oferowany przedmiot zamówienia posiadają karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym punkcie stanowi załącznik nr 9 do SIWZ .
Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie badania i oceny ofert wezwać Wykonawcę do przedłożenia karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego oferowanego produktu.
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczany produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym - w postaci dokumentów, pozwoleń, wpisów opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7A do niniejszej SIWZ
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Termin płatności
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.bippowiat.tuchola.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Szpital Tucholski Spółka z o.o.
ul Nowodworskiego 14-18,
89-500 Tuchola
|
| Data składania wniosków |
21/04/2016
|
| Godzina składania wniosków |
09:00
|
| Miejsce |
Szpital Tucholski Sp. z o.o.
ul Nowodworskiego 14-18
89-500 Tuchola
Sekretariat pokój nr 1
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|