MLEKO, TŁUSZCZE, SERY I PRODUKTY MLECZARSKIE (Nr rejestru Ż/09/16)

Publication date 2016-04-14
End date 2016-04-26 11:30:00
Instytucja Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Oleje zwierzęce lub roślinne,
  • Margaryna i podobne produkty,
  • Mleko,
  • Śmietana,
  • Masło,
  • Ser stołowy,
  • Ser świeży,
  • Sery scalone, sproszkowane, z przerostami pleśni i pozostałe sery,
  • Ser twardy,
  • Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 40719 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 155110003, 155117000, 155120000, 155440003, 155430006, 155422001, 155420009, 155410002, 155421000, 155510005, 155513204, 155513101, 155300002, 154311009, 154112004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka, tłuszczów, serów i produktów mleczarskich określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów.

1. Zamawiający wymaga aby:
1) Realizacja zamówienia 1 dzień od złożenia zamówienia w godzinach: mleko do 6.00 - dostawy również w soboty, pozostałe artykuły od 7.00 do 13.00 w dni robocze (poniedziałek - piątek).
2) Dostawa na koszt i ryzyko dostawcy;
3) Przyjęcie towaru na podstawie dokumentu WZ, faktura wystawiana zbiorczo jeden raz po zakończonym tygodniu oraz dodatkowo na koniec miesiąca, płatna w terminie 60 dni liczonego od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
4) Opakowania zwrotne wymieniane przy kolejnej dostawie, Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami nieodebranych przez Niego opakowań zwrotnych.

Pakiet nr 1:
Mleko świeże, bez obcych zapachów, słodkie, towar zgodny z Polskimi Normami. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, zawartością tłuszczu, datą przydatności do spożycia. Dostawy mleka do godz. 6.00 od poniedziałku do soboty włącznie, Opakowania zwrotne wymieniane przy kolejnej dostawie, Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami nieodebranych przez Niego opakowań zwrotnych.

Pakiet nr 2:
Towar zgodny z Polskimi Normami, nie zbrylony. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, datą przydatności do spożycia.. Dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00.

Pakiet nr 3:
Towar zgodny z Polskimi Normami. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, zawartością tłuszczu, datą przydatności do spożycia. Opakowanie nie uszkodzone. Dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00.

Pakiet nr 4:
Towar zgodny z Polskimi Normami, dobrej jakości, bez oznak zepsucia, pleśni, ser żółty nadający się do krojenia krajalnicą. .Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, zawartością tłuszczu, datą przydatności do spożycia. Dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00.

Pakiet nr 5, 6, 7, 8, 9, 10:
Towar zgodny z Polskimi Normami. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, datą przydatności do spożycia, dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00.

Pakiet nr 11:
Towar zgodny z Polskimi Normami. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, datą przydatności do spożycia, opakowania bez oznak uszkodzenia, dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00

Pakiet nr 12, 13, 14:
Towar zgodny z Polskimi Normami, bez obcych zapachów i oznak jełczenia. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, datą przydatności do spożycia, dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00

Opis

MlekoMleko w proszkuŚmietanka, śmietana ukwaszonaSer żółty twardySery topioneSer smażony twardySery kanapkoweSery twarogoweSerki homogenizowaneSerki graniProdukty mleczarskieMasłoMargarynaOlej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Ulica ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-545
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 8310142, 8310242
Fax 61 8310107
Internet www.orsk.ump.edu.pl
Regon 00028885700000
E mail zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 14
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Wiedza Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Potencjal Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) Certyfikat, zaświadczenie Zakładu o wprowadzonym i stosowanym systemie bezpieczeństwa żywności i żywienia HACCP lub dokumenty równoważne zarówno dla producentów jak i dla firm dystrybucyjnych.
Inne dokumenty 1) W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2) Formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 3) Cennik (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 4) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzona wg wzoru Zamawiającego).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Określono w SIWZ
Kryt cena A
Spec www www.orsk.ump.edu.pl
Spec war Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (pok. 174)
Data skl 26/04/2016
Godz skl 11:30
Miejsce Kancelaria Szpitala (pok. 35) przy ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147. w godzinach urzędowania od 7:00 do 14:35 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)