MLEKO, TŁUSZCZE, SERY I PRODUKTY MLECZARSKIE (Nr rejestru Ż/09/16)

Data publikacji 2016-04-14
Data zakończenia 2016-04-26 11:30:00
Instytucja Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Oleje zwierzęce lub roślinne,
  • Margaryna i podobne produkty,
  • Mleko,
  • Śmietana,
  • Masło,
  • Ser stołowy,
  • Ser świeży,
  • Sery scalone, sproszkowane, z przerostami pleśni i pozostałe sery,
  • Ser twardy,
  • Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 40719 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155110003, 155117000, 155120000, 155440003, 155430006, 155422001, 155420009, 155410002, 155421000, 155510005, 155513204, 155513101, 155300002, 154311009, 154112004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka, tłuszczów, serów i produktów mleczarskich określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów.

1. Zamawiający wymaga aby:
1) Realizacja zamówienia 1 dzień od złożenia zamówienia w godzinach: mleko do 6.00 - dostawy również w soboty, pozostałe artykuły od 7.00 do 13.00 w dni robocze (poniedziałek - piątek).
2) Dostawa na koszt i ryzyko dostawcy;
3) Przyjęcie towaru na podstawie dokumentu WZ, faktura wystawiana zbiorczo jeden raz po zakończonym tygodniu oraz dodatkowo na koniec miesiąca, płatna w terminie 60 dni liczonego od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
4) Opakowania zwrotne wymieniane przy kolejnej dostawie, Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami nieodebranych przez Niego opakowań zwrotnych.

Pakiet nr 1:
Mleko świeże, bez obcych zapachów, słodkie, towar zgodny z Polskimi Normami. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, zawartością tłuszczu, datą przydatności do spożycia. Dostawy mleka do godz. 6.00 od poniedziałku do soboty włącznie, Opakowania zwrotne wymieniane przy kolejnej dostawie, Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami nieodebranych przez Niego opakowań zwrotnych.

Pakiet nr 2:
Towar zgodny z Polskimi Normami, nie zbrylony. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, datą przydatności do spożycia.. Dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00.

Pakiet nr 3:
Towar zgodny z Polskimi Normami. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, zawartością tłuszczu, datą przydatności do spożycia. Opakowanie nie uszkodzone. Dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00.

Pakiet nr 4:
Towar zgodny z Polskimi Normami, dobrej jakości, bez oznak zepsucia, pleśni, ser żółty nadający się do krojenia krajalnicą. .Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, zawartością tłuszczu, datą przydatności do spożycia. Dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00.

Pakiet nr 5, 6, 7, 8, 9, 10:
Towar zgodny z Polskimi Normami. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, datą przydatności do spożycia, dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00.

Pakiet nr 11:
Towar zgodny z Polskimi Normami. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, datą przydatności do spożycia, opakowania bez oznak uszkodzenia, dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00

Pakiet nr 12, 13, 14:
Towar zgodny z Polskimi Normami, bez obcych zapachów i oznak jełczenia. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, datą przydatności do spożycia, dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00

Opis

MlekoMleko w proszkuŚmietanka, śmietana ukwaszonaSer żółty twardySery topioneSer smażony twardySery kanapkoweSery twarogoweSerki homogenizowaneSerki graniProdukty mleczarskieMasłoMargarynaOlej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Ulica ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-545
Województwo wielkopolskie
Tel 61 8310142, 8310242
Fax 61 8310107
Internet www.orsk.ump.edu.pl
Regon 00028885700000
E-mail zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 14
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Wiedza Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Potencjał Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Certyfikat, zaświadczenie Zakładu o wprowadzonym i stosowanym systemie bezpieczeństwa żywności i żywienia HACCP lub dokumenty równoważne zarówno dla producentów jak i dla firm dystrybucyjnych.
Inne dokumenty 1) W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2) Formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 3) Cennik (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 4) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzona wg wzoru Zamawiającego).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Określono w SIWZ
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.orsk.ump.edu.pl
Adres uzyskania siwz Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (pok. 174)
Data składania wniosków 26/04/2016
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Kancelaria Szpitala (pok. 35) przy ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147. w godzinach urzędowania od 7:00 do 14:35 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)