Dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku

Publication date 2016-05-24
End date 2016-06-02 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Farby do celów artystycznych,
  • Wyroby rękodzielnicze i artystyczne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57919 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 300000009, 228000008, 378000006, 448120005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. 2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z podziałem na części z których każda stanowi odrębną część zamówienia:
CZĘŚĆ I - Dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. Część I zamówienia składa się z 263 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). CZĘŚĆ II - Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów finansowana z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Część II zamówienia składa się z 60 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). CZĘŚĆ III - Dostawa materiałów biurowych, szkolnych i papierniczych dla Projektów Środowiskowych Modelu Organizowania Społeczności Lokalnej przy MOPR we Włocławku. Część III zamówienia składa się z 21 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
CZĘŚĆ IV - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb realizacji Programu Rządowego Rodzina 500+. Część IV zamówienia składa się z 35 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ IV zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry oraz szacunkowe ilości materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów będących przedmiotem niniejszego zamówienia, został zawarty w załączniku 1-4 do SIWZ. 4. Zamawiający zawiadamia, że dopuszcza składanie ofert na materiały biurowe, szkolne, papiernicze i środki do konserwacji komputerów jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Materiały równoważne muszą posiadać parametry nie gorsze niż podane przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Wszystkie skutki za prawdziwość tego oświadczenia ponosi Wykonawca. 5. Wymaga się, aby produkty dostarczane przez Wykonawcę: 1) Były fabrycznie nowe (nieużywane); 2) Nie mogą nosić śladów uszkodzenia. 6. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy tj. do 31.12.2016 r., ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego, na artykuły z każdej części postępowania odrębnie. 7. Wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego zamówione artykuły, swoim transportem, w ciągu 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. Miejscem dostaw artykułów składających się na zamówienie jest biuro MOPR we Włocławku przy ul. Ogniowej 8/10.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw, o którym mowa w pkt 7. 9. Wielkość każdej dostarczanej partii materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu umowy. 10. Składanie zamówień dotyczących dostaw będzie możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mailem), bądź faxu. Zamawiający może zamówić uzupełniającą dostawę doraźną w dniu zamówienia. 11. Oferowane materiały muszą spełniać warunek posiadania odpowiednich certyfikatów, standardów i dokumentów gwarancyjnych, które szczegółowo opisane są w załącznikach, o których mowa wyżej w pkt 2. 12. Wymagania określone w rozdziale II SIWZ dotyczą wszystkich części zamówienia, chyba, że w poszczególnych punktach zapisano inaczej.

Opis

CZĘŚĆ I - Dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. Część I zamówienia składa się z 263 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).CZĘŚĆ II - Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów finansowana z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Część II zamówienia składa się z 60 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)CZĘŚĆ III - Dostawa materiałów biurowych, szkolnych i papierniczych dla Projektów Środowiskowych Modelu Organizowania Społeczności Lokalnej przy MOPR we Włocławku. Część III zamówienia składa się z 21 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)CZĘŚĆ IV - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb realizacji Programu Rządowego Rodzina 500+. Część IV zamówienia składa się z 35 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ IV zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ulica ul. Kościuszki 26
Nr domu 26
Miejscowosc Włocławek
Kod poczt 87-800
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 054 4116399
Fax 054 4116399
Internet www.bip.mopr.wloclawek.pl
Regon 00587102400000
E mail zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (dołączony wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp)
Wiedza Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (dołączony wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp)
Potencjal Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (dołączony wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp)
Zdolne Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (dołączony wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp)
Sytuacja Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (dołączony wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Certyfikaty i dokumenty zawierające potwierdzenie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. Szczegółowe wskazanie żądanych dokumentów znajduje się w opisach przedmiotu zamówienia przy poszczególnych artykułach (np. normy ISO, stopień białości papieru wg skali CIE).
Inne dokumenty 1. Formularz oferty (załączony wzór druku), 2. Formularz cenowy (załączone wzory druków odrębne dla każdej części), 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów), 4. Zaakceptowane Istotne Postanowienia Umowne/projekt umowy (według załączonej propozycji), 5. Oświadczenia o posiadanych przez artykuły okresach gwarancyjnych, szczegółowe wskazanie żądanych okresów gwarancyjnych znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia, przy poszczególnych artykułach, 5. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Wszystkie skutki za prawdziwość tego oświadczenia ponosi Wykonawca.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem niżej opisanych sytuacji: 1) w przypadku zmiany danych adresowych stron Umowy, 2) w przypadku zmiany obowiązującego prawa w zakresie wykonania przedmiotu umowy, 3) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, 4) w przypadku innych okoliczności i zmian nieistotnych, o których wiedza o ich wprowadzeniu do Umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów, ubiegających się o niniejsze zamówienie czy też na wynik postępowania.
Spec www www.bip.mopr.wloclawek.pl
Spec war Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Ogniowa 8/10, 87-800 Włocławek (pok. nr 27 na parterze w lewym skrzydle budynku).
Data skl 02/06/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Ogniowa 8/10, 87-800 Włocławek (pok. nr 27 na parterze w lewym skrzydle budynku).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Kryt cena B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Termin płatności faktury
Kryt 2p 15

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)