Dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku

Data publikacji 2016-05-24
Data zakończenia 2016-06-02 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Farby do celów artystycznych,
  • Wyroby rękodzielnicze i artystyczne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57919 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 300000009, 228000008, 378000006, 448120005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. 2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z podziałem na części z których każda stanowi odrębną część zamówienia:
CZĘŚĆ I - Dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. Część I zamówienia składa się z 263 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). CZĘŚĆ II - Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów finansowana z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Część II zamówienia składa się z 60 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). CZĘŚĆ III - Dostawa materiałów biurowych, szkolnych i papierniczych dla Projektów Środowiskowych Modelu Organizowania Społeczności Lokalnej przy MOPR we Włocławku. Część III zamówienia składa się z 21 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
CZĘŚĆ IV - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb realizacji Programu Rządowego Rodzina 500+. Część IV zamówienia składa się z 35 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ IV zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry oraz szacunkowe ilości materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów będących przedmiotem niniejszego zamówienia, został zawarty w załączniku 1-4 do SIWZ. 4. Zamawiający zawiadamia, że dopuszcza składanie ofert na materiały biurowe, szkolne, papiernicze i środki do konserwacji komputerów jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Materiały równoważne muszą posiadać parametry nie gorsze niż podane przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Wszystkie skutki za prawdziwość tego oświadczenia ponosi Wykonawca. 5. Wymaga się, aby produkty dostarczane przez Wykonawcę: 1) Były fabrycznie nowe (nieużywane); 2) Nie mogą nosić śladów uszkodzenia. 6. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy tj. do 31.12.2016 r., ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego, na artykuły z każdej części postępowania odrębnie. 7. Wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego zamówione artykuły, swoim transportem, w ciągu 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. Miejscem dostaw artykułów składających się na zamówienie jest biuro MOPR we Włocławku przy ul. Ogniowej 8/10.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw, o którym mowa w pkt 7. 9. Wielkość każdej dostarczanej partii materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu umowy. 10. Składanie zamówień dotyczących dostaw będzie możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mailem), bądź faxu. Zamawiający może zamówić uzupełniającą dostawę doraźną w dniu zamówienia. 11. Oferowane materiały muszą spełniać warunek posiadania odpowiednich certyfikatów, standardów i dokumentów gwarancyjnych, które szczegółowo opisane są w załącznikach, o których mowa wyżej w pkt 2. 12. Wymagania określone w rozdziale II SIWZ dotyczą wszystkich części zamówienia, chyba, że w poszczególnych punktach zapisano inaczej.

Opis

CZĘŚĆ I - Dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. Część I zamówienia składa się z 263 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).CZĘŚĆ II - Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów finansowana z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Część II zamówienia składa się z 60 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)CZĘŚĆ III - Dostawa materiałów biurowych, szkolnych i papierniczych dla Projektów Środowiskowych Modelu Organizowania Społeczności Lokalnej przy MOPR we Włocławku. Część III zamówienia składa się z 21 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)CZĘŚĆ IV - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb realizacji Programu Rządowego Rodzina 500+. Część IV zamówienia składa się z 35 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ IV zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ulica ul. Kościuszki 26
Nr domu 26
Miejscowość Włocławek
Kod Pocztowy 87-800
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 054 4116399
Fax 054 4116399
Internet www.bip.mopr.wloclawek.pl
Regon 00587102400000
E-mail zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (dołączony wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp)
Wiedza Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (dołączony wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp)
Potencjał Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (dołączony wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp)
Zdolne Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (dołączony wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp)
Sytuacja Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (dołączony wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Certyfikaty i dokumenty zawierające potwierdzenie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. Szczegółowe wskazanie żądanych dokumentów znajduje się w opisach przedmiotu zamówienia przy poszczególnych artykułach (np. normy ISO, stopień białości papieru wg skali CIE).
Inne dokumenty 1. Formularz oferty (załączony wzór druku), 2. Formularz cenowy (załączone wzory druków odrębne dla każdej części), 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów), 4. Zaakceptowane Istotne Postanowienia Umowne/projekt umowy (według załączonej propozycji), 5. Oświadczenia o posiadanych przez artykuły okresach gwarancyjnych, szczegółowe wskazanie żądanych okresów gwarancyjnych znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia, przy poszczególnych artykułach, 5. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Wszystkie skutki za prawdziwość tego oświadczenia ponosi Wykonawca.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem niżej opisanych sytuacji: 1) w przypadku zmiany danych adresowych stron Umowy, 2) w przypadku zmiany obowiązującego prawa w zakresie wykonania przedmiotu umowy, 3) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, 4) w przypadku innych okoliczności i zmian nieistotnych, o których wiedza o ich wprowadzeniu do Umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów, ubiegających się o niniejsze zamówienie czy też na wynik postępowania.
Adres strony internetowej siwz www.bip.mopr.wloclawek.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Ogniowa 8/10, 87-800 Włocławek (pok. nr 27 na parterze w lewym skrzydle budynku).
Data składania wniosków 02/06/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Ogniowa 8/10, 87-800 Włocławek (pok. nr 27 na parterze w lewym skrzydle budynku).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Termin płatności faktury
Kryt 2p 15
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)