Publication date |
2016-07-07 |
End date |
2016-07-18 09:30:00 |
Instytucja |
Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. |
Miejscowość |
Siemianowice Śląskie |
Województwo |
śląskie |
Branża |
- Meble do sypialni, jadalni i salonu,
- Koce i pledy,
- Bielizna pościelowa,
- Wyroby meblarskie,
- Bielizna szpitalna,
- Kurtki i blezery,
- Odzież nocna,
- Odzież niemowlęca,
- Obuwie nieprzemakalne,
- Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych,
- Obuwie z cholewkami ze skóry,
- Obuwie z cholewkami z tworzyw włókienniczych,
- Obuwie ochronne,
- Obuwie z metalowymi ochraniaczami na palce,
- Sprzęt bezpieczeństwa
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
124255 / 2016 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
395180006, 395182008, 331990001, 395121005, 188300006, 188130001, 188310003, 188140008, 188123007, 188120004, 188110007, 182230008, 351134704, 183184005, 391431124, 395123007, 395125009, 395161209, 395111008, 184110003 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
|
Ulica |
ul. 1-go Maja 9
|
Nr domu |
9
|
Miejscowosc |
Siemianowice Śląskie
|
Kod poczt |
41-100
|
Wojewodztwo |
śląskie
|
Tel |
32 2281930
|
Fax |
32 2281498
|
Internet |
www.zozsiemianowice.pl
|
Regon |
00030827000000
|
E mail |
spzzoz@zozsiemianowice.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
13
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie
w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ
|
Wiedza |
Warunek będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie dostawy o łącznej wartości min. 10 000,00 zł brutto, których przedmiotem były dostawy odzieży roboczej lub pościeli szpitalnej lub obuwia. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca dołączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, których przedmiotem były dostawy odzieży roboczej lub pościeli szpitalnej lub obuwia, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem poświadczenia, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa, składa stosowne oświadczenie.
|
Potencjal |
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ.
|
Zdolne |
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ.
|
Sytuacja |
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Zamawiający wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty dokumentów w celu potwierdzenia zgodności wyrobów z Ustawą Wyrobach Medycznych w zakresie:
dla Pakietów nr 2 i 3
1. wpisu do rejestru Wyrobów Medycznych wymaganych wyrobów,
2. deklaracji WE, oznakowanie CE,
3. badanie tkaniny mniejsze lub równe 4 zgodnie z normą PN-EN 13795
|
Inne dokumenty |
-prawidłowo wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ;
-zaakceptowane i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ;
-oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania - załącznik nr 5 do SIWZ;
-wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ;
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą:
-zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy,
-obniżenia cen netto i brutto w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, jak również obniżenie wartości netto lub brutto umowy w poszczególnych pakietach,
-zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie,
-zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
-ograniczenia zakresu rzeczowego i wartości umowy w przypadkach działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
-ograniczenia zakresu rzeczowego i wartości umowy w przypadkach zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
-omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
-mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami,
-jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
termin płatności
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.szpitalmiejski.siemianowice.bip.info.pl
|
Spec war |
Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
41-100 Siemianowice Śląskie,
ul. 1-go Maja 9,
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
|
Data skl |
18/07/2016
|
Godz skl |
09:30
|
Miejsce |
Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
41-100 Siemianowice Śląskie,
ul. 1-go Maja 9,
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|