| Data publikacji |
2016-07-07 |
| Data zakończenia |
2016-07-18 09:30:00 |
| Instytucja |
Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. |
| Miejscowość |
Siemianowice Śląskie |
| Województwo |
śląskie |
| Branża |
- Meble do sypialni, jadalni i salonu,
- Koce i pledy,
- Bielizna pościelowa,
- Wyroby meblarskie,
- Bielizna szpitalna,
- Kurtki i blezery,
- Odzież nocna,
- Odzież niemowlęca,
- Obuwie nieprzemakalne,
- Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych,
- Obuwie z cholewkami ze skóry,
- Obuwie z cholewkami z tworzyw włókienniczych,
- Obuwie ochronne,
- Obuwie z metalowymi ochraniaczami na palce,
- Sprzęt bezpieczeństwa
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
124255 / 2016 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
395180006, 395182008, 331990001, 395121005, 188300006, 188130001, 188310003, 188140008, 188123007, 188120004, 188110007, 182230008, 351134704, 183184005, 391431124, 395123007, 395125009, 395161209, 395111008, 184110003 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
|
| Ulica |
ul. 1-go Maja 9
|
| Nr domu |
9
|
| Miejscowość |
Siemianowice Śląskie
|
| Kod Pocztowy |
41-100
|
| Województwo |
śląskie
|
| Tel |
32 2281930
|
| Fax |
32 2281498
|
| Internet |
www.zozsiemianowice.pl
|
| Regon |
00030827000000
|
| E-mail |
spzzoz@zozsiemianowice.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
13
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas w miesiącach |
12
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie
w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ
|
| Wiedza |
Warunek będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie dostawy o łącznej wartości min. 10 000,00 zł brutto, których przedmiotem były dostawy odzieży roboczej lub pościeli szpitalnej lub obuwia. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca dołączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, których przedmiotem były dostawy odzieży roboczej lub pościeli szpitalnej lub obuwia, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem poświadczenia, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa, składa stosowne oświadczenie.
|
| Potencjał |
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ.
|
| Zdolne |
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ.
|
| Sytuacja |
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok podm zag 3 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
Zamawiający wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty dokumentów w celu potwierdzenia zgodności wyrobów z Ustawą Wyrobach Medycznych w zakresie:
dla Pakietów nr 2 i 3
1. wpisu do rejestru Wyrobów Medycznych wymaganych wyrobów,
2. deklaracji WE, oznakowanie CE,
3. badanie tkaniny mniejsze lub równe 4 zgodnie z normą PN-EN 13795
|
| Inne dokumenty |
-prawidłowo wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ;
-zaakceptowane i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ;
-oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania - załącznik nr 5 do SIWZ;
-wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ;
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą:
-zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy,
-obniżenia cen netto i brutto w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, jak również obniżenie wartości netto lub brutto umowy w poszczególnych pakietach,
-zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie,
-zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
-ograniczenia zakresu rzeczowego i wartości umowy w przypadkach działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
-ograniczenia zakresu rzeczowego i wartości umowy w przypadkach zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
-omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
-mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami,
-jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
termin płatności
|
| Kryt 2p |
5
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.szpitalmiejski.siemianowice.bip.info.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
41-100 Siemianowice Śląskie,
ul. 1-go Maja 9,
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
|
| Data składania wniosków |
18/07/2016
|
| Godzina składania wniosków |
09:30
|
| Miejsce |
Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
41-100 Siemianowice Śląskie,
ul. 1-go Maja 9,
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|