Przebudowa Sali szkoleniowej w filii GCOP przy ul. Zwycięstwa 1 w Gliwicach.

Publication date 2016-07-27
End date 2016-08-11 09:00:00
Instytucja Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Instalacje wodne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 162387 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 452113507, 454530007, 454211414, 452425006, 454321005, 454211005, 452100003, 393700006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa sali szkoleniowej filii GCOP przy ul. Zwycięstwa 1 w Gliwicach
Zakres prac obejmuje:
1. wyburzenia i demontaże,
2. ściany działowe i obudowy,
3. remont podłóg,
4 wymiana drzwi,
5. remont ścian i sufitów,
6. pozostałe roboty budowlane,
7. remont instalacji elektrycznej,
8. remont instalacji wod-kan,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, załącznik
do projektu, przedmiar, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dołączone
do SIWZ jako załącznik nr 5

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych
Ulica ul. Jagiellońska 21
Nr domu 21
Miejscowosc Gliwice
Kod poczt 44-100
Wojewodztwo śląskie
Tel 0-32 238 24 55
Fax 0-32 231 19 56
Internet www.gcop@gcop.gliwice.pl
Regon 27769154100000
E mail gcop@gcop.gliwice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Wadium zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza O zamówienie mogą obiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedna robotę budowlana obejmująca w swoim zakresie roboty elektryczne, wodno kanalizacyjne i wykończeniowe o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutt W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów.
Zdolne Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku O zamówienie mogą obiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi (branża budowlana) b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi (branża sanitarna), c) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi (branża elektryczna). W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: Istotne zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a/ konieczność przedłożenia (zmiany) terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych; bądź atmosferycznych, - nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - decyzji służb konserwatorskich lub Nadzoru budowlanego mających wpływ na przesuniecie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, konieczność wykonania prac archeologicznych (badan archeologicznych), - wystąpienia zamówień dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, - braku w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, - zmian będących następstwem okoliczności lezących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, - zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, - odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji, - skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy, b/ rezygnacji z wykonania części robót - ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wraz z obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres z którego Zamawiający rezygnuje, c/ zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w przypadku: - zmiany kierownika budowy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem przedstawienia w jego zastępstwie osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia, zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - zmiany przedstawicieli Zamawiajacego na wniosek Zamawiajacego, d/ zmiana zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawce, lub zmiana podwykonawcy w przypadku wystapienia zmian w tym zakresie - na wniosek Zamawiajacego lub Wykonawcy e/ zawieszenia przez Zamawiajacego wykonania czesci lub całosci robót na czas trwania przeszkody w przypadku : - wystapienia koniecznosci wykonania robót niezwiazanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nie przewidywanych, których brak wykonania uniemozliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, - braku lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy. f/ zmiany technologii wykonania robót, lub zmiany materiałów, jezeli nowe rozwiazania beda korzystne dla Zamawiajacego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych,
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Gwarancjia
Kryt 2p 20
Spec www www.gcop.gliwice.pl
Spec war Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych ul. Zwycięstwa 1, 44-100 Gliwice
Data skl 11/08/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych ul. Zwycięstwa 1, II p. sekretariat, 44-100 Gliwice
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)