Przebudowa Sali szkoleniowej w filii GCOP przy ul. Zwycięstwa 1 w Gliwicach.

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-11 09:00:00
Instytucja Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Instalacje wodne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 162387 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452113507, 454530007, 454211414, 452425006, 454321005, 454211005, 452100003, 393700006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa sali szkoleniowej filii GCOP przy ul. Zwycięstwa 1 w Gliwicach
Zakres prac obejmuje:
1. wyburzenia i demontaże,
2. ściany działowe i obudowy,
3. remont podłóg,
4 wymiana drzwi,
5. remont ścian i sufitów,
6. pozostałe roboty budowlane,
7. remont instalacji elektrycznej,
8. remont instalacji wod-kan,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, załącznik
do projektu, przedmiar, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dołączone
do SIWZ jako załącznik nr 5

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych
Ulica ul. Jagiellońska 21
Nr domu 21
Miejscowość Gliwice
Kod Pocztowy 44-100
Województwo śląskie
Tel 0-32 238 24 55
Fax 0-32 231 19 56
Internet www.gcop@gcop.gliwice.pl
Regon 27769154100000
E-mail gcop@gcop.gliwice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Wadium zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza O zamówienie mogą obiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedna robotę budowlana obejmująca w swoim zakresie roboty elektryczne, wodno kanalizacyjne i wykończeniowe o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutt W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów.
Zdolne Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku O zamówienie mogą obiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi (branża budowlana) b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi (branża sanitarna), c) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi (branża elektryczna). W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: Istotne zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a/ konieczność przedłożenia (zmiany) terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych; bądź atmosferycznych, - nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - decyzji służb konserwatorskich lub Nadzoru budowlanego mających wpływ na przesuniecie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, konieczność wykonania prac archeologicznych (badan archeologicznych), - wystąpienia zamówień dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, - braku w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, - zmian będących następstwem okoliczności lezących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, - zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, - odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji, - skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy, b/ rezygnacji z wykonania części robót - ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wraz z obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres z którego Zamawiający rezygnuje, c/ zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w przypadku: - zmiany kierownika budowy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem przedstawienia w jego zastępstwie osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia, zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - zmiany przedstawicieli Zamawiajacego na wniosek Zamawiajacego, d/ zmiana zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawce, lub zmiana podwykonawcy w przypadku wystapienia zmian w tym zakresie - na wniosek Zamawiajacego lub Wykonawcy e/ zawieszenia przez Zamawiajacego wykonania czesci lub całosci robót na czas trwania przeszkody w przypadku : - wystapienia koniecznosci wykonania robót niezwiazanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nie przewidywanych, których brak wykonania uniemozliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, - braku lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy. f/ zmiany technologii wykonania robót, lub zmiany materiałów, jezeli nowe rozwiazania beda korzystne dla Zamawiajacego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych,
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Gwarancjia
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.gcop.gliwice.pl
Adres uzyskania siwz Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych ul. Zwycięstwa 1, 44-100 Gliwice
Data składania wniosków 11/08/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych ul. Zwycięstwa 1, II p. sekretariat, 44-100 Gliwice
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)