Dostawa materiałów biurowych dla Oddziałów ZUS w Bydgoszczy, Gdańsku, Słupsku i Toruniu

Publication date 2016-12-08
End date 2016-12-16 11:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 362743 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301000000, 228000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych dla:
a) Oddział ZUS w Bydgoszczy, ul. Św. Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz;
b) Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 85-748 Gdańsk;
c) Oddział ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk;
d) Oddział ZUS w Toruniu, ul. Mickiewicza 33/39, 87-100 Toruń;


Opis

Zakup materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Bydgoszczy z siedzibą przy ul. Św. Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz.
Szczegółowy opis zakresu części I zamówienia został zwarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik PB do SIWZ) oraz wzorze umowy (załącznik UB do SIWZ).Zakup materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Gdańsku z siedzibą przy ul. Chmielnej 27/33, 80-748 Gdańsk. Szczegółowy opis zakresu części II zamówienia został zwarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik PG do SIWZ) oraz wzorze umowy (załącznik U do SIWZ)Zakup materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Słupsku z siedzibą przy
Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk. Szczegółowy opis zakresu części III zamówienia został zwarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik PS do SIWZ) oraz wzorze umowy (załącznik U do SIWZ)Zakup materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Toruniu z siedzibą przy ul. Mickiewicza 33/39, 87-100 Toruń. Szczegółowy opis zakresu części IV zamówienia został zwarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik PT do SIWZ) oraz wzorze umowy (załącznik U do SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu
Ulica ul. Mickiewicza
Miejscowosc Toruń
Kod poczt 87100
Panstwo Polska
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 566 109 320
Fax 566 109 496
Email KowalskaM@zus.pl
Adres strony url www.zus.pl
Regon 1775600507
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zus.pl/zampub
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl/zampub
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, pok. 102a.
Numer referencyjny 560000/271/16/2016/CZP
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty (wzór – Załącznik A do SIWZ); 2. Formularz cenowy (wzór – w zależności od części zamówienia Załącznik CB, CG,CS lub CT do SIWZ); 3. Pełnomocnictwo - należy dołączyć do oferty, w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą) osoba(y) inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. W przypadku gdy oferta składana przez wspólników spółki cywilnej, podpisana zostanie przez wszystkich wspólników spółki, pełnomocnictwo nie jest wymagane. Pełnomocnictwo winno: 3.1 być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę udzielającą pełnomocnictwa albo poświadczone; 3.2 wskazywać pełnomocnika i zakres umocowania pełnomocnika; w przypadku udzielenia dalszych pełnomocnictw (substytucja) do oferty należy dołączyć wszystkie niezbędne pełnomocnictwa, z których wynika upoważnienie do udzielenia dalszych pełnomocnictw. 4. oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór - Załącznik F do SIWZ); lub oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. (wzór – Załączniki E do SIWZ).
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na każdą część zamówienia, na którą składa ofertę, w wysokości: 1.1 w części I zamówienia: 2 000 zł 1.2 w części II zamówienia: 2 500 zł 1.3 w części III zamówienia: 1 000 zł 1.4 w części IV zamówienia: 1 500 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 2.1 w pieniądzu; 2.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 2.3 w gwarancjach bankowych; 2.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana umowy jest możliwa w przypadku, zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3), 4), 5), 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz w przypadku: 1) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy zgodnie z treścią; 2) wprowadzenia przez producenta materiału objętego umową zmiany jego parametrów lub zaprzestania produkcji, w wyniku czego powstała konieczność zamiany materiału na inny, spełniający standardy jakości i nie droższy od materiału dostarczanego dotychczas; O wprowadzenie do umowy zmiany polegającej na zamianie materiału Wykonawca zobowiązany jest wystąpić z pisemnym wnioskiem zawierającym uzasadnienie; 2. wystąpienia, nieprzewidywanej przez Oddział w dniu zawierania umowy, konieczności zamówienia o ponad 50 % ilości określonego rodzaju materiału więcej lub o ponad 50% ilości określonego rodzaju mniej w stosunku do ilości określonych pierwotnie w umowie lub konieczności całkowitej rezygnacji z zakupu określonego rodzaju materiału.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 16/12/2016
Godz skl 11:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)