| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu
|
| Ulica |
ul. Mickiewicza
|
| Miejscowość |
Toruń
|
| Kod Pocztowy |
87100
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Tel |
566 109 320
|
| Fax |
566 109 496
|
| Email |
KowalskaM@zus.pl
|
| Adres strony url |
www.zus.pl
|
| Regon |
1775600507
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zus.pl/zampub
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zus.pl/zampub
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Czy podzielone na czesci |
Tak
|
| Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, pok. 102a.
|
| Numer referencyjny |
560000/271/16/2016/CZP
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
12
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty (wzór – Załącznik A do SIWZ);
2. Formularz cenowy (wzór – w zależności od części zamówienia Załącznik CB, CG,CS lub CT do SIWZ);
3. Pełnomocnictwo - należy dołączyć do oferty, w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą) osoba(y) inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. W przypadku gdy oferta składana przez wspólników spółki cywilnej, podpisana zostanie przez wszystkich wspólników spółki, pełnomocnictwo nie jest wymagane. Pełnomocnictwo winno:
3.1 być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę udzielającą pełnomocnictwa albo poświadczone;
3.2 wskazywać pełnomocnika i zakres umocowania pełnomocnika;
w przypadku udzielenia dalszych pełnomocnictw (substytucja) do oferty należy dołączyć wszystkie niezbędne pełnomocnictwa, z których wynika upoważnienie do udzielenia dalszych pełnomocnictw.
4. oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór - Załącznik F do SIWZ);
lub
oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. (wzór – Załączniki E do SIWZ).
|
| Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na każdą część zamówienia, na którą składa ofertę, w wysokości:
1.1 w części I zamówienia: 2 000 zł
1.2 w części II zamówienia: 2 500 zł
1.3 w części III zamówienia: 1 000 zł
1.4 w części IV zamówienia: 1 500 zł
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form:
2.1 w pieniądzu;
2.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
2.3 w gwarancjach bankowych;
2.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
|
| Czy wadium |
Tak
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zmiana umowy jest możliwa w przypadku, zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3), 4), 5), 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz w przypadku:
1) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy zgodnie z treścią;
2) wprowadzenia przez producenta materiału objętego umową zmiany jego parametrów lub zaprzestania produkcji, w wyniku czego powstała konieczność zamiany materiału na inny, spełniający standardy jakości i nie droższy od materiału dostarczanego dotychczas; O wprowadzenie do umowy zmiany polegającej na zamianie materiału Wykonawca zobowiązany jest wystąpić z pisemnym wnioskiem zawierającym uzasadnienie;
2. wystąpienia, nieprzewidywanej przez Oddział w dniu zawierania umowy, konieczności zamówienia o ponad 50 % ilości określonego rodzaju materiału więcej lub o ponad 50% ilości określonego rodzaju mniej w stosunku do ilości określonych pierwotnie w umowie lub konieczności całkowitej rezygnacji z zakupu określonego rodzaju materiału.
|
| Kryt 0 |
Cena
|
| Kryt 0p |
100
|
| Czy będzie aukcja |
Nie
|
| Data składania wniosków |
16/12/2016
|
| Godzina składania wniosków |
11:00
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
| IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
| IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|