Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla 33 BLTr i 2 SLT

Publication date 2017-02-07
End date 2017-02-16 11:00:00
Instytucja Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Biurka i stoły

Szczegóły

Numer ogłoszenia 21173 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 390000002, 391212008
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 333 040,00 PLN w tym:
część I - 252 950,00 PLN
część II - 38 000,00 PLN
część III - 42 090,00 PLN

Opis

Meble drewniane dla 33 Bazy Lotnictwa TransportowegoMeble metalowe dla 33 Bazy Lotnictwa TransportowegoGabloty dla 2 Skrzydła Lotnictwa Taktycznego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
Ulica ul. Kościuszki
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60967
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 618 573 323
Fax 061 8572727, 8572489
Email kszp@wzipoznan.pl
Adres strony url www.wzipozna.wp.mil.pl
Regon 63015300300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla 33 BLTr i 2 SLT
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wzipznan.wp.mil.pl
Wymagane przeslanie ofert inny tak wformie papierowej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Oferty wnioski dostepne nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowy Zarząd Infrastruktury, ul Kościuszki 92/98, 61-716 Poznań (skryta pocztowa 129 budynek nr 3, okój nr 5 kancelaria)
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Numer referencyjny 8/WZI/17/WGSI
Rodz zam D
Okres2c 20
Szacunkowa wart zam calosc 333040.00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow maksymalnie 20 dni roboczych dla wszystkich trzech części
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow  Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - wykonał minimum dwie dostawy mebli o wartości o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda (dla zadania nr 1). - wykonał minimum dwie dostawy mebli o wartości minimum 30 000,00. zł brutto każda (dla zadania nr 2), - wykonał minimum dwie dostawy mebli o wartości minimum 40 000,00 zł brutto każda (dla zadania nr 3)
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały należycie wykonane – załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy Pzp, c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postepowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie: a) o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt a) i c) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić brak podstaw do wykluczenia, b) o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt b) składają wspólnie Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub ustanowiony Pełnomocnik. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt a, b, i c. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, której wskazane zdolności dotyczą. 5. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25.1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały należycie wykonane – załącznik nr 5 do SIWZ 10. Ponadto Wykonawca załączy do oferty: 1) Kopię dowodu wniesienia wadium, 2) Pełnomocnictwo: dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów, w przypadku podpisania oferty i opatrzenia dokumentów klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę inną niż wymieniona w dokumencie rejestrowym, a reprezentującą Wykonawcę.
Wadium 1. Wadium wynosi: Dla zadania nr 1 - 5 800,00 PLN (słownie: pięć tysięcy osiemset złotych); Dla zadania nr 2 – 660,00 PLN (słownie: sześćset sześćdziesiąt złotych); Dla zadania nr 3 – 840,00 PLN (słownie: osiemset czterdzieści złotych) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, wartość wadium musi być sumą wartości wadium części na które Wykonawca składa ofertę. a) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału IX i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ustawy. b) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury: NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000, które jest kontem nie oprocentowanym. c) Termin wniesienia wadium: do dnia 16.02.2017 r. - wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 ustawy PZP).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w treści umowy zgodnie § 13 projektu umowy stanowiącym część II SIWZ: Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia aneksem zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. Terminu wykonania zamówienia – w przypadku gdy w szczególności zmiana terminu wynika z uzasadnionego wniosku użytkownika, który z racjonalnych przyczyn zawnioskuje o przesunięcie terminu realizacji umowy lub zmianę harmonogramu w tym jeżeli taki wniosek uzasadnia ważny interes obronny RP. 2. Zmiany ceny jednostkowej wynagrodzenia – w przypadku gdy w szczególności w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana podatku VAT. 3. Zmiany osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych, zmianach organizacyjnych. 4. Zmiany wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców – w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wykonuje wadliwie umowę, zaprzestał jej wykonania lub w razie upadłości ( likwidacji podwykonawcy). 5. Zakres realizacji umowy – w szczególności w przypadku gdy Zamawiający nie posiada środków finansowych na realizację umowy.
Kryt 0 cena brutto
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 16/02/2017
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 9. Informacja związana z wstępem Obcokrajowców na teren jednostek wojskowych Wstęp Obcokrajowców do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie Pozwoleń wydanych na zasadach określonych w Decyzji nr 21/MON z dnia 10 lutego 2012 roku Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2012 r. poz. 33). Powyższa zasada ma zastosowanie również do czynności otwarcia ofert – Obcokrajowcy będą wpuszczani do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu w/wym. Pozwoleń. W przypadku planowania zatrudnienia lub wprowadzenia na teren jednostki wojskowej cudzoziemców, Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Szefa Wojskowego Zarządu Infrastruktury w Poznaniu o takim fakcie w terminie 21 dni kalendarzowych przed planowanym podjęciem pracy i uzyskać zgodę. Szczegółowe zasady w tym zakresie określa Decyzja nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 lutego 2012 r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie Obrony Narodowej (Dz. Urz. MON z 2012 r. poz. 33). Wykonawca zatrudniający cudzoziemców dostarczy Zamawiającemu wykaz osób związanych z realizacją umowy z uwzględnieniem niżej wymienionych danych: imię i nazwisko osoby, datę i miejsce urodzenia, obywatelstwo, seria numer paszportu oraz daty wydania i terminu ważności, numer pozwolenia na pobyt i pracę w RP, numery rejestracyjne samochodów oraz innego sprzętu.  Zamawiający zastrzega, iż warunkiem wstępu cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych jest wydanie przez właściwy organ wojskowy Jednorazowego pozwolenia uprawniającego do wejścia/wjazdu na teren chronionych obiektów wojskowych. Wydanie „Jednorazowego pozwolenia” jest uzależnione od wyrażenia przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego (SKW) pozytywnej opinii w przedmiotowej sprawie. Zakazuje się używania aparatów latających (dronów) nad terenami i obiektami na każdym etapie realizacji zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania przepisów obowiązujących na terenie obiektów wojskowych.
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)