objęcie nadzorem autorskim, serwisem oraz zakup licencji oprogramowania AMMS
| Publication date | 2017-02-10 |
| End date | 2017-02-20 09:00:00 |
| Instytucja | Regionalny Szpital w Kołobrzegu |
| Miejscowość | Kołobrzeg |
| Województwo | zachodniopomorskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 23595 / 2017 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 725110000 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| They depend on the | |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiotem zamówienia jest objęcie nadzorem autorskim, serwisem oraz zakup licencji oprogramowania AMMS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy – załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 72.51.10.00-0 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, by w celu zapewnienia należytej realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, lub Podwykonawca, skierował do realizacji umowy osoby zatrudnione na umowę o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Usługi nadzoru autorskiego, usługi serwisowe. 8. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a lit a ustawy Pzp w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 2017 |
| Nazwa | Regionalny Szpital w Kołobrzegu |
| Ulica | ul. Łopuskiego |
| Miejscowosc | Kołobrzeg |
| Kod poczt | 78100 |
| Panstwo | Polska |
| Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
| Tel | 943 530 262 |
| Fax | 943 554 408 |
| Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl | |
| Regon | 31149600000 |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | inny: |
| Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
| Wymagane przeslanie ofert inny | w formie pisemnej |
| Czy podzielone na czesci | Nie |
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Regionalny Szpital w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 31-33, 78-100 Kołobrzeg |
| Rodz zam | U |
| Okres2c | 31/12/2017 |
| Szacunkowa wart zam calosc | 268450 |
| Waluta calosc | PLN |
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
| Czas | O |
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie |
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
| Wykaz dokumentow zaswiadczen | -Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. |
| Czy wadium | Nie |
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach: 1) zmian w umowie w przypadku nabycia przez Zamawiającego licencji na korzystanie z dodatkowych modułów Oprogramowania Aplikacyjnego, zmianie może ulec zakres modułów wskazanych w niniejszej Umowie oraz wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, 2) zmian w umowie w celu ustalenia odmiennych zasad rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w szczególności zmiany okresów rozliczeniowych, 3) zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. |
| Kryt 0 | Cena |
| Kryt 0p | 60 |
| Czy aukcja | Nie |
| Data skl | 20/02/2017 |
| Godz skl | 09:00 |
| Termin | on |
| Okres liczba dni | 30 |
| Zastosowanie procedury pzp | Tak |
| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie | Nie |
| IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
| IV 6 5 | Nie |
| Czy uniewaznienie | Tak |