„Świadczenie usług doradczych i eksperckich w zakresie realizacji projektu informatycznego pod nazwą „Budowa Punktu informacyjnego ds. Telekomunikacji Urzędu Komunikacji Elektronicznej (PIT)”.

Publication date 2017-02-21
End date 2017-03-03 10:00:00
Instytucja Urząd Komunikacji Elektronicznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem,
  • Usługi zarządzania dokumentami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 29345 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 722240001, 725120007
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych i eksperckich w zakresie realizacji projektu informatycznego pod nazwą „Budowa Punktu informacyjnego ds. Telekomunikacji Urzędu Komunikacji Elektronicznej (PIT)” (zwanego dalej również „Projektem”), tj.:
1) Wykonania analizy (w tym analiza stanu prawnego) i określenie potrzeb Zamawiającego związanych z budową PIT w tym analizy możliwości i zasadności rozbudowy posiadanej obecnie infrastruktury IT oraz systemów;
2) Opracowania modelu architektury infrastruktury IT niezbędnej do realizacji Projektu;
3) Przygotowania koncepcji budowy PIT uwzględniającej obecnie funkcjonujące systemy oraz infrastrukturę IT zawierającej w szczególności koncepcję budowy „jednego okna logowania” do systemów dostępnych dla klientów Zamawiającego oraz standaryzacji i ujednolicenia baz danych w systemach Zamawiającego;
4) Przygotowania opis/-ów przedmiot/-ów zamówienia dotyczącego niezbędnej infrastruktury IT oraz przygotowanie opisu/-ów przedmiotu/-ów zamówienia dotyczącego budowy systemu PIT
z uwzględnieniem niezbędnych funkcjonalności oraz opisu pozacenowych kryteriów oceny ofert odnoszących się do funkcjonalności systemu;
5) Wsparcie Zamawiającego w trakcie postępowań przygotowywanych i przeprowadzanych o udzielenie zamówień publicznych w celu realizacji Projektu;
6) Udziału w pracach odbiorowych dotyczących infrastruktury IT oraz systemów informatycznych budowanych w ramach Projektu, w tym przygotowania i przeprowadzenia testów odbiorowych;
7) Nadzoru nad pracami realizowanymi przez Wykonawców w ramach zawartych umów mający na celu należyte wykonanie Projektu;
8) Przygotowania scenariuszy testowych PIT i przeprowadzenia testów;
9) Przeprowadzenia warsztatów z zakresu modelowania architektury, baz danych, budowy hurtowni danych.
10) Wykonania innych świadczeń wskazanych w załączniku numer 2 do Umowy.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został we wzorze umowy stanowiącym załącznik numer 8 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do umowy.
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia - przedmiot zamówienia wykonywany będzie w szczególności w siedzibie Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Warszawie lub w miejscowości Borucza (gm. Strachówka, woj. mazowieckie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania, które elementy przedmiotu zamówienia mogą być wykonywane poza miejscami wskazanymi powyżej.
4. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ wymagania przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to należy traktować takie określenie jako przykładowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż posiadane przez wskazane usługi, materiały, urządzenia, oprogramowanie, itp.
5. Wykonawca lub podwykonawca stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zobowiązany jest do zatrudnienia przy realizacji części przedmiotu zamówienia obejmującego świadczenie usług doradczych i wsparcia co najmniej 4 osób - Eksperta ds. architektury korporacyjnej, Eksperta ds. serwerów mapowych, Eksperta ds. programowania i baz danych, Eksperta ds. testów,
na podstawie umowy o pracę (każda osoba zatrudniona na 1 pełny etat). Realizacja czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia przez Eksperta ds. integracji i bezpieczeństwa danych oraz Eksperta ds. prawnych nie wymaga występowania pomiędzy Wykonawcą lub podwykonawcą i zatrudnionymi przez te podmioty osobami podporządkowania w rozumieniu przepisów prawa pracy.
6. Przedmiot zamówienia w ramach projektu „Budowa Punktu informacyjnego ds. Telekomunikacji Urzędu Komunikacji Elektronicznej (PIT) może być objęty współfinansowaniem przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 co będzie się wiązało z koniecznością zapewnienia przez Wykonawcę w ramach wynagrodzenia, stosownej informacji i wizualizacji, iż Przedmiot zamówienia stanowi projekt współfinansowany przez Unię Europejską. Szczegółowe informacje znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik numer 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Urząd Komunikacji Elektronicznej
Ulica Kasprzaka
Nr domu 18/20
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 01-211
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48225349259
Fax +48225349341
Email zamowienia.publiczne@uke.gov.pl
Adres strony url www.uke.gov.pl
Regon 017510794
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia w ramach projektu „Budowa Punktu informacyjnego ds. Telekomunikacji Urzędu Komunikacji Elektronicznej (PIT) może być objęty współfinansowaniem przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020.
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa centralna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uke.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Komunikacji Elektronicznej, 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20, pokój nr 4 (Kancelaria Główna).
Numer referencyjny BAK.WZP.26.6.2017
Rodz zam U
Okres2c 31/12/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Szczegółowsze informacje o terminach realizacji zamówienia zostały opisane w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w ramach wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, należycie wykonał: Usługę doradczą numer 1, która musi spełniać następujące wymagania: • wartość usługi powinna wynosić co najmniej 200 000,00 PLN brutto (z podatkiem VAT) (słownie: dwieście tysięcy złotych, 00/100 groszy); • usługa powinna być świadczona przez okres co najmniej 6 (sześciu) miesięcy; • usługa powinna dotyczyć wsparcia merytorycznego przy zaprojektowaniu i/lub budowie systemu teleinformatycznego: i. o wartości powyżej 3 000 000,00 PLN (słownie: trzy miliony złotych, 00/100 groszy); ii. wykorzystującego w swoim działaniu system informacji geograficznej (GIS); iii. system musi być odebrany. Zamawiający nie uzna za realizację warunku dotyczącego wsparcia merytorycznego przy zaprojektowaniu i/lub budowie systemu teleinformatycznego w przypadku, gdy usługa doradcza dotyczyła jedynie opracowania studium wykonalności. oraz Usługę doradczą numer 2, która musi spełniać następujące wymagania: • wartość usługi powinna wynosić co najmniej 200 000,00 PLN brutto (z podatkiem VAT) (słownie: dwieście tysięcy złotych, 00/100 groszy); • usługa powinna być świadczona przez okres co najmniej 6 (sześciu) miesięcy; • usługa powinna dotyczyć wsparcia merytorycznego przy zaprojektowaniu i/lub budowie systemu teleinformatycznego: i. o wartości powyżej 3 000 000,00 PLN (słownie: trzy miliony złotych, 00/100 groszy); ii. umożliwiającego wprowadzanie, edycję i przeglądanie danych przez użytkowników zewnętrznych systemu. iii. system musi być odebrany. Zamawiający nie uzna za realizację warunku dotyczącego wsparcia merytorycznego przy zaprojektowaniu i/lub budowie systemu teleinformatycznego w przypadku, gdy usługa doradcza dotyczyła jedynie opracowania studium wykonalności. Zamawiający dopuszcza aby warunek opisany powyżej został wykazany przy pomocy jednej usługi, spełniającej wszystkie wymienione warunki jak poniżej: Usługa doradcza, która musi spełniać następujące wymagania: • wartość usługi powinna wynosić co najmniej 200 000,00 PLN brutto (z podatkiem VAT) (słownie: dwieście tysięcy złotych, 00/100 groszy); • usługa powinna być świadczona przez okres co najmniej 6 (sześciu) miesięcy; • usługa powinna dotyczyć wsparcia merytorycznego przy zaprojektowaniu i/lub budowie systemu teleinformatycznego: i. o wartości powyżej 3 000 000,00 PLN (słownie: trzy miliony złotych, 00/100 groszy); ii. wykorzystującego w swoim działaniu system informacji geograficznej (GIS) oraz umożliwiającego wprowadzanie, edycję i przeglądanie danych przez użytkowników zewnętrznych systemu; iii. system musi być odebrany. Zamawiający nie uzna za realizację warunku dotyczącego wsparcia merytorycznego przy zaprojektowaniu i/lub budowie systemu teleinformatycznego w przypadku, gdy usługa doradcza dotyczyła jedynie opracowania studium wykonalności. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w ramach usług wykonywanych, o których mowa powyżej, wartość każdej z wykonanych usług doradczych do dnia składania ofert nie może być niższa niż 200 000,00 PLN brutto (z podatkiem VAT) (słownie: dwieście tysięcy złotych, 00/100 groszy). Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć na PLN (polskie złote) według średniego kursu NBP na dzień opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca. W sytuacji gdy ogłoszenie o zamówieniu zostanie opublikowane w dniu, w którym nie są publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbliższego dnia, następującego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje średnie kursy walut obcych. b)Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami (Zespołem Ekspertów), które posiadają poniżej określone kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: I. Ekspert ds. architektury korporacyjnej: Kwalifikacje zawodowe: - posiadanie umiejętności pracy w powszechnie dostępnych narzędziach/językach służących do modelowania architektury; - umiejętność posługiwania się metodyką dla architektury korporacyjnej, która zapewnia kompleksowe podejście do projektowania, planowania, implementacji oraz zarządzania informacyjną architekturą organizacji i wiedzą w zakresie szyny integracyjnej, SOA, oraz tworzenia rozwiązań w architekturze n-warstwowej; Doświadczenie: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przez minimum 6 miesięcy: • uczestniczył w projekcie, który polegał na wytwarzaniu oprogramowania; • brał udział jako architekt ds. architektury korporacyjnej w realizacji co najmniej 1 (słownie: jednego) projektu, w którym wykonywał zadania obejmujące zaprojektowanie i opisanie architektury systemu IT, którego elementem był system GIS udostępniający usługi danych przestrzennych; II. Eksperta ds. serwerów mapowych wykorzystującego w swoim działaniu system informacji geograficznej (GIS): Kwalifikacje zawodowe: - posiadanie praktycznej znajomości systemów informacji geograficznej (GIS); Doświadczenie: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przez minimum 6 miesięcy brał udział w realizacji co najmniej 1 (słownie: jednego) projektu, w którym wykonywał zadania związane z realizacją systemu GIS udostępniającego usługi danych przestrzennych; III. Ekspert ds. programowania i baz danych: Kwalifikacje zawodowe: - posiadanie praktycznej znajomości tematyki relacyjnych baz danych i języka SQL; - posiadanie praktycznej wiedzy z zakresu optymalizacji zapytań i wydajności w bazach danych; Doświadczenie: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przez minimum 6 miesięcy: • brał udział w realizacji co najmniej 2 (słownie: dwóch) projektów, w których wykonywał zadania związane z programowaniem i bazami danych. • projektował i obsługiwał relacyjne i obiektowe bazy danych o wielkości ponad 1 mln (słownie: jednego miliona) rekordów. IV. Ekspert ds. integracji i bezpieczeństwa danych: Kwalifikacje: - posiadanie praktycznej wiedzy w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych z zakresu prowadzenia audytu bezpieczeństwa informacji; Doświadczenie: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przez minimum 6 miesięcy brał udział w realizacji co najmniej 2 (słownie: dwóch) projektów w roli specjalisty lub eksperta ds. bezpieczeństwa w zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji; V. Ekspert ds. testów Kwalifikacje: - znajomość metod testowania oprogramowania. Doświadczenie: - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu testów wytworzonego oprogramowania, - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał w realizacji projektu, którego głównym celem była budowa/przebudowa systemu informatycznego, w charakterze eksperta (specjalisty) ds. testów, przy czym wartość wskazanego projektu powinna wynosić co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych, 00/100 groszy); VI. Ekspert ds. prawnych: Kwalifikacje zawodowe: - posiadanie uprawnień radcy prawnego, adwokata lub prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1874); Doświadczenie: - posiadanie co najmniej 3 (słownie: trzy) letniego doświadczenia w sporządzaniu dokumentacji przetargowej w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.); - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert: • posiadanie doświadczenia w reprezentowaniu strony w co najmniej 2 rozprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą; • brał udział w realizacji co najmniej 2 (słownie: dwóch) projektów informatycznych o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych, 00/100 groszy). Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć na PLN (polskie złote) według średniego kursu NBP na dzień opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca. W sytuacji gdy ogłoszenie o zamówieniu zostanie opublikowane w dniu, w którym nie są publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbliższego dnia, następującego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje średnie kursy walut obcych. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w Ofercie pełniły nie więcej niż jedną funkcję/stanowisko w wyżej wymienionym Zespole Ekspertów.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oraz dowody określające czy wskazane w wykazie usługi zostały wykonane lub są należycie wykonywane. Dowodami, o którym mowa w zdaniu powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wraz z ofertą (formularzem oferty sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) złożyć: 1) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 2) dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty (np. odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, umowa spółki cywilnej i pełnomocnictwo jeżeli uprawnienie to nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty), 3) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w pkt 12 załącznika nr 1 do SIWZ – wzór formularza oferty, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu (bez dodatkowego wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.„Informację o kwalifikacjach i doświadczeniu zespołu realizującego zamówienie” – jako podstawa oceny oferty w kryterium oceny ofert „Kwalifikacje i doświadczenie zespołu realizującego zamówienie (KD)” (załącznik nr 7 do SIWZ) (szczegóły w punkcie XXII.3. niniejszej SIWZ), - niezłożenie tego dokumentu w ofercie nie powoduje odrzucenia oferty i wykluczenia Wykonawcy z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oferta w takim przypadku, w kryterium oceny ofert „Kwalifikacje i doświadczenie zespołu realizującego zamówienie (KD)” otrzyma 0 (słownie: zero) punktów – patrz szczegóły w punkcie XXII.3. SIWZ. 6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). Zdanie poprzednie dotyczy np. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Wadium XIII. Wymagania dotyczące wadium. 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 9 000,00 PLN (polskich złotych). (słownie: dziewięć tysięcy złotych, 00/100 groszy). 2. Oferta zostanie odrzucona jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie wniesione wadium lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium może zostać wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji w związku z zaistnieniem co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy, złożoną przez niego ofertą. Wniesienie wadium o krótszym terminie ważności skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:NBP O/O Warszawa, nr rachunku 64 1010 1010 0060 4413 9120 0000 jako tytuł przelewu wskazując: „wadium zabezpieczające ofertę …………………. – sprawa nr BAK.WZP.26.6.2017”. 7. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie, do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji albo poręczenia (warunek konieczny do stwierdzenia wniesienia wadium). 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zostanie uznane przez Zamawiającego za wniesione zgodnie z wymaganiem określonym w pkt XIII.8 SIWZ, tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert uznany zostanie rachunek Zamawiającego. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt XIII.11 SIWZ. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt XIII.10 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy i o ile uprawnienie do podpisania wniosku nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty – złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy i/lub pełnomocnictwa. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Kryt 0 Cena z podatkiem VAT(C)
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 03/03/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski.
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)