Dostawa worków foliowych na odpady komunalne i medyczne, rękawice foliowe, fartuchy foliowe, pokrowce na zwłoki, worki foliowe na materace, worki rozpuszczalne w wodzie dla potrzeb WSM im. J. Strusia w Poznaniu

Publication date 2017-03-07
End date 2017-03-17 09:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Rękawice,
  • Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 38046 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 196400004, 184243000
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych na odpady medyczne i komunalne, worków foliowych do żywności, rękawic i fartuchów foliowych, pokrowców na zwłoki, worków na materace, worków rozpuszczalnych w wodzie dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na formularzu ofertowym, który jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji i stanowiącym jej integralną część. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę worków do zamawiającego przez Wykonawcę, własnym lub zorganizowanym we własnym zakresie transportem (dostawa loco zamawiający), na własny koszt i ryzyko.

Opis

Worki na odpady komunalne i medyczne - dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZWorki foliowe do żywności - dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZRękawice foliowe, fartuchy foliowe - dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZPokrowce na zwłoki - dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZWorki foliowe na materace - dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZWorki aseptyczne i rozpuszczalne w wodzie - dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
Ulica ul. Szwajcarska
Nr domu 3
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61285
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8739 293, 008, 033
Fax 618 779 517
Email zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl
Adres strony url www.szpital-strusia.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. J. Strusia w Poznaniu ,Szwajcarska 3 pok. 134 Ip.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-strusia.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagana forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Podawcze Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu, Szwajcarska 3
Numer referencyjny WSM/DZP/381/2129/N/217
Rodz zam D
Okres2c 12
Szacunkowa wart zam calosc 244449.00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w niniejszym postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w niniejszym postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w niniejszym postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia wraz z zakresem niezbędnych informacji zawarty został w Załączniku nr 2 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia wraz z zakresem niezbędnych informacji zawarty został w Załączniku nr 2 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawca złoży następujące dokumenty: 1) Atest PZH lub dokument równoważny dopuszczający produkt do kontaktu z żywnością dotyczy pakietu 2 pozycje 1 i 2. 2) Atesty PZH lub dokument równoważny dla pakietów 1 i 3-6 3) opisy- odpowiednie materiały informacyjne (karty katalogowe, ulotki) potwierdzające spełnienie wymaganych warunków dla oferowanego przedmiotu zamówienia
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy . Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) Jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy – w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów. 2) Jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności. 3) Przedłużenia terminu obowiązywania umowy (jednorazowo), jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową. 4) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu umowy, dopuszcza się możliwość dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 17/03/2017
Godz skl 09:00
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)