DOSTAWA ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI OBIEKTÓW BLOKU ŻYWNOŚCIOWEGO ORAZ MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ

Publication date 2017-03-17
End date 2017-03-27 10:00:00
Instytucja 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Zgierz
Województwo łódzkie
Branża
  • Artykuły cateringowe,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 46298 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 398312400, 392221005
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku dla służby żywnościowej w celu zapewnienia właściwego i higienicznego utrzymania budynków i etapów produkcji żywności w obiektach bloku żywnościowego użytkowanych przez 31 WOG Zgierz.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych ( za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na wybrane zadania) - liczba zadań: 2 .

zadanie nr 1 - materiały jednorazowego użytku
zadanie nr 2 - środki do higienizacji bloku żywnościowego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadań 1 i 2 stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

3. Wymagania dotyczące dostawy:

1) Wymagania obligatoryjne – standardy jakościowe:
a) Środki chemiczne (poz. 1 do 13 zadanie nr 2) muszą posiadać stosowne dokumenty tj. ulotki producenta, karty charakterystyki;
b) Produkty z poz. od 1 do 7 (zadanie nr 2) muszą pochodzić od tego samego producenta i muszą być ujęte w planie higieny w kompleksowym stosowaniu
w obiektach bloku żywnościowego. Muszą się nawzajem uzupełniać w planie higieny w stosowaniu codziennym i okresowym.
c) Produkty zawierające substancje niebezpieczne w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (tj. Dz.U.
z 2015 r. poz. 1203) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego, zawierających datę ich sporządzenia i następujące punkty:
 identyfikacja substancji/preparatu i identyfikacja przedsiębiorstwa;
• identyfikacja zagrożeń;
• skład/informacja o składnikach;
• pierwsza pomoc;
• postępowanie w przypadku pożaru;
• postępowanie w przypadku niezamierzonego uwolnienia do środowiska;
• postępowanie z substancją/preparatem i jej/jego magazynowanie;
• kontrola narażenia/środki ochrony indywidualnej;
• właściwości fizyczne i chemiczne;
• stabilność i reaktywność;
• informacje toksykologiczne;
• informacje ekologiczne;
• postępowanie z odpadami;
• informacje o transporcie;
• informacje dotyczące przepisów prawnych;
• inne informacje.
2) Wymagania obligatoryjne – standardy logistyki dystrybucji:
a) produkty winny być pakowane i dystrybuowane w indywidualnych i zbiorczych opakowaniach;
b) opakowania indywidualne winny być odporne na działanie środków w nich przechowywanych oraz na silne uszkodzenia mechaniczne (m.in. upadek na twardą powierzchnię z wysokości 1m);
c) opakowanie jednostkowe winno posiadać zamknięcie, które gwarantuje pełną jego szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu oraz plomby jednorazowe ulegające samozniszczeniu w trakcie pierwszego otwarcia;
d) opakowania jednostkowe powinny być znakowane standardowymi etykietami, informującymi użytkownika m.in. o warunkach magazynowania i przechowywania, środkach bezpieczeństwa i zagrożeniach;
e) opakowania jednostkowe o wadze powyżej pięciu kilogramów, winny posiadać indywidualny, wygodny uchwyt do przenoszenia i przelewania produktu;
f) etykieta na opakowaniu jednostkowym powinna co najmniej zawierać:
• nazwę, logo, adres producenta;
• opis przygotowania produktu do użycia i sposób jego stosowania;
• opis składu chemicznego;
• czas skutecznego działania w przypadku środków dezynfekcyjnych;
• sposób dozowania;
• informacja o środkach ostrożności, w postaci znaków graficznych;
• ilość i pojemność opakowania indywidualnego i zbiorczego;
• numer serii i datę produkcji;
• okres przydatności do użycia.
g) oznakowanie powinno zawierać:
• Informacje o warunkach użytkowania materiałów i wyrobów, jeżeli jest to niezbędne dla zdrowia lub życia człowieka.
3) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Dostarczenia systemów dozujących wraz z ich montażem we wskazanych miejscowościach (Tomaszów Mazowiecki, Leźnica Wielka, Nowy Glinnik, Łódź)
w następujących ilościach:
• Urządzenia dozujące do płynu myjącego oraz nabłyszczacza w zmywarkach z elektronicznym pomiarem przewodności metodą indukcyjną wraz z kontrolą poziomu płynu w pojemnikach z sygnalizacją alarmową w przypadku braku płynu – w ilości 13 kpl. – do 14 dni od podpisania umowy, jednak nie dłuższym niż oferowany przez Wykonawcę terminem dostawy;
• Dwu/trzy funkcyjne mieszalniki z wężem 20m – w ilości 13 kpl. – do 14 dni od podpisania umowy, jednak nie dłuższym niż oferowany przez Wykonawcę terminem dostawy;.
b) Dostarczenia instrukcji BHP i planów higieny gotowych do zamontowania w formie łatwo zmywalnej – 13 kpl.
c) Dostarczenia odpowiedniej ilości dozowników/butelek ze spryskiwaczem o poj. 0,5-1,0 litra do właściwego użytkownika środków czystości, każdy środek oraz dozowniki muszą posiadać etykiety w języku polskim z opisem stosowania (około 25 szt.)

4. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.
5. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, zainstalowania systemów dozujących do dostarczonych towarów na okres 12 m-cy oraz do konserwacji i naprawy urządzeń dozujących przez okres korzystania przez Zamawiającego z dostarczonych towarów. Po okresie 12 miesięcy od daty montażu Wykonawca zdemontuje zainstalowane urządzenia dozujące. Wykaz miejsc instalacji urządzeń zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
7. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
8. Dostawa odbywać się będzie w dni robocze w godz. 8.00 - 14.00 a montaż systemów dozujących odbędzie się nie później niż 14 dni od dnia zawarcia umowy.
9. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno lub więcej zadań.
W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.
Wykonawca obowiązany jest podać w formularzu cenowym nazwę handlową produktu oferowanego oraz nazwę producenta zaoferowanego produktu, ceny jednostkowe netto, wartość netto, wartość brutto dla każdej pozycji w zadaniu, na które składa ofertę.

Brak podania w/w danych skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.


Opis

Dostawa materiałów jednorazowego użytku. Szczegółowy opis w SIWZ i załączniku nr 1 do SIWZ.Dostawa środków do higienizacji bloku żywnościowego. Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ i w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Konstantynowska
Nr domu 85
Miejscowosc Zgierz
Kod poczt 95-100
Panstwo Polska
Wojewodztwo łódzkie
Tel 26 1442098
Fax 26 1442101
Email 31wog.zp@ron.mil.pl
Adres strony url www.31wog.wp.mil.pl
Regon 10106725600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.31wog.p.mil.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Konstantynowska 85, 95-100 gierz, bud. nr 2 piętro 1
Numer referencyjny 27/ZP/17
Rodz zam D
Okres2c 21
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć odpowiednie certyfikaty systemu zarządzania jakością tj.: a) aktualne karty charakterystyki dla każdego produktu chemicznego opisanego w formularzu cenowym - dot. zadania nr 2 b) Atest PZH (świadectwo jakoći zdrowotnej) lub równoważny do kontaktu z żywnością dla każdego produktu - dot. zad. 1 i 2
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data skl 27/03/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)