Dostawa artykułów spożywczych

Publication date 2017-03-21
End date 2017-03-31 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Godziszewo
Województwo pomorskie
Branża
  • Soki owocowe i warzywne,
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 47531 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 155000003, 153200007
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia


1Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek ) w godz. 8.00-12.00 własnymi środkami transportu posiadającymi aktualne zaświadczenie z inspekcji sanitarnej o spełnianiu warunków koniecznych do przewozu żywności .
Osoby przewożące winny posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie : sanitarno-epidemiologiczne , zezwalające na pracę w kontakcie z żywnością .
Zamówienia będą składane telefonicznie, e-mailem lub faksem na numer wskazany przez Wykonawcę na jeden dzień przed dostawą.
Wykonawca jest odpowiedzialny za terminowość i jakość realizowanych dostaw. Wszystkie oferowane produkty musza spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 O bezpieczeństwie i żywienia Dz.U. z 2006 Nr 171 poz. 1225 z późniejszymi zmianami.
Zamawiający wymaga , aby dostarczone produkty pakowane były w oryginalnych opakowaniach, posiadały etykietę zawierającą co najmniej :
- nazwę produktu ,
- wykaz składników ,
- datę produkcji ,
- nazwę i adres producenta,
- masę netto,
- datę przydatności do spożycia , datę minimalnej przydatności trwałości do spożycia ,
- zawartość netto wyrażonej w jednostkach miary ,
- oznaczenie partii produkcyjnej umożliwiającej identyfikacje artykułu.
Nie dopuszcza się dostarczenia w opakowaniach zastępczych , uszkodzonych. Towary powinny być pakowane w opakowaniach podanych w zestawieniu Nr 5 . Gramatura opakowania może wahać się w granicach + /- 20 %.
Pojemniki oraz opakowania muszą posiadać atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Powinny być gładkie, czyste, łatwe do mycia i dezynfekcji .
Przedmiot zamówienia powinien być dobry jakościowo i posiadać co najmniej :
a) 7 -dniowy termin do spożycia w przypadku mleka pasteryzowanego ,twarogów,
b) 14 dniowy termin do spożycia w przypadku śmietany pasteryzowanej .jogurtów ,
c) 30-dniowy termin do spożycia w przypadku serów żółtych , topionych, mleka UHT , śmietany UHT , majonezów, musztardy, tłuszczów roślinnych i zwierzęcych ,
d) 60 - dniowy termin do spożycia w przypadku produktów sypkich .
Proces dostawy będącej przedmiotem zamówienia powinien być zgodny z obowiązującymi przez Wykonawcę systemem HACCP w przetwórstwie spożywczym.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Dom Pomocy Społecznej
Ulica Damaszka
Nr domu 1
Miejscowosc Godziszewo
Kod poczt 83209
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel 0-58 5367687 w. 230
Fax 0-58 5367550
Email malgorzata.kubista@dpsdamaszka.pl
Adres strony url www.dpsdamaszka.pl
Regon 19055739900000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia Dom Pomocy Społecznej Damaszka1 83-209 Godziszewo II piętro księgowość pokój nr 303
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsdamaszka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie ,za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrenictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Damaszce 83-209 Godziszewo Damaszka 1 II piętro pokój nr 303
Numer referencyjny ZP 1/D/17
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1. oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 3 2. wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 4 3. zestawienie ilościowo- wartościowe – załącznik nr 5 4. wzór umowy – załącznik nr 6 5. odpis z właściwego rejestru lub centralnej o dziłałaności gospodarczej - załącznik nr 6
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy dokonanej za zgodą obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności w przypadku : a) konieczności zmiany kwoty podatku VAT , w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów w szczególność i podatkowych dotyczących obowiązującej wysokości ( stawki ) podatku VAT . b) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonania czynności c) z innych niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisania niniejszej umowy przyczyn
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 31/03/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)