AZP/261/D/22/AI/P/2/2017 - dostawa komputerów, drukarek, monitorów komputerowych, serwera, akcesoriów komputerowych i oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB

Publication date 2017-03-23
End date 2017-03-31 12:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 49661 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302321108
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, drukarek, monitorów komputerowych, serwera, akcesoriów komputerowych i oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Ulica ul. Jana Kilińskiego
Nr domu 1
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15089
Wojewodztwo podlaskie
Tel 857 485 400
Fax 857 485 627
Adres strony url www.umb.edu.pl
Regon 28860400000
E mail zampubl@umwb.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.umb.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umb.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
Numer referencyjny AZP/261/D/22/AI/P/2/2017
Rodz zam D
Okres2c 21
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: dostawa w terminie maksymalnie do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Wykonawca może zaoferować krótsze terminy dostawy, zgodnie z Częścią XII SIWZ - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1)wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy – załącznik Nr 1 do SIWZ, 2)podpisana tabela Opisu Przedmiotu Zamówienia i wypełniony Formularz cenowy - załącznik Nr 2 do SIWZ, 3)oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ, 5)oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem; 6)wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców (jeżeli są przewidywani – załączyć załącznik Nr 5 do SIWZ), 7)wypełniony załącznik Nr 6 do SIWZ – tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia, 8) materiały informacyjne – tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena ofertowa
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 31/03/2017
Godz skl 12:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)