Wyposażenie szkół w gminie Tuchomie w pomoce dydaktyczne.
Publication date | 2017-03-24 |
End date | 2017-04-03 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Tuchomie |
Miejscowość | Tuchomie |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 51418 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 480000008 |
Adres strony internetowej siwz | |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
Rodzaj zamówienia: Dostawy 1. Zamówienie obejmuje: a) dostawę wraz z transportem oraz instalację wymaganych oprogramowań zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia do pracowni w Zespole Szkół w Tuchomiu oraz Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kramarzynach. 2. Koszt dostawy, przygotowania sprzętu do użytku należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 9. Podział zamówienia na części: Nr części zamówienia Nazwa zamówienia Szkoła I. Wyposażenie pracowni przyrodniczej SPT SPK II. Wyposażenie pracowni matematycznej SPT SPK III. Wyposażenie pracowni językowej GT GK IV. Wyposażenie pracowni chemicznej GT GK V. Wyposażenie pracowni fizycznej GT GK VI. Wyposażenie pracowni biologicznej GT GK VII. Wyposażenie pracowni geograficznej GT GK VIII. Wyposażenie pracowni logopedycznej ST SK IX. Pomoce dydaktyczne do zajęć z robotyki ST SK SPT – Szkoła Podstawowa w Tuchomiu SPK – Szkoła Podstawowa w Kramarzynach GT – Gimnazjum w Tuchomiu GK – Gimnazjum w Kramarzynach ST – Szkoła Tuchomie SK – Szkoła Kramarzyny Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w szczegółowej specyfikacji zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia i Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający przewiduje konieczność przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. OpisNr części zamówienia Nazwa zamówienia SzkołaI. Wyposażenie pracowni przyrodniczej SPT SPK II. Wyposażenie pracowni matematycznej, Szkoła:SPT,SPK III. Wyposażenie pracowni językowej, Szkoła: GT,GK IV. Wyposażenie pracowni chemicznej, szkoła: GT, GK V. Wyposażenie pracowni fizycznej , szkoła: GT, GK VI. Wyposażenie pracowni biologicznej, szkoła: GT, GK VII. Wyposażenie pracowni geograficznej, szkoła: GT, GK VIII. Wyposażenie pracowni logopedycznej, szkoła: ST, SK IX. Pomoce dydaktyczne do zajęć z robotyki, szkoła: ST, SK |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | Gmina Tuchomie |
Ulica | ul. Jana III Sobieskiego |
Nr domu | 16 |
Miejscowosc | Tuchomie |
Kod poczt | 77133 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 598 215 040 |
Fax | 598 215 056 |
ref-gosp@tuchomie.pl | |
Regon | 77097959400000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Nazwa projektu programu | Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu / projektu: „Nowoczesna edukacja w Gminie Tuchomie” nr projektu RPPM.03.02.01-22-0077/15 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020. |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | administracja samorządowa |
Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
Dostep dokumentow zamowienia | bip.tuchomie.pl |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | bip.tuchomie.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | Oferty o udzielenie zamówienia publicznego składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej na adres wskazany w pkt I niniejszej Specyfikacji. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania oferty w formie elektronicznej. |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 9 |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Gmina Tuchomie, ul. Jana III Sobieskiego 16, 77-133 Tuchomie |
Numer referencyjny | RG.271.2.3.2017 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 14 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (W TERMINIE TRZECH DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA WWW ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT) – załącznik nr 6. |
Inne dokumenty niewymienione | Do oferty Wykonawca dołącza formularz ofertowy wraz z załącznikami – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 oraz 2A-2I do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (załącznik nr 3,4). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: − zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego; − zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; − wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej. b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: − konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; − wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej. c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. d) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 3. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu. b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: − zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści; − zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie; − zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy; − polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie. |
Kryt 0 | Cena |
Kryt 0p | 60 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 03/04/2017 |
Godz skl | 10:00 |
IV 4 4 jezyki | Polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
Czy uniewaznienie | Nie |