Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby organizacji kolonii letniej/pobytu wypoczynkowego w Ośrodku w Lubinie

Publication date 2017-03-31
End date 2017-04-13 10:30:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56092 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 158100009, 151000009
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, poniższych grup artykułów żywnościowych, do Ośrodka w Lubinie Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szczecinie, określonych asortymentowo wraz z szacunkowymi ilościami w SIWZ:
a)część I pieczywo, wyroby ciastkarskie i ciasta
b)część II mięso, drób oraz wędliny
c)część III warzywa, owoce, owoce i warzywa przetworzone
d)część IV różne artykuły spożywcze


Opis

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych, do Ośrodka w Lubinie Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szczecinie, określonych asortymentowo wraz z szacunkowymi ilościami w SIWZ:
część I pieczywo, wyroby ciastkarskie i ciasta
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych, do Ośrodka w Lubinie Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szczecinie, określonych asortymentowo wraz z szacunkowymi ilościami w SIWZ:

część II mięso, drób oraz wędliny
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, artykułów żywnościowych, do Ośrodka w Lubinie Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szczecinie, określonych asortymentowo wraz z szacunkowymi ilościami w SIWZ:
c)część III warzywa, owoce, owoce i warzywa przetworzone
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, artykułów żywnościowych, do Ośrodka w Lubinie Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szczecinie, określonych asortymentowo wraz z szacunkowymi ilościami w SIWZ:

część IV różne artykuły spożywcze

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
Ulica ul. Matejki
Nr domu 22
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70530
Panstwo Polska
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 91 459 65 77, 91 459 65 78
Fax 91 459 65 76
Email dobrzynskaa@zus.pl
Adres strony url www.zus.pl
Regon 1775600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ZUS Oddział w Szczecinie Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, pokój: 230, III piętro
Numer referencyjny 271/PN/D/ 8/CZP/2017
Rodz zam D
Okres2c 21/06/2017
Szacunkowa wart zam calosc 201315.42
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: od 21.06.2017r. do 24.08.2017r. (kolonia letnia i pobyt wypoczynkowy).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; UWAGA – na podstawie § 10 ust. 1 Rozporządzenia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, z uwagi na dostępność tego dokumentu w ogólnodostępnej i bezpłatnej bazie danych, powyższy odpis Zamawiający pobierze samodzielnie (CEIDG, KRS). Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składa razem z ofertą, wg wzoru załącznika do SIWZ): a)formularz cenowy, dla każdej części zamówienia odrębnie, wg wzoru zał. nr 2/ 3/ 4/ 5, b)oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust 1 Pzp, wg wzoru załącznika do SIWZ, c)o ile dotyczy - pełnomocnictwo (tylko w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach i na określonych niżej warunkach: a)gdy dany artykuł żywnościowy nie może zostać dostarczony z powodu niedostępności na rynku, wynikającej z zaprzestania jego produkcji po złożeniu oferty, dopuszcza się dostawę innego artykułu, o właściwościach nie gorszych niż wskazane w ofercie. Cena jednostkowa dostarczanego artykułu nie może być wyższa niż cena jednostkowa wynikająca z oferty; b)Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie przesunięć ilościowych dostarczanych artykułów żywnościowych wg następujących warunków: ilości poszczególnych artykułów żywnościowych podane przez Zamawiającego są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych artykułów żywnościowych, będących przedmiotem umowy, w ramach asortymentu zawartego w formularzu cenowym i kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy, ceny jednostkowe artykułów żywnościowych w ramach przyjętego formularza cenowego, niezależnie od zakupionych ich ilości, są stałe na czas obowiązywania umowy. c)Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie sposobu i terminu realizacji, a zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
Kryt 0 cena oferty brutto
Kryt 0p 100
Data skl 13/04/2017
Godz skl 10:30
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Cena podana w ofercie (brutto zł), tj. suma jednostkowych cen brutto, musi być podana w złotych polskich (PLN), zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej. Cena, na potrzeby wyłonienia Wykonawcy i wyboru oferty najkorzystniejszej dla danej części zamówienia, musi być obliczona w oparciu o kalkulację własną, opis przedmiotu zamówienia, zapisy wzoru umowy, oraz obliczona w sposób określony w formularzu cenowym i przyjąć formę sumy cen jednostkowych brutto, z uwzględnieniem dostawy loco: Ośrodek w Lubinie k/Międzyzdrojów ul. Główna 7 Lubin. Sposób obliczenia ceny, w części I, II i IV, poprzez sumowanie cen jednostkowych brutto za jeden kilogram/ jedną sztukę/ jeden litr itd. ma na celu wyłonienie Wykonawcy z najniższą ceną łączną brutto, przyjętą do rankingu Wykonawców. Realizacja umowy będzie następować poprzez zapłatę za ilość zamówionych artykułów żywnościowych na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych. Oferta cenowa i formularz cenowy w części III, na dostawę warzyw, owoców, warzyw i owoców przetworzonych, określa całkowitą wartość oferty brutto, wg poziomu cen na dzień 10.04.2017r. Rozliczenia w części III, w okresie realizacji umowy, odbywać się będą zgodnie z zapisami wzoru umowy na dostawę warzyw, owoców, warzyw i owoców przetworzonych. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie całej umowy (przez okres jej obowiązywania) nie może przekroczyć kwoty, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, w danej części, tj.: • część I – 20.067,50 zł brutto • część II – 38.339,40 zł brutto • część III – 37.784,58 zł brutto • część IV –121.852,52 zł brutto
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)