Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie.

Publication date 2017-04-05
End date 2017-04-13 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
Miejscowość Wyszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59128 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie według asortymentu wyszczególnionego w pakietach 1, 11, 16, 20, 22, 26, 39, 40, który stanowi szczegółowa oferta cenowa- załącznik nr 2/1, 2/11, 2/16, 2/20, 2/22, 2/26, 2/39, 2/40. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszym załączniku służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
2. Oferowane wyroby muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876).
3. Dostarczany towar będzie odpowiadał warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości towarów wymienionych w załączniku nr 2, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
5. Warunki dostawy i płatności.
a) dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
b) miejsce dostawy- Sekcja Magazynowo- Gospodarcza SPZZOZ, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1.
c) dostawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek.
d) płatność faktury w terminie 60 dni od daty dostarczenia faktury.



Opis

asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.1asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.11asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.16asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.20asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.22asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.26asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.39asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.40

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
Ulica ul. Komisji Edukacji Narodowej
Nr domu 1
Miejscowosc Wyszków
Kod poczt 07200
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 0-29 7437600
Fax 297 437 605
Email spzzoz@wp.pl
Adres strony url www.szpital-wyszkow.com.pl
Regon 30872600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-wyszkow.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-wyszkow.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. KEN 1, 07-200 Wyszków; Kancelaria – pokój nr 4 w budynku administracyjnym.
Numer referencyjny DEZ/Z/341/ZP- 10/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Waluta calosc pln
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że posiada dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876)- dowodem będzie załączenie ich do oferty. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty kopię dokumentów wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ;dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) formularz ofertowy- wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ. b) szczegółowa oferta cenowa- załącznik nr 2 do SIWZ. c) zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 5 do SIWZ, jako znak akceptacji warunków umowy. d) w języku polskim instrukcje obsługi, katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany przedmiot zamówienia. e) próbki wzorcowe po 1 szt. oferowanych wyrobów medycznych do każdej pozycji asortymentowej w danym pakiecie w celu zatwierdzenia zgodności oferowanego towaru z opisem wskazanym w szczegółowej ofercie cenowej- załącznik nr 2 oraz zgodności dostaw po podpisaniu umowy. Zamawiający wyraża zgodę na załączenie jednej próbki oferowanego wyrobu w przypadku wystąpienia w pakiecie kilku rozmiarów tego samego asortymentu i tego samego producenta.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Warunki zmiany umowy: a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. b) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. c) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia. d) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, e) zmian cen urzędowych towaru, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen. f) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, o ile mają wpływ na ustalenie ceny towaru, 2. Wszelkie zmiany dotyczące postanowień niniejszej umowy winny być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 13/04/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)