Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
|
Ulica |
ul. Juliana Aleksandrowicza
|
Nr domu |
5
|
Miejscowosc |
Radom
|
Kod poczt |
26617
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
(48) 361 39 00
|
Fax |
(48) 345 11 18, 3451043
|
Email |
dzp@wss.com.pl
|
Adres strony url |
www.wss.com.p
|
Regon |
67020935600000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Numer referencyjny |
DZP.341.13.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czas |
O
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta oprócz oświadczenia wymienionego w pkt. III.3 musi zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto dla poszczególnych części zamówienia, termin dostawy i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy na dostawę rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych. b) wypełniony formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego: Załącznik nr 1 do umowy dla części 1-5 c) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
d) Próbki oferowanych wyrobów – w ilości po 1 szt. najmniejszego opakowania (dla rękawic pakowanych pojedynczo należy dostarczyć 3 pary). Wykonawca musi czytelnie oznakować oferowane próbki numerem pozycji danego wyrobu (np. Część 1, poz. „ 1”)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015r., poz. 876 ze zm), a w szczególności: - spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów, - wystawiono dla nich deklarację zgodności, - oznakowano je znakiem zgodności CE. Dla wyrobów nie sklasyfikowanych jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie objętych deklaracjami zgodności i nie podlegających żadnemu wpisowi do rejestru, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. 2.Opisy techniczne oferowanych wyrobów potwierdzające wymagania opisu przedmiotu zamówienia. (w szczególności rodzaj i jakość materiałów oferowanych wyrobów) Wykonawca musi czytelnie oznakować w katalogach oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu (np. Część 1, poz. „ 1”);
3. Parametry oceniane dla kryterium walory użytkowe - Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji – podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem).
4. Dla części 3 Zamawiający wymaga karty technicznej produktu; wyniki badań na substancje chemiczne wg. EN374-3, oraz wyniki badań na substancje cytotoksyczne wg EN-374-3 lub ASTMF, a także wyniki badań na substancje wg. ASTM F 1671
5. Dla części 4 poz. 1 - Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN-374-3 (raport z walidacji);
6. Dla części 4 poz. 2 - Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających obniżony poziom protein <30 ug/g oraz potwierdzenie przez producenta że nie zawierają tiuramów i merkaptanów;
7. Dla części 5 poz. 2 Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających obniżony poziom protein <10 ug/g oraz potwierdzenie przez producenta że nie zawierają tiuramów;
8. Dla części 5 poz.3 - Zamawiający wymaga załączenia potwierdzenia przez producenta że nie zawierają tiuramów i merkaptanów;
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie:
a) Numeru katalogowego/kodu Przedmiotu Dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego/kodu;
b) Obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie wynagrodzenia;
c) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego Przedmiot Dostawy pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto;
d) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach, w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zwiększeniu;
e) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach, w przypadku wycofania z produkcji materiałów stanowiących Przedmiot Dostawy z uwagi na postęp technologiczny;
f) W związku ze zmianami, o których mowa w ust. d) i e) strony wyrażają zgodę na zmianę nazwy przedmiotu umowy oraz numeru katalogowego;
g) Zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku niezrealizowania całości Przedmiotu Umowy lub innych okoliczności wskazanych w Umowie;
h) Zamawiający, w wyjątkowych przypadkach, zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części.
2. Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności i może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron, z wyłączeniem sytuacji o której mowa w ust. 1 pkt c) i h).
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
14/04/2017
|
Godz skl |
11:00
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|