postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na: dostawy sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi,Nr 42/ZP/17

Publication date 2017-04-11
End date 2017-04-19 10:00:00
Instytucja Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63132 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia



Opis

Implanty jąder wypełnione żelem silikonowym zawierają kawałek usuwalnego teflonu tzw. Rynnę, dzięki której naprowadzana jest igła i nie istnieje niebezpieczństwo przekłucia implantu. Rozmiary protez dopasowane do wieku dziecka. szt 5
Ostrze jednorazowe, sterylne do sternotomu typ SYSTEM 7 , wymiary 6.3mm x 0.79mm x 32mm. Ostrza kompatybilne z posiadaną przez szpital piłą. szt. 20
3 1 "Zestaw do zakładania wkłucia centralnego
jałowy, wykonany z materiałów nietoksycznych, serweta do rozłożenia zestawu o wym min. 45 x 75 cm
dwie serwety z przylepnym otworem do do obłożenia pola operacyjnego , imadło jednorazowe metalowe 1 szt.
pęseta z tworzywa 1 szt,kleszczyki typu Kocher z tworzywa 1 szt
ostrze do szwów 1 szt,strzykawka jednorazowa 10 ml,igła 21G,igła 18G,min 6 kompresów z gazy o wym. 7,5 x 7,5 cm
samoprzylepny opatrunek o wym 10 x 15 cm do oklejania wkłucia centralnego
tupfery z gazy min 4 sztuki,
szt. 165
"SZCZOTECZKA CYTOLOGICZNA
Szczoteczka jednorazowego użytku w osłonce ,sterylna . Średnica szczotki 2.0mm , dł. szczotki min.12 mm. Dokładnie zamykana metalową końcówką w osłonce . szczotka wysuwana z osłonki na długośćmin.1,5 cm . Długość robocza 1200 mm. Pojedyńczo pakowane, odporne na złamanie. Nie powodujące odczynów alergicznych . Łatwość wysuwania i wprowadzania szczotki do osłonki. Kompatybilne ze sprzętem bronchoskopowym. " szt. 105
5 1 "Pojemnik do preparatyki krwi o pojemności 1000ml z drenem zakończonym portem typu Luer.Wymagania: Pojemniki muszą być sterylne, nietoksyczne, apirogenne, wyłącznie jednorazowego
użytku. Muszą posiadać znak CE i być dopuszczone na terenie Polski
- każdy pojemnik powinien być zamknięty w indywidualnym opakowaniu zabezpieczającym. - materiał z którego wykonane są pojemniki musi być przejrzysty i umożliwiać wizualną ocenę płynu
znajdującego się w pojemniku - pojemniki muszą posiadać dren zakończony portem typu żeński Luer. Dren powinien być długości co
najmniej 20cm - na wszystkich pojemnikach muszą być trwale umocowane etykiety, które nie mogą ulegać uszkodzeniom ani odklejaniu w czasie preparatyki i przechowywania - termin ważności pojemników co najmniej 24 miesięcy od momentu dostarczenia ich do naszej siedziby" szt. 8
6 1 Zestaw do drenażu przezskórnego metodą jednostopniową do drenazu dróg żółciowych. Kateter pigtail grubość 9F dł 26cm. w zestawie igła grubość 15G dł.29cm;Cewnik do drenażu dróg żółciowych, wykonany z poliuretanu , zapewniający dużą elastyczność oraz gwarantujący powrót cewnika do pierwotnego kształtu po zagięciu;centymetrowa podziałka na szafcie ; Cewnik dobrze widoczny w skopii;Mechanizm blokujący cewnik umożliwiający łatwe i wielokrotne blokowanie i odblokowywanie bez koniecznośći wymiany cewnika;Kompatybilny z prowadnikiem 0.0038";końcówka typu 'pigtail';Metalowa kaniula usztywniająca z końcówką widoczną w USG;odległość od pigtail do skrajnego dystalnego otworu drenującego :5cm lub 2cm; duże otwory boczne; specjalna nakładka prostująca końcówkę cewnika; tapewrowana końcówka z pokryciem hydrofilnym (20cm). szt. 150

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Ulica Pabianicka
Nr domu 62
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 93-513
Panstwo Polska
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 6895911, 42 6895910, 42 6895819, 42 6895404
Fax 42 6895409
Email przetargi@kopernik.lodz.pl
Regon 29540300000
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.kopernik.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kopernik.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Oferty lub wnioski Wszystkie
Oferty wnioski dostepne nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodz; i Kacelaria Szpala
Numer referencyjny 42/ZP/17
Rodz zam D
Okres2c 6
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. – wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 2 , 2a do SIWZ. C\ Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oryginalne ulotki producenta, katalogi, karty danych technicznych w języku polskim, czytelne zdjęcia potwierdzające wymagane parametry oferowanego asortymentu (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż język polski to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski)
Czy wadium Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen towaru będącego przedmiotem umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: a) zmiany cen na korzyść Zamawiającego – w każdym przypadku, gdy jest to możliwe, b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian, 2. O propozycji zmiany cen towarów, o której mowa w ust. 1 lit. a i b strona zainteresowana zmianą winna pisemnie poinformować drugą stronę załączając stosowny projekt aneksu, wraz z uzasadnieniem, obejmujący propozycje nowych cen wraz z wykazem towarów, których te zmiany będą dotyczyć, wyznaczając stosowny termin do akceptacji zmian, nie krótszy jednak niż 30 dniowy od otrzymania uzasadnionej, pisemnej propozycji przez drugą stronę. W przypadku wzrostu stawki podatku VAT, jeżeli realizacja umowy będzie nadmiernym obciążeniem finansowym dla Zamawiającego, Zamawiający może odmówić podpisania aneksu a strony ustalą warunki rozwiązania umowy (w braku porozumienia umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia, w trakcie którego, jeżeli zamówienia cząstkowe będą składane, zastosowanie znajdą nowe, podwyższone stawki podatku VAT). 2. Niezależnie od powyższego Strony uzgadniają, że w przypadku stosowania przez producentów towaru okresowych upustów, bonifikat lub promocji na towar objęty umową Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wymienionych form w realizacji dostaw cząstkowych. 3. Wykonawca oświadcza, że w cenie towaru zawarte są wszystkie koszty pośrednie, w szczególności: koszt opakowania, ubezpieczenia i transportu do magazynu Zamawiającego w związku z czym zmiany tych kosztów nie będą stanowić podstawy do proponowania zmiany umowy – za wyjątkiem zmian czynników opisanych w ust. 1 lit. b, 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której nastąpił wybór wykonawcy, umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a Wykonawca wyraża na to zgodę, w następujących przypadkach: a) zmiana wielkości opakowania, w sytuacji wprowadzenia przez producenta/producentów danego produktu innej niż wskazana w załączniku do umowy opakowania, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uprzedniego wyrażenia zgody przez Kierownika Apteki Szpitalnej, na czas ustalony z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jeżeli zmiana ta będzie wprowadzona na czas dłuższy niż 30 dni, b) zmiana ilości poszczególnych pozycji w pakietach przy zachowaniu maksymalnej wartości umowy bez zmian w sytuacji gdy: - nastąpi zmiana w zakresie liczby pacjentów korzystających ze świadczeń zdrowotnych Zamawiającego, bądź; - wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń zdrowotnych, bądź; - w wyniku zmiany prawa możliwe będzie dzięki temu podniesienie poziomu/jakości świadczeń wykonywanych przez Zamawiającego, bądź; - w innych sytuacjach uzasadnionych wykonywaną przez Zamawiającego działalnością medyczną 2. W przypadku zmiany wielkości opakowania, w okresie krótszym niż 30 dni, w sytuacji gdy zmiana taka będzie spowodowana zmianami u producenta danego produktu lub inna pilną i zasadną sytuacją, strony dopuszczają wprowadzenie takiej zmiany, bez konieczności podpisywania aneksu jednakże na pisemny wniosek Kierownika Apteki lub po uzyskaniu pisemnej zgody Kierownika Apteki Szpitalnej. 3. Strony dopuszczają zmianę umowy polegającą na zamówieniu dodatkowych dostaw towaru od Wykonawcy (nieobjętych zamówieniem początkowym) jeżeli stały się Zamawiającemu niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) Zamawiający nie może zmienić wykonawcy z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b) Zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego c) Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 4. Strony dopuszczają inne zmiany istotnych postanowień umowy również jeżeli zostały spełnione następujące warunki: a) Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 5. Zmiana istotnych postanowień umowy wymaga zgody obu stron umowy wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności (aneks do umowy). W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 (dodatkowe dostawy) oraz w ust. 4 (okoliczności nieprzewidziane) Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie umowy odpowiednio BZP lub przekazuje ogłoszenie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. 6. W przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych zmiana umowy może dotyczyć również zmiany Wykonawcy. Dotyczy to w szczególności przypadku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. 7. Zmiany postanowień umowy w żadnym wypadku nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy 8. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu; b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: - zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, - zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub - zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, - polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9. W każdym przypadku strony mogą dokonać odpowiedniej zmiany umowy w zakresie elementów nieistotnych, a w zakresie postanowień istotnych – poza przypadkami określonymi w umowie również w razie zaistnienia okoliczności siły wyższej. Strony mogą w szczególności: wydłużyć termin płatności oraz zmienić umowę w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do przedmiotu zamówienia, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian. 10. Przy zachowaniu maksymalnej wartości brutto umowy bez zmian strony mają zawsze prawo wydłużyć okres obowiązywania o czas określony (maksymalnie 6 miesięcy), z tym zastrzeżeniem, że łączny okres obowiązywania umowy nie może trwać dłużej niż 2 lata – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do umowy w terminie na jaki umowa została zawarta, przy zachowaniu ogólnej wartości brutto umowy bez zmian.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 19/04/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)