Sukcesywne dostawy warzyw, w tym kiszonych oraz owoców

Publication date 2017-04-25
End date 2017-05-05 10:30:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 72599 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 153000001
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnych dostaw warzyw, w tym kiszonych oraz owoców.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zakresie czterech pakietów wymienionych w załącznikach nr: 1A – 1D do SIWZ, stanowiących jednocześnie formularze cenowe.
Pakiet I Warzywa nie obrane
Pakiet II Warzywa obrane
Pakiet III Owoce
Pakiet IV Warzywa kiszone
3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik do SIWZ. W tym, w ramach dostaw Zamawiający wymaga między innymi:
3.1) Dostarczany asortyment musi być I klasy jakości, świeży i oznakowany zgodnie z obowiązującą normą. Dostawa według wagi netto.
3.2) Realizacja dostaw w sposób ciągły, 2-3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, do magazynu żywieniowego Zamawiającego, w godzinach 7:00-9:00, z dostarczeniem i wniesieniem do magazynu oraz weryfikacją ilościową i jakościową w obecności Wykonawcy i Zamawiającego. W sytuacji nagłej potrzeby Zamawiającego dostawa może zostać zrealizowana w sobotę.
3.3) Zamawiający wymaga by 2/3 terminu wyznaczonego w zakresie przydatności do spożycia produktu zarezerwowana była dla Zamawiającego.
3.4) W przypadku dostawy mniejszej ilości asortymentu, aniżeli przewiduje to umowa, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie skorygowane na podstawie faktycznie dostarczonej ilości przedmiotu zamówienia.
3.5) Dostawy następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Miejsce dostawy: budynek kuchni szpitalnej – magazyn żywnościowy.

Opis

Dostawy warzyw nie obranych zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZDostawy warzyw obranych zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZDostawy owoców zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZDostawy warzyw kiszonych zgodnie z załącznikiem nr 1D do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
Ulica dr. J. Babińskiego
Nr domu 29
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-393
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel +48(012)6524347
Fax +48(012)2621335
Email mjozefiak@babinski.pl
Internet www.babinski.pl
Regon 000298554
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.babinski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, 30-393 Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29
Numer referencyjny ZP-13/17
Rodz zam D
Okres2c 5
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, Formularze cenowe - zał. nr 1A-1D do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ, Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 5 do SIWZ
Wadium 1) Każda składana oferta w zakresie Pakietu nr II, musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) przez cały okres związania ofertą. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 10:30 w dniu 05.05.2017r.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (np. kryteria oceny ofert). Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych. 3) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie: a) terminów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w umowie, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; b) możliwości realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w formularzu cenowym, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy; c) nazwy lub producenta danego asortymentu – w przypadku braku dostępności - pod warunkiem zachowania tej samej lub lepszej jakości; cena zamiennika nie może być wyższa od podanej w formularzu cenowym; d) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr 1A-1D do SIWZ, w sytuacji niewykorzystania ilości asortymentów wskazanych w tym załączniku, z zastrzeżeniem ust. 5 oraz pod warunkiem, że nie zostanie przekroczona maksymalna wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w §3 ust. 2 umowy. 4) Wykonawca zobowiązuje się - w przypadku wprowadzenia promocji cenowych - do objęcia nimi także Zamawiającego, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 5) W przypadku kiedy zapotrzebowanie Zamawiającego na dany asortyment przewyższy ilości tego asortymentu określone w załączniku nr 1A-1D do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę, na zmianę ilości poszczególnych asortymentów określonych w tym załączniku, poprzez zwiększenie zamówienia w danej pozycji o maksymalnie 20% w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 1A-1D do SIWZ, kompensując to odpowiednim zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie asortymentu wskazanego w załączniku nr 1A do SIWZ z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie mogą doprowadzić do przekroczenia maksymalnej wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w §3 ust. 2 umowy. Zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie stanowią zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 05/05/2017
Godz skl 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)