Dostawa materiałów medycznych i laboratoryjnych

Publication date 2016-05-13
End date 2016-05-25 10:30:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Rękawice,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 121508 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331416202, 331413003, 331400003, 331411128, 184243000, 384370007, 331925007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów medycznych i laboratoryjnych.

Zamówienie udzielane w częściach - Część I

Pakiet Nr 1 Strzykawki, płyty serologiczne, probówki, zaciskacze, pipety, ssawki, korki, igły, ostrza, ochraniacze na buty, fartuchy, gumki, venflony, statywy, bagietki laboratoryjne, stazy, rurki gardłowo-ustne

Pakiet nr 2 Końcówki z filtrem

Pakiet nr 3 Końcówki do pipet do zastosowań ogólnych

Pakiet nr 4 Przyrządy do przetaczania, pobierania i preparatyki krwi

Pakiet nr 5 Probówki plastikowe, okrągłodenne na surowicę jałową.

Pakiet nr 6 Plastry do zatrzymywania krwawienia u dawców krwi

Pakiet nr 7 Rękawice jednorazowego użytku

Pakiet nr 8 Nakłuwacze automatyczne

Pakiet nr 9 Pojemniki na odpady medyczne

Pakiet nr 10 Końcówki do pipet do zastosowania w badaniach HLA

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

Zamówienie udzielane w częściach - Część II
Dostawa artykułów opatrunkowych i higienicznych

Opis

Pakiet Nr 1 Strzykawki, płyty serologiczne, probówki, zaciskacze, pipety, ssawki, korki, igły, ostrza, ochraniacze na buty, fartuchy, gumki, venflony, statywy, bagietki laboratoryjne, stazy, rurki gardłowo-ustne.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet nr 2 Końcówki z filtrem.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet nr 3 Końcówki do pipet do zastosowań ogólnych.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet nr 4 Przyrządy do przetaczania, pobierania i preparatyki krwiPakiet nr 5 Probówki plastikowe, okrągłodenne na surowicę jałową.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet nr 6 Plastry do zatrzymywania krwawienia u dawców krwi
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet nr 7 Rękawice jednorazowego użytku
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet nr 8 Nakłuwacze automatyczne.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet nr 9 Pojemniki na odpady medyczne.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet nr 10 Końcówki do pipet do zastosowania w badaniach HLA
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Ulica ul. Marcelińska 44
Nr domu 44
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-354
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 88 63 300
Fax 61 867 25 21
Internet http://bip.wokiss.pl/rckik/bip/zamowienia-publiczne.html; www.rckik.poznan.pl
Regon 00029383500000
E mail karolina.biskup@rckik.poznan.pl; lukasz.kromski@rckik.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 10
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Wadium nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Wiedza Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę materiałów medycznych i laboratoryjnych: Dla Pakietu Nr 1 o wartości brutto 15.000,00 pln Dla Pakietu Nr 2 o wartości brutto 5.000,00 pln Dla Pakietu Nr 3 o wartości brutto 10.000,00 pln Dla Pakietu Nr 4 o wartości brutto 1.000,00 pln Dla Pakietu Nr 5 o wartości brutto 60.000,00 pln Dla Pakietu Nr 6 o wartości brutto 30.000,00 pln Dla Pakietu Nr 7 o wartości brutto 40.000,00 pln Dla Pakietu Nr 8 o wartości brutto 5.000,00 pln Dla Pakietu Nr 9 o wartości brutto 40.000,00 pln Dla Pakietu Nr 10 o wartości brutto 15.000,00 pln
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie co najmniej jedną dostawę materiałów medycznych i laboratoryjnych: Dla Pakietu Nr 1 o wartości brutto 15.000,00 pln Dla Pakietu Nr 2 o wartości brutto 5.000,00 pln Dla Pakietu Nr 3 o wartości brutto 10.000,00 pln Dla Pakietu Nr 4 o wartości brutto 1.000,00 pln Dla Pakietu Nr 5 o wartości brutto 60.000,00 pln Dla Pakietu Nr 6 o wartości brutto 30.000,00 pln Dla Pakietu Nr 7 o wartości brutto 40.000,00 pln Dla Pakietu Nr 8 o wartości brutto 5.000,00 pln Dla Pakietu Nr 9 o wartości brutto 40.000,00 pln Dla Pakietu Nr 10 o wartości brutto 15.000,00 pln
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawca do oferty - wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego (Formularz Nr 1) oraz Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Załącznika Nr 1) winien załączyć: 1.1. Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 1.2. Wykonawca, który przynależy do grupy kapitałowej wraz z ofertą składa, na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy i wykreśla punkt 7 z Formularza Nr 1. 1.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć realizację części lub całości zamówienia podwykonawcom wraz z ofertą składa, na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ, informacje o zakresie zlecanego podwykonawstwa. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć: następujące oświadczenia dotyczące zaoferowanych produktów medycznych dla każdej pozycji z formularza ofertowego, złożone na Formularzu Nr 3, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ : 4.1. oświadczenie podpisane przez Wykonawcę o posiadaniu Certyfikatu jednostki notyfikowanej dla poszczególnych produktów lub, 4.2. oświadczenie podpisane przez Wykonawcę o posiadaniu Deklaracji Zgodności o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla poszczególnych produktów lub, 4.3. oświadczenie podpisane przez Wykonawcę o posiadaniu dokumentu potwierdzającego dokonanie zgłoszenia wyrobu do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub 4.4. w sytuacji, kiedy na rynku wyrobów medycznych oferowany asortyment występuje jako niewymagający posiadania powyższych dokumentów do oferty należy załączyć stosowne oświadczenie zawierające dodatkowo informacje, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski i spełnia wymagania Zamawiającego, podpisane przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega prawo do wezwania Wykonawcy w uzasadnionych przypadkach do okazania się dokumentami uwiarygodniającymi powyższe oświadczenia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Spec www http://bip.wokiss.pl/rckik/bip/zamowienia-publiczne.html; www.rckik.poznan.pl
Spec war Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań Sekretariat
Data skl 25/05/2016
Godz skl 10:30
Miejsce Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Załączniki oraz ich ewentualne modyfikacje składające się na integralną cześć specyfikacji: Formularz Nr 1 - Formularz ofertowy, Formularz Nr 2 - Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę zamówień, Formularz Nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy, Załącznik Nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Załącznik Nr 2 - Wzór umowy, Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Załącznik Nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych, Załącznik Nr 5 - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, Załącznik Nr 6 - Zakres zlecanego podwykonawstwa. 2. 2. Udostępnienie dokumentów odbywać się będzie wg poniższych zasad: - Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku - Zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów - Udostępnienie dokumentów odbywać się będzie w obecności pracownika Zamawiającego - Wykonawca nie może samodzielnie kopiować lub utrwalać treści złożonych ofert, za pomocą urządzeń lub środków technicznych służących do utrwalania obrazu - Udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego pracy - urzędowania - Koszt wykonania przez Zamawiającego monochromatycznej kopii dokumentacji formatu A4 na życzenie Wykonawcy wynosi 1,00 zł/str. - Koszt wykonania przez Zamawiającego kolorowej kopii dokumentacji formatu A4 na życzenie Wykonawcy wynosi 2,50 zł/str.
Czy uniewaznienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Katalog istotnych zmian przewiduje przyjęty w postępowaniu wzór umowy (Załącznik Nr 2)
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 20

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)