Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Profesora Lotha 26
|
Nr domu |
26
|
Miejscowosc |
Słupsk
|
Kod poczt |
76-200
|
Wojewodztwo |
pomorskie
|
Tel |
59 8460620, 8460621
|
Fax |
59 8460621
|
Internet |
www.szpital.slupsk.pl
|
Regon |
77090151100000
|
E mail |
zp@szpital.slupsk.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
11
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
14
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
Potencjal |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3 zastępuje sie je dokumentem
zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,
złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Terminy, o których mowa w pkt. III.4.3.1 stosuje się odpowiednio
W przypadku uznania oferty Wykonawcy za najkorzystniejszą zapozna się on z Procedurą PO-02PQ-07 Zasady postępowania wykonawcy na terenie Szpitala (procedura dostępna na stronie internetowej www.szpital.slupsk.pl zakładka przetargi) i zobowiąże się do
Przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów i zasad w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska, ochrony danych osobowych, jakich dotyczy zakres świadczonych prac i usług. Zapoznania swoich pracowników oraz pracowników podwykonawcy delegowanych do prac z treścią ww. procedury nie później niż w dniu ich rozpoczęcia. Poinformowania swoich pracowników oraz pracowników podwykonawcy o zagrożeniach wynikających z działalności Szpitala nie później niż w dniu ich rozpoczęcia
Zachowania w ścisłej tajemnicy wszelkich informacji pozyskanych w związku z realizacją umowy w szczególności informacji związanych z danymi osobowymi pacjentów i pracowników, ochroną mienia Szpitala, systemu zabezpieczeń, przedmiotów znajdujących się w pomieszczeniach, dokumentacji medycznej, księgowej, sprawozdawczej, przetargowej, personalne, rozkładu pomieszczeń itd. oraz wszelkich informacji do których będę miał dostęp w czasie realizacji umowy.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
3. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy
w następujących sytuacjach:
1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niz zaproponował to w ofercie:
W takim przypadku Zamawiajacy uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zapropowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego.
Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że zobowiazania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiajacego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie.
2) Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto.
Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
3) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony.
Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin wykonania
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.szpital.slupsk.pl/bip
|
Spec war |
76-200 Słupsk ul.
Prof. Lotha 26 pokój nr 21 lub poczta w cenie 25,00PLN
|
Data skl |
08/06/2016
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul. Prof.
Lotha 26, pokój nr 32.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
10.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz dokumenty
i oświadczenia wymagane w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
1.Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszych wymagań Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć
a) Wypełniony Formularz asortymentowo-ilościowy
b) Wypełniony i zatwierdzony Opis przedmiotu zamówienia (Część nr III SIWZ) - dla części na którą jest składana oferta.
|