Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłodzku

Publication date 2016-05-25
End date 2016-06-07 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
Miejscowość Kłodzko
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby włókiennicze,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58357 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331412002, 331416202, 331400003, 349284806, 395000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej :
Nr zał./zad. Nazwa zadania
1 Cewniki, dreny
2 Zestawy urologiczne
3 Pieluchomajtki
4 Ostrza chirurgiczne
5 Elektrody
6 Zestawy dializacyjne
7 Rurki ustno-gardłowe
8 Pozostały drobny sprzęt medyczny
9 Koszyczki dornia, igły do biopsji stercza
10 OIT 1
11 OIT 2
12 OIT 3
13 OIT 4
14 OIT 5
15 OIT 6
16 OIT 7
17 Cewniki do drenażu klatki piersiowej
18 Zestawy do tracheotomii
19 Pojemniki na odpady
20 Pościel fliselinowa
21 Cewniki do odsysania
22 Wkłady do CT
23 Obłożenia chirurgiczne
24 Klipsy naczyniowe

Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami

Opis

Cewniki, dreny
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiZestawy urologiczne
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiPieluchomajtki
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiOstrza chirurgiczne
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiElektrody
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiZestawy dializacyjne
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiRurki ustno-gardłowe
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiPozostały drobny sprzęt medyczny
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiKoszyczki dornia, igły do biopsji stercza
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiOIT 1
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiOIT 2
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiOIT 3
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiOIT 4
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiOIT 5
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiOIT 6
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiOIT 7
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiCewniki do drenażu klatki piersiowej
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiZestawy do tracheotomii
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiPojemniki na odpady
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiPościel fliselinowa
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiCewniki do odsysania
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiWkłady do CT
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiObłożenia chirurgiczne
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiKlipsy naczyniowe
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
Ulica ul. Szpitalna 1
Nr domu 1
Miejscowosc Kłodzko
Kod poczt 57-300
Wojewodztwo dolnośląskie
Internet www.zoz.klodzko.pl
E mail kolodziej.kamil@zoz.klodzko.pl, sekretariat@zoz.klodzko.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 24
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium 1. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 45 ust. 2 u.pz.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami) wymaga wadium w wysokości: 1 Cewniki, dreny- 350zł 2 Zestawy urologiczne -300zł 3 Pieluchomajtki -2 200zł 4 Ostrza chirurgiczne- 50zł 5 Elektrody- 450zł 6 Zestawy dializacyjne- 300zł 7 Rurki ustno-gardłowe- 50zł 8 Pozostały drobny sprzęt medyczny- 150zł 9 Koszyczki dornia, igły do biopsji stercza- 450zł 10 OIT 1 -100zł 11 OIT 2-150zł 12 OIT 3 -300zł 13 OIT 4 -1 800zł 14 OIT 5 -1 100zł 15 OIT 6 -2 100zł 16 OIT 7 -450zł 17 Cewniki do drenażu klatki piersiowej- 250zł 18 Zestawy do tracheotomii -120zł 19 Pojemniki na odpady -450zł 20 Pościel fliselinowa -750zł 21 Cewniki do odsysania- 100zł 22 Wkłady do CT -2 200zł 23 Obłożenia chirurgiczne- 3 300zł 24 Klipsy naczyniowe -300zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku .
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku .
Potencjal Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku .
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku .
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku .
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest dopuszczony do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmio-tem zamówienia oraz , iż nie jest ogłoszona upadłość lub likwidacja firmy wykonawcy (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycz-nia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: 4. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podsta-wie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 11 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wy-konawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: a) Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 i 10, 11 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. b) Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. 5. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części zamówienia za-mierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcy. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu Wyko-nawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpiecze-nia społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykona-nia decyzji właściwego organu. 9. Oświadczenie o nie przynależności do grupy kapitałowej lub lista podmiotów zależ-nych. 10. Odpowiednie świadectwo dopuszczenia do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia ,albo potwierdzenie wpisu do rejestru wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ( dotyczy zadań i po-zycji, w których wykonawca ma obowiązek posiadać takie dokumenty ) , oraz katalogi produktów ( na wezwanie Zamawiającego). 11. Dotyczy zadania nr 3, 22 i 23 - po jednej bezzwrotnej próbce z każdej pozycji załącznika. 12. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia usta-nawiają oni pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z póź-niejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych dokumentów wymienionych w punk-tach: 1,3,4,5,6,7,8. 13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postę-powaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty za-ległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wy-stawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o do-puszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła-dania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są-dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego od-powiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wyko-nawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia . Wszystkie w/w dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski. Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej ofertę w formie elektronicznej zapisaną na płycie CD, DVD lub innym nośniku, który można odtworzyć w większości komputerów (załączniki/zadania, na które Wykonawca składa ofertę). W przypadku różnic pomiędzy ofertą w formie papierowej a ofertą w formie elektronicznej Zamawiający przy ocenie będzie brał pod uwagę jedynie ofertę w formie papierowej. Brak nośnika elektronicznego załączonego do oferty nie będzie podstawą do jej odrzucenia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ustęp 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający informuje, że dopuszcza zmianę treści oferty po podpisaniu umowy z wyłonionymi wykonawcami w następujących przypadkach: 1. Zmiany stawki podatku vat lub wprowadzenia innych podatków , akcyzy, opłat przez upoważnione organy jeżeli będą dotyczyły przedmiotu zamówienia ,a któ-rych wcześniej nie można było przewidzieć. W takim przypadku ulega zmianie wysokość kwoty brutto. Cena netto pozostaje bez zmian. 2. Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wyko-nawcy nie mogą być uznane opóźnienia z tytułu dostaw przedmiotu zamówienia spowodowane przez producenta bądź innych dystrybutorów, lub podwykonawców uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający nie uzna także za okoliczności niezależne od Wykonawcy braki kadrowe w jego firmie. 3. W przypadkach określonych we wzorze umowy. 4. Zmiany przez Wykonawcę podwykonawcy
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 termin dostaw
Kryt 2p 2
Spec www https://www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
Spec war Podmiot leczniczy Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku ul. Szpitalna 1a 57-300 KŁODZKO
Data skl 07/06/2016
Godz skl 10:00
Miejsce sekretariat Zamawiającego Podmiot leczniczy Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku ul. Szpitalna 1a 57-300 KŁODZKO
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)