dostawa środków czystościowych

Publication date 2016-05-31
End date 2016-06-08 11:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego
Miejscowość Szczecin-Zdunowo
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do zmywania naczyń

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61531 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 398313009, 398316002, 398320003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków czystościowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego
Ulica ul. A. Sokołowskiego 11
Nr domu 11
Miejscowosc Szczecin-Zdunowo
Kod poczt 70-891
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 091 4427208
Fax 091 4620494
Internet www.szpitalzdunowo.pl
E mail Szpital.Zdunowo.@Selltech.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: PAKIET NR 1 - wadium nie wymagane PAKIET NR 2 - 380,00 PLN / słownie: trzysta osiemdziesiąt złotych /. PAKIET NR 3 - 1.000,00 PLN / słownie: jeden tysiąc /. PAKIET NR 4 - 300,00 PLN / słownie: trzysta złotych /.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć, albo, że będzie prowadzić do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć wskazując ich nazwę rodzaj towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. W tym celu Wykonawca musi do oferty załączyć ww informację, ze skreśloną odpowiednią ramką na druku wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ (oryginał). Do oświadczenia określonego w niniejszym punkcie nie ma zastosowania art. 26 ust. 3 pzp.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) Zachowanie istniejących postanowień umowy będzie niemożliwe wskutek decyzji lub innych rozstrzygnięć organów administracji; b) Zmiana będzie konieczna w celu umożliwienia wykonania umowy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa; c) W wyniku zaistnienia okoliczności siły wyższej konieczne jest dostosowanie sposobu wykonania umowy do zmienionych okoliczności; d) Nastąpi lub zajdzie potrzeba dokonania zmian w strukturze i organizacji zamawiającego w trakcie wykonywania umowy; e) Wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego; f) Jeżeli umowa będzie trwała dłużej niż 12 miesięcy - zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; w takim wypadku wpływ takich zmian na wysokość kosztów wykonania umowy winien być udokumentowany, zaś zmiana umowy będzie obejmowała zmianę wynagrodzenia wykonawcy odpowiednio do udokumentowanej zmiany takich kosztów. 2. Przewiduje się także możliwość zmian umowy w zakresie zgodnym z przepisem art. 144 ust.1 pzp, tj. takim, które nie będą stanowiły istotnych zmian postanowień umowy. 3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 10
Spec www www.szpitalzdunowo.pl
Spec war SPECJALISTYCZNY SZPITAL IM. PROF. ALFREDA SOKOŁOWSKIEGO ul. A. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin
Data skl 08/06/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Szczecinie przy ul. A. Sokołowskiego 11, w Sekretariacie Pionu Inwestycyjno-Technicznego, pok. 102
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)