Dostawy artykułów spożywczych
Publication date | 2016-07-07 |
End date | 2016-07-14 11:00:00 |
Instytucja | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej |
Miejscowość | Lubartów |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 125317 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 31425003, 158900003, 159810008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowią dostwy artykułów spożywczych w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ w podziale na 3 zadania. 2. Zadanie nr 1 - Jaja z chowu ściółkowego - waga 53-63g, klasa A. Co pół roku konieczny wynik badania weterynaryjnego w kierunku salmonelli. 3. Zadanie nr 2 - Różne artykuły spożywcze 4. Zadanie nr 3 - Woda mineralna 5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 03 14 25 00 -3 - jaja 15 89 00 00 -3 - różne produkty spożywcze i produkty suszone 15 98 10 00 -8 - wody mineralne 6. Dopuszcza się składanie ofert częściowych (3 zadania) 7. Wszystkie oferowane produkty muszą być pełnowartościowe, produktowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami oraz zgodnie z zasadami HACCP. 8. Zamawiajacy wymaga, aby oznakowanie dostarczonego produktu było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U.Nr 137 poz.966). Na opakowaniu powinny znajdować się : termin przydatności do spożycia, sposób przechowywania, waga netto, skład, informacje żywieniowe - wartość odżywcza, dokładny adres producenta. 9. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczonego produktu odbywał się w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnie z zaleceniem producenta. 10. Warunki dostaw dla zadani nr 1: a. dostawa raz w tygodniu. b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia c. do każdej dostawy, na każdą partię określonego produktu, Wykonawca dołączy: Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005r. O produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U.z 2006r. Nr 17 poz. 127) etykietę zawierającą minimum: opis produktu, temperaturę przechowywania, datę przydatności do spożycia. 15. Warunki dostaw dla zadani nr 2: a. dostawa średnio raz w tygodniu. b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia 16. Warunki dostaw dla zadani nr 3: a. dostawa średnio raz w miesiącu b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia 17. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Za równoważną uzna produkt o takich samych lub lepszych walorach smakowych, zapachowych i kolorystycznych. Ocena równoważności zostanie dokonana na podstawie przedłożonych próbek. 17 a) Wykonawcy oferujący asortyment uznawany za równoważny muszą dostarczyć próbki zaoferowanego towaru (zgodnie z poniższą tabelą) 17 b) Oceny próbek dokona komisja przetargowa . W przypadku gdy komisja uzna, że asortyment nie spełnia wymagań równoważności - oferta zostanie odrzucona. 17 c) Dostarczone artykuły spożywcze muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia, nie krótszy niż 3 miesiące. 17 d) Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (w granicach +- 20%) pod warunkiem odpowiedniego przeliczenia ilości zaoferowanych opakowań (do pełnych opakowań) przy czym łączna masa asortymentu musi być nie mniejsza niż wskazana w SIWZ. 17 e) Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. 18. W celu oceny jakości, równoważności oraz zgodności z opisem SIWZ oferowanych artykułów spożywczych, Zamawiający wymaga złożenia próbek w minimalnych ilościach, umożliwiających dokonanie oceny produktów (dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi): Zadanie 2 Lp. Asortyment Ilość próbek (minimum) 1 Przyprawa warzywna typu kucharek, asta 500g 2 Koncentrat pomidorowy typu Pudliszki 500g 3 Groszek konserwowy op. 400g typu Pudliszki 1 szt. 4 Ser feta typu Mlekovita op. 270g 1 szt. 5 Kakao rozpuszczalne typu Puchatek kakao o obniżonej zawartości tłuszczu 16,5%. 500g 6 Chrzan w słoiczku op. 300 g biały, zawartość chrzanu min. 55% 1 szt. 7 Herbata granulowana typu assam 100g 8 Bulion o smaku wędzonki typu Knorr 500g 9 Żurek typu Knorr 500g Przyprawa do kurczaka tpu Prymat 500g 11 Sos sałatkowy koperkowo- ziołowy typu Knorr 500g 12 Sos pieczeniowy ciemny typu Prymat 500g 13 Sos neapolitański typu Knorr 500g 14 Sos grzybowy typu Winiary 30g 15 Majonez typu Winiary 500g 16 Olej typu Vita 1 l Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta . Paczka z opisanymi próbkami winna być oznaczona: Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów spożywczych. Nr sprawy: SZP- 13 -2016 Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy. Próbki należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie ul. Cicha 14 21-100 Lubartów do dnia 14.07.2016 r. do godz. 11.00. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej |
Ulica | ul. Cicha 14 |
Nr domu | 14 |
Miejscowosc | Lubartów |
Kod poczt | 21-100 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 81 855 66 08 |
Fax | 81 855 66 08 |
Regon | 43121995700000 |
E mail | ewa.gorska@spzoz-lubartow.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje tego warunku. |
Wiedza | Zamawiający nie precyzuje tego warunku. |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje tego warunku. |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje tego warunku. |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje tego warunku. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna |
Kryt cena | A |
Spec www | www.spzoz-lubartow.pl |
Spec war | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Zamówienia Publiczne pokój nr 15 |
Data skl | 14/07/2016 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekretariat |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |