Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
|
Ulica |
pl. Medyków
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Sosnowiec
|
Kod poczt |
41200
|
Wojewodztwo |
śląskie
|
Tel |
032 3682012, 3682449
|
Fax |
(032) 368 20 12
|
Adres strony url |
www.wss5.pl
|
E mail |
zam.publ@wss5.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wss5.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu, Plac Medyków 1, 41.200 Sosnowiec, Kancelaria pokój D-0-2
|
Numer referencyjny |
106/PNP/SW/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
15/12/2016
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 3 SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 3 SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż: 280 000,00 PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 4 SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
1.1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie wskazanym w pkt 5.2.3. SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały lub są wykonywane należycie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 6 SIWZ.
2. Dowodami o których mowa w pkt 1.1 są:
2.1. Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane;
2.2. w przypadku zamówień na dostawy – oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt 2.1.
|
Inne dokumenty niewymienione |
pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba
występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z
załączonych do oferty dokumentów,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
1. Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 7 SIWZ;
2. Karty katalogowe (prospekty) z opisem produktów, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerami katalogowymi);
3. Certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności zaoferowanych w załączniku 1 do SIWZ produktów;
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: 1. gdy,
nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizacje przedmiotu umowy. 2. zmiany stawki podatku VAT wpływającej na wynagrodzenie
Wykonawcy; 3. obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, 4.
nie wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu
realizacji umowy o którym mowa w pkt 4.1 SIWZ o okres nie dłuższy niż 3 miesiące, 5. gdy
wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony
zmiany:– numeru katalogowego produktu lub– nazwy produktu przy zachowaniu jego
parametrów lub– sposobu konfekcjonowania lub– liczby opakowań lub – parametrów produktu
na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu Powyższe zmiany nie mogą skutkować
zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla
Zamawiającego.
|
Kryt 0 |
cena brutto
|
Kryt 0p |
60
|
Data skl |
13/10/2016
|
Godz skl |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|