Zakup mebli biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy

Publication date 2016-10-10
End date 2016-10-18 09:00:00
Instytucja Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble,
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 320645 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391121001
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy. Dostawa ma objąć transport do siedziby Zamawiającego, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez upoważnione osoby oraz ich ustawienie. Zamawiający wymaga by dostarczone meble były zmontowane

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy
Ulica ul. Barska
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02315
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 223 918 205
Fax 223 918 206
Adres strony url http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_pip
Regon 702151900000
E mail kancelaria@gip.pip.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_pip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_pip
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa
Numer referencyjny GOZ-2214-18/16
Rodz zam D
Okres2c 23/12/2016
Czas O
Informacje na temat katalogow Faktyczny termin dostawy będzie tożsamy z terminem zaoferowanym zgodnie z pkt 3 Formularza ofertowego - patrz Kryterium 3 oceny ofert. W zaoferowanym terminie muszą być dostarczone i ustawione wszystkie meble wskazane w dokumentacji przetargowej w siedzibie Zamawiającego (budynek I i budynek II).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania spełni minimalny poziom zdolności jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, co najmniej jedną dostawą mebli biurowych o wartości min. 100.000,00 zł z podatkiem VAT - a zamówienie to zostało wykonane należycie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz cenowy , 2. pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, 3.Formularz cenowy 4. Oświadczenie, że oferowane meble spełniają parametry techniczne określone w dokumentacji przetargowej
Wadium 1. Wadium w wysokości: 2 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść na konto Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy z siedzibą w Warszawie przy ulicy Barskiej 28/30 zlokalizowane w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Warszawie na numer konta 16101010100083541391200000. UWAGA: Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, gdy w chwili upływu terminu składania ofert wadium zostanie zarachowane na rachunku bankowym Zamawiającego. 2. W przypadku wniesienia wadium w innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp dokumenty takie muszą zawierać następujące informacje: 2.1 określenie przedmiotu przetargu – należy zacytować dokładnie nazwę przetargu; 2.2 określenie numeru postępowania u Zamawiającego; 2.3 określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); 2.4 określenie beneficjanta gwarancji – nazwa, adres; 2.5 określenie podmiotu, na rzecz, którego wystawiana jest gwarancja/poręczenie – dane Wykonawcy (pełna nazwa, dokładny adres); jeżeli ofertę składa konsorcjum lub inny podmiot wspólny w gwarancji/poręczenia muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład; 2.6 określenie kwoty gwarancji/poręczenia – musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich; 2.7 gwarancja/poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego – w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ustawy Pzp – pod groźbą wykluczenia Wykonawcy z postępowania; 2.8 określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia – okres ten nie może być krótszy niż 30 dni. 3. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Kancelarii (parter) przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy, który jest załącznikiem nr 11 do siwz
Kryt 0 cena oferty
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 18/10/2016
Godz skl 9:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)