Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych

Publication date 2016-10-21
End date 2016-11-03 09:00:00
Instytucja Województwo Mazowieckie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory

Szczegóły

Numer ogłoszenia 328609 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 224620006, 392924009
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa następujących materiałów promocyjnych: Część I: Długopis – 1000 szt., Długopis z metalicznym wykończeniem – 1000 szt., Słuchawki – 300 szt., Ponczo przeciwdeszczowe – 1500 szt., Płaszcz przeciwdeszczowy – 150 szt., Torba izotermiczna – 200 szt., Silikonowa portmonetka – 400 szt., Notatnik – 1000 szt., Dysk latający – 1200 szt., Zakreślacz w obudowie – 500 szt., Bumerang – 800 szt., Kredki w pokrowcu – 300 szt., Brelok odblaskowy – 1500 szt., Worek z uszami – 300 szt., Latawiec – 150 szt., Kolorowa bransoletka – 1000 szt., Głośnik stereo w kształcie kuli – 150 szt., Kijek do selfie – 200 szt., Plecak – 100 szt., Ręcznik sportowy – 300 szt., Etui na telefon na ramię – 200 szt., Mata plażowa – 100 szt., Bidon – 100 szt., Pojemnik termiczny na lunch – 100 szt., Worek marynarski – 500 szt., Koszulki damskie – 300 szt., Koszulki męskie – 300 szt. Część II: Torba papierowa A4 – 1500 szt., Torba papierowa A3 – 1000 szt., Teczka papierowa A4 – 1000 szt. Część III: Koszulka damska – 190 szt., Koszulka męska – 210 szt., Długopis metalowy – 300 szt., Pendrive – długopis metalowy – 150 szt., Bransoletka z mikro USB do smartfonów i tabletów – 200 szt., Magnes – 400 szt., Parasol – 100 szt., Kubek ceramiczny – 300 szt., Zakładka magnetyczna – 300 szt., Zestaw 2 sztuk ołówków - 200 zestawów, Brelok metalowy – 200 szt., Podkładka pod mysz – 200 szt., Kreda do graffiti, 6 kolorów – 400 szt.

Opis

Wykonanie i dostawa następujących materiałów promocyjnych: Długopis – 1000 szt., Długopis z metalicznym wykończeniem – 1000 szt., Słuchawki – 300 szt., Ponczo przeciwdeszczowe – 1500 szt., Płaszcz przeciwdeszczowy – 150 szt., Torba izotermiczna – 200 szt., Silikonowa portmonetka – 400 szt., Notatnik – 1000 szt., Dysk latający – 1200 szt., Zakreślacz w obudowie – 500 szt., Bumerang – 800 szt., Kredki w pokrowcu – 300 szt., Brelok odblaskowy – 1500 szt., Worek z uszami – 300 szt., Latawiec – 150 szt., Kolorowa bransoletka – 1000 szt., Głośnik stereo w kształcie kuli – 150 szt., Kijek do selfie – 200 szt., Plecak – 100 szt., Ręcznik sportowy – 300 szt., Etui na telefon na ramię – 200 szt., Mata plażowa – 100 szt., Bidon – 100 szt., Pojemnik termiczny na lunch – 100 szt., Worek marynarski – 500 szt., Koszulki damskie – 300 szt., Koszulki męskie – 300 szt. Wykonanie i dostawa następujących materiałów promocyjnych: Torba papierowa A4 – 1500 szt., Torba papierowa A3 – 1000 szt., Teczka papierowa A4 – 1000 szt.Wykonanie i dostawa następujących materiałów promocyjnych: Koszulka damska – 190 szt., Koszulka męska – 210 szt., Długopis metalowy – 300 szt., Pendrive – długopis metalowy – 150 szt., Bransoletka z mikro USB do smartfonów i tabletów – 200 szt., Magnes – 400 szt., Parasol – 100 szt., Kubek ceramiczny – 300 szt., Zakładka magnetyczna – 300 szt., Zestaw 2 sztuk ołówków - 200 zestawów, Brelok metalowy – 200 szt., Podkładka pod mysz – 200 szt., Kreda do graffiti, 6 kolorów – 400 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Województwo Mazowieckie
Ulica ul. Jagiellońska
Nr domu 26
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 03719
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 59 79 100
Fax 22 59 79 043
Email anna.siennicka@mazovia.pl
Adres strony url www.mazovia.pl
Regon 1552891000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.mazovia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.mazovia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Urządu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
Numer referencyjny KP.ZP.D.272.47.2016.AR
Rodz zam D
Okres2c 09/12/2016
Szacunkowa wart zam calosc 153035.09
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Anna Radzik - mail: anna.radzik@mazovia.pl, faks 22 59 79 863
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp(informacja zamieszczana po otwarciu ofert),oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2 zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu)
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data skl 03/11/2016
Godz skl 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być przygotowana w języku polskim, dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez wykonawcę
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Wraz z ofertą (formularzem oferty) powinny być złożone próbki (wzory) następujących przedmiotów (odpowiadających Szczegółowemu opisowi przedmiotu zamówienia): dla części I – 1. koszulka damska i męska, 2. płaszcz przeciwdeszczowy, 3. kijek do selfie, 4. ręcznik sportowy, 5. worek marynarski, 6. mata plażowa, 7. bidon, 8. kolorowa bransoletka; dla części II – torba papierowa A4 lub A3 (do wyboru Wykonawcy); dla części III – 1. Koszulka damska, 2. Bransoletka z mikro USB do smartfonów i tabletów, 3. Parasol, 4. Kubek ceramiczny
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)