Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla Urzędu Miasta w Opolu

Publication date 2016-10-25
End date 2016-11-02 10:00:00
Instytucja Miasto Opole
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 330381 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 390000002, 391000003
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż mebli na potrzeby Urzędu Miasta w Opola.

Zakres:
- meble biurowe i gabinetowe: biurka, dostawki do biurek, stoły, szafy aktowe, szafy ubraniowe, fotele obrotowe, krzesła, szafki pod ksero, kontenery mobilne, nadstawki szaf, listwy odbojowe i inne – lokalizacja dostawy Opole (45-081) ul. Piastowska 17.
- fotele obrotowe i krzesła - wszystkie lokalizacje Urzędu Miasta Opola.

Szczegółowy opis oraz szacunkowe ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz rzeczowo-cenowy, stanowiący załącznik do umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Miasto Opole
Ulica Rynek-Ratusz
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45015
Panstwo Polska
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 451 19 21, 77 451 19 22
Fax 77 454 98 44
Email pzp@um.opole.pl
Regon 53141266800000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.um.opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Opola, Wydział Zamówień Publicznych, Plac Wolności 7-8, pokój 118, 45-018 Opole
Numer referencyjny ZP.271.1.5.2016
Rodz zam D
Okres2c 15/12/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawcy spełnią ww. warunek udziału w postępowaniu, jeżeli posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 90 000 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy spełnią ww. warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 dostawy mebli biurowych o wartości minimum 70 000 zł brutto każda.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Prawa. PODMIOTY ZAGRANICZNE Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. b składa odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (wystawiony z terminem jak powyżej).
Zakresie warunkow udzialu - wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. III 3) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III 3). W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do formularza „OFERTA PRZETARGOWA” załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.13 – 22 i ust 5 pkt. 1-8 z wyłączeniem pkt. 3 Prawa (art. 22a ust. 3 Prawa). W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 22a ust. 4 Prawa). W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Prawa, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania załączono do SIWZ. - Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia załączono do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów – (art. 26 ust. 2 Prawa): 1) kart katalogowych, zdjęć lub szczegółowych opisów technicznych oferowanych produktów, 2) próbki płyty melaminowej nie mniejszej niż 100mm x 100mm kolor biały pastel, buk, orzech nizinny, antracyt, 3) próbki min. 20 kolorów tkanin tapicerskich foteli obrotowych i krzeseł do wyboru zgodnie z SIWZ o wymiarach nie mniejszych niż 24mm x 24mm, 4) atestów i certyfikatów: a. atest higieniczny dotyczący używanej w produkcji płyty meblowej zgodnie z normą PN-EN 14322 w klasie higieniczności E1, b. dokument potwierdzający właściwości użytkowe blatów nie gorsze od wymagań normy PN EN 14323 - klasa ścieralności 3A, c. dokument potwierdzający odporność powłok lakierniczych w stelażach stołów i biurek na ścieranie i uderzenia zgodnie z normą PN-ISO 4211-4:1999, d. dokument potwierdzający odporność tapicerki na ścieranie wg cykli Martindale zgodnie z normą PL-EN ISO 12947-2 na poziomie minimum 100 000 cykli, e. dokument potwierdzający odporność tapicerki na pilling w krzesłach zgodnie z normą PL- EN ISO 12945-2 na poziomie 5, f. dokument potwierdzający trudnopalność tapicerki zgodnie z normą PL- EN 1021-1 - tlący się papieros - z wynikiem pozytywnym, g. Dokument potwierdzający trudnopalność tapicerki zgodnie z normą PL- EN 1021-2 – równoważnik płomienia zapałki - z wynikiem pozytywnym, h. dokument wystawiony przez niezależny instytut badawczy potwierdzający pozytywną opinię fizjologiczno-ergonomiczną zgodnie z normą PN-EN 1335-1 osobno dla wszystkich oferowanych krzeseł obrotowych.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy m.in. w następujących sytuacjach: a) zmian organizacyjnych Stron np. zmiana działalności, reprezentacji lub siedziby firmy; b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, np. w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT; c) zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, wprowadzona za uprzednią zgodą Zamawiającego. d) zmiana terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od stron umowy oraz zmiany terminu umowy spowodowane zaistnieniem siły wyższej. Siłami wyższymi w rozumieniu Zamawiającego są między innymi: działania wojenne, zamieszki, rewolty, złośliwe uszkodzenie ważnych urządzeń, embargo, zakaz importu, akty władzy, strajk, lokaut, pożar, epidemia, powódź, itp. e) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, w sytuacji uzasadniającej wprowadzenie takiej zmiany (np. pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji, tj. zamki, zawiasy, prowadnice, kółka, itp. innych niż wskazane w formularzu rzeczowo-cenowym, a pozwalających na uzyskanie w ramach cen ofertowych wyposażenia o lepszych walorach technicznych czy estetycznych, a także art. 357ˡ kc.), f) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych, g) inne nienaruszające art. 140. ust. 3 Prawa. Warunkiem zmiany umowy będzie pisemny wniosek Strony umowy. Zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i Strony umowy wyrażą na nią zgodę.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 02/11/2016
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)