Dostawa tablic rejestracyjnych oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych

Publication date 2016-10-28
End date 2016-11-08 09:00:00
Instytucja Powiat Wałbrzyski, Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 332232 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje: przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych, aluminiowych, foliowanych, wykonanych zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz warunkami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1038) oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych w następujących, szacunkowych ilościach:
1.tablica rejestracyjna zwyczajna samochodowa (jednorzędowa) – 20 000 szt.
2.tablica rejestracyjna zwyczajna samochodowa (dwurzędowa) – 400 szt.
3.tablica rejestracyjna zwyczajna samochodowa motorowerowa (dwurzędowa) – 500 szt.
4.tablica rejestracyjna zwyczajna motocyklowa (dwurzędowa) – 500 szt.
5.tablica rejestracyjna tymczasowa jednorzędowa – 160 szt.
6.tablica rejestracyjna tymczasowa dwurzędowa – 40 szt.
7.tablica rejestracyjna tymczasowa, motocyklowa (dwurzędowa) – 40 szt.
8.tablica rejestracyjna tymczasowa motorowerowa (dwurzędowa) – 40 szt.
9.tablica rejestracyjna INDYWIDUALNA jednorzędowa – 40 szt.
10.tablica rejestracyjna INDYWIDUALNA dwurzędowa – 40 szt.
11.tablica rejestracyjna INDYWIDUALNA motocyklowa (dwurzędowa) – 40 szt.
12.tablica rejestracyjna ZABYTKOWA, jednorzędowa – 24 szt.
13.tablica rejestracyjna ZABYTKOWA, dwurzędowa – 24 szt.
14.tablica rejestracyjna ZABYTKOWA, motocyklowa (dwurzędowa) – 20 szt.
15.tablica rejestracyjna ZABYTKOWA, motorowerowa (dwurzędowa) – 5 szt.
W cenie tablic należy uwzględnić koszt opakowania, dowozu wraz z rozładunkiem w sposób gwarantujący bezpieczeństwo transportu oraz koszt związany z odbiorem i złomowaniem tablic. Wykonane tablice Wykonawca dostarczy własnym transportem i rozładuje we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego. Miejscem dostarczenia tablic będzie Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu.
Wykonane tablice w partiach na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego - każdorazowo ilość tablic zgodną ze złożonym zapotrzebowaniem, w terminie do 7 dni od złożenia zapotrzebowania. Przy każdorazowej dostawie tablic Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania (protokolarnego) a następnie złomowania starych tablic rejestracyjnych na swój koszt. Zamawiający przewiduje tzw. interwencyjne dostawy tablic, polegające na wytworzeniu i dostarczeniu wtórników tablic rejestracyjnych w przypadku zgłoszenia przez właściciela pojazdu utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub naprawy gwarancyjnej, dodatkowej tablicy do oznaczenia bagażnika.
Przewidywane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne oszacowano na podstawie danych zużycia z roku 2016 oraz najlepszej wiedzy Zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania w okresie trwania zamówienia. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Powiat Wałbrzyski, Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu
Ulica Al. Wyzwolenia
Miejscowosc Wałbrzych
Kod poczt 58300
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 748 460 674
Fax 748 460 674
Email zamowieniapubliczne@powiat.walbrzych.pl
Adres strony url www.powiat.walbrzych.pl
Regon 89071800100000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.powiat.walbrzych.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.sp-walbrzych.dolnyslask.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę sporządzoną w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujacy zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert należy przesłać za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca lub dostarczyć osobiście
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu, Al. Wyzwolenia 24, 58-300 Wałbrzych, pok. 28
Numer referencyjny BOS.272.1.22.2016
Rodz zam D
Okres2c 36
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia wynikające z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow minimalne warunki dotyczące doświadczenia: wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawy polegające na dostarczeniu tablic rejestracyjnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000 zł
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Zakresie warunkow udzialu 1)koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 2)wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony i podpisany wzór oferty wraz z formularzem cenowym, 2) dowód wniesienia wadium, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie
Wadium Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zgodnie z projektem umowy
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 08/11/2016
Godz skl 09:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)