Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania dla Wielkopolskiego Biura Planowania Przestrzennego w następujących częściach: 1. Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania 2. Dostawa oprogramowania specjalistycznego typ A 3. Dostawa oprogramowania specjalistycznego typ B

Publication date 2016-11-04
End date 2016-11-14 11:00:00
Instytucja Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 336564 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania
dla Wielkopolskiego Biura Planowania Przestrzennego
w następujących częściach:
1. Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania
2. Dostawa oprogramowania specjalistycznego typ A
3. Dostawa oprogramowania specjalistycznego typ B


Opis

Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowaniaDostawa oprogramowania specjalistycznego typ ADostawa oprogramowania specjalistycznego typ B

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego
Ulica al. Niepodległości
Nr domu 18
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61713
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 0-61 852 28 83
Fax 0-61 852 32 46
Email sekretariat@wbpp.poznan.pl
Regon 63128474700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.wbpp.poznan.pl,
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wbpp.poznan.pl,
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin realizaci dla Części 1 – w terminie maksymalnym do 28 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy, dla Części 2 - w terminie maksymalnym do 21 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy, dla Części 3 – w terminie maksymalnym do 21 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: dla części 1 – 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) dla części 2 – 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100) dla części 3 – 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie) dla części 1:- co najmniej dwie główne dostawy o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) brutto każda polegające na dostarczeniu sprzętu komputerowego w zakresie co najmniej komputerów stacjonarnych i/lub przenośnych wraz z zainstalowanym oprogramowaniem; dla części 2 – co najmniej 2 dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) brutto, polegające na dostawie oprogramowania. dla części 3 – co najmniej 2 dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) brutto, polegające na dostawie oprogramowania.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 ustawy, b) Oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku, czyli zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga załączenia wykazu wykonanych lub wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt b) są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; 2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku, czyli warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający wymaga załączenia informacji banku, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż: dla części 1 – 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) dla części 2 – 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100) dla części 3 – 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku gdyby: a) nastąpiło wycofanie z produkcji jakiegokolwiek - w ramach przedmiotu zamówienia objętego umową - rodzaju (modelu) sprzętu lub oprogramowania - w takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia go innym rodzajem (modelem) sprzętu lub oprogramowania, jednak o nie gorszych i nie mniej nowoczesnych parametrach technicznych; b) na rynku pojawiło się nowe rozwiązanie technologiczne w zakresie przedmiotu zamówienia bez względu na fakt, iż dotychczasowe nie zostało wycofane z produkcji – w takim przypadku Wykonawca może zaproponować zastąpienie dotychczasowego rozwiązania innym, nowym rozwiązaniem, o nie gorszych funkcjach i parametrach technicznych, a Zamawiający może taką propozycję przyjąć; c) z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, których nie mógł wcześniej przewidzieć bądź w wyniku przedłużenia procedury przetargowej, zaszła konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego (niniejszej umowy) - w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie; d) uległa zmianie ustawowa stawka podatku VAT, 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swojej ważności wymagają formy pisemnej.
Kryt 0 Cena (cz 1, 2, 3)
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 14/11/2016
Godz skl 11:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)