Dostawa wraz z montażem mebli, sprzętu AGD, telewizorów oraz żaluzji pionowych okiennych stanowiących wyposażenie internatu i kwater internatowych zlokalizowanych w Poznaniu, Lesznie, Kruszewni i Witkowie –(zgodnie z załącznikiem nr 1 a do SIWZ – wykaz asortymentowo-ilościowy).

Publication date 2016-11-09
End date 2016-11-17 10:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble domowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 339257 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391400005, 391100006
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wraz z montażem mebli, sprzętu AGD, telewizorów oraz żaluzji pionowych okiennych stanowiących wyposażenie internatu i kwater internatowych zlokalizowanych w Poznaniu, Lesznie, Kruszewni i Witkowie – (zgodnie z załącznikiem nr 1 a do SIWZ – wykaz asortymentowo-ilościowy).
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części w odniesieniu do dostarczanego asortymentu:
Część 1 (Meble) – zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 2a do SIWZ formularz cenowy;
Część 2 (Sprzęt RTV) – zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 2a do SIWZ formularz cenowy;
Część 3 (Sprzęt AGD) – zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 2a do SIWZ formularz cenowy;
Część 4 (Żaluzje pionowe okienne - verticale) – zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 2a do SIWZ formularz cenowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty częściowej na wybrane przez Wykonawcę części zamówienia. Części zamówienia nie podlegają dalszym podziałom.
3. Jako dostawę należy rozumieć wykonanie lub zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do budynków na poszczególne kondygnacje, rozpakowanie, montaż, zainstalowanie (ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osobę wyznaczoną z ramienia Zamawiającego), regulacja, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i wykonanie innych wyżej nie wymienionych czynności, a koniecznych do przekazania Zamawiającemu zamówionej rzeczy jako funkcjonującej i sprawnej.
4. W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy, a mianowicie koszty: robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby, listwy, przedłużacze, dodatkowe kable, wtyczki itp. W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z posprzątaniem pomieszczeń po montażu i doprowadzeniem pomieszczeń do stanu zastanego.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wybranego do realizacji przedmiotu zamówienia wykonania szczegółowych obmiarów. Dotyczy to wielkości otworów okiennych i drzwi balkonowych oraz ich lokalizacji. Na podstawie obmiaru Wykonawca zaprojektuje wymiary verticali.
6.Szczegółowy zakres wyposażenia kwater internatowych określają formularz cenowy, rysunki wyposażenia, opis wymagań dla poszczególnych produktów, które stanową załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza niewielkie odstępstwa od podanych wymiarów i parametrów wyposażenia.
7.Materiały użyte do produkcji wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie.


Opis

1.Krzesło drewniane z siedziskiem i oparciem tapicerowanym, podstawowe wymiary: wysokość siedziska od podłogi ok. 50 cm, siedzisko i rozstaw nóg u podstawy: szer. ok. 55 cm, głębokość ok. 40 cm, całkowita wysokość krzesła ok. 85 cm, tkanina obiciowa siedziska i oparcia mocna, odporna na ścieranie w kolorze zbliżonym do tkaniny tapczanu (załączyć próbki) – wykonanie obrazuje rysunek nr 1.
2.Taboret kuchenny z siedziskiem twardym z drewna litego, wykonanie obrazuje rysunek nr 2.
3.Wersalka rozkładana ze skrzynią na pościel. Siedzisko wykonane na profesjonalnej piance tapicerskiej o podwyższonej sprężystości i odpowiedniej twardości. Przybliżone wymiary: długość – 200 cm, szerokość – 80 cm, wysokość 94 cm. Wykonanie obrazuje rysunek nr 3 lub 3A.
4.Fotel – krzyżak wykonany na stabilnym i mocnym stelażu z drewna, obity odpornym na przetarcia materiałem tapicerskim. Całe siedzisko i oparcie wykonane z wysokoplastycznej pianki poliuretowej o grubości 9 cm i gęstości T 30. Kolorystyka drewna zbliżona do ławy. Kolorystyka tapicerki w kolorze obicia kanapy. Wykonanie obrazuje rysunek nr 4.
5.Ława pokojowa duża - materiał: blat górny - płyta laminowana lub fornirowana, noga 100% drewno. Przybliżone wymiary: długość 100 cm, szerokość – 60 cm, wysokość – 60 cm. Wykonanie obrazuje rysunek nr 5.
1.Telewizor 40” LED klasa A+, format obrazu 16:9, przekątna 40 cale, nominalna rozdzielczość 1366x768, HD, wbudowane głośniki, gniazdo słuchawkowe, HDMI, eurozłącze, gniazdo USB, pilot, telegazeta. Napięcie zasilania 220-240V, 50/60 Hz. Kolor obudowy czarny. Zgodność z normami CE.
2.Telewizor 32” LED, format obrazu 16:9, przekątna 32 cale, nominalna rozdzielczość 1366x768, HD, wbudowane głośniki, gniazdo słuchawkowe, HDMI, eurozłącze, gniazdo USB, pilot, telegazeta. Napięcie zasilania 220-240V, 50/60 Hz. Kolor obudowy czarny. Zgodność z normami CE. Zamawiający dopuszcza dostawę telewizorów różnych marek i modeli pod warunkiem spełnienia powyższych parametrów.
1.Kuchenka mikrofalowa – pojemność około 20 l, moc mikrofali 700 W. Średnica talerza obrotowego ok. 25 cm, funkcja grilla z rusztem, rozmrażanie, podgrzewanie. Kolor: biała lub srebrna (stal nierdzewna lub lakierowana).
2.Pralka automatyczna:
- załadunek od przodu,
- klasa energetyczna minimum A++,
- prędkość wirowania min. 1000 obr./min.
- wielkość załadunku co najmniej 5 kg
- min. 8 programów podstawowych.
3.Chłodziarko-zamrażarka o sumarycznej pojemności netto ok. 200 litrów z tolerancją +/- 10%, klasa energetyczna A++ lub A+++, oddzielne komory i drzwi do komór chłodniczej i zamrażalnika, drzwi z możliwością zmiany kierunku otwierania (prawe lub lewe), komora zamrażalnika w dolnej części z dwiema szufladami (komorami) o pojemności mniejszej od pojemności chłodziarki, automatyczne odszranianie chłodziarki, półki w chłodziarce z hartowanego szkła, kolor obudowy biały.
4.Lodówka o sumarycznej pojemności netto ok. 82 litrów z tolerancją +/- 10%, klasa energetyczna A+ lub A++, wolnostojąca, drzwi z możliwością zmiany kierunku otwierania (prawe lub lewe), szuflada na warzywa, minimum 2 półki w chłodziarce z hartowanego szkła, minimum 2 półki w drzwiach, kolor obudowy biały.
5.Odkurzacz - bezworkowy, moc min. 1000 W, filtr HEPA, pojemnik na kurz
o pojemności min. 1 litr, automatyczny zwijacz przewodu, przewód ok. 8 metrów, miękkie kółka, metalowa teleskopowa rura, klasa skuteczności odkurzania podłóg twardych A, min. 3 końcówki (szczotki/ssawki).
1 – 5. Żaluzje pionowe verticale – wyłącznie szyte, z tkanin trudnozapalnych i trudnobrudzących w kolorze jasnokremowym. W formularzu cenowym podane zostały orientacyjne wymiary verticali: długość od sufitu do ok. 5,0 cm poniżej parapetu okiennego (verticale okienne) i do ok. 5,0 cm ponad powierzchnię podłogi (verticale na drzwi balkonowe); szerokość uwzględniająca zakład poza światło otworów okiennych i drzwi balkonowych w granicach 20 cm z każdej strony.
Uwaga! Zamawiający wymaga od wykonawcy wybranego do realizacji przedmiotu zamówienia wykonania szczegółowych obmiarów wielkości otworów okiennych
oraz drzwi balkonowych i na ich podstawie precyzyjnego zaprojektowania wymiarów verticali.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu
Ulica ul. Dojazd
Nr domu 30
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60631
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 660 67 00
Fax 61 660 67 01
Email poznan@amw.com.pl
Adres strony url www.amw.com.pl
Regon 1126394600418
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy dostarczyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada Prawo pocztowe lub osobiście lub za pośrednictwem kuriera lub posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań (Kancelaria ogólna pokój nr 1)
Rodz zam D
Okres2c 22/12/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow [dotyczy tylko Części nr 2 (Sprzęt RTV)) i nr 3 (Sprzęt AGD)] Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada niezbędne doświadczenie, tj.,w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie sprzętu AGD i/lub RTV, na kwotę co najmniej 10 tys. zł brutto (w przypadku zamówień realizowanych – wykazane przez Wykonawcę zamówienie winno być zrealizowane na wartość min. 10 tys. zł brutto).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu [dotyczy tylko Części nr 2 (Sprzęt RTV)) i nr 3 (Sprzęt AGD)] 1)Dowody, określające czy dostawy zamieszczone w Wykazie dostaw (w załączniku nr 3 do SIWZ) zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Inne dokumenty muszą w wystarczający sposób potwierdzać spełnienie określonego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim zakresie będzie ono wykonywane; 2)W celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawcy, którzy nie należą do grupy kapitałowej składają wraz z ofertą stosowne oświadczenie (załącznik nr 5 do SIWZ) o braku przynależności do grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu wraz z oświadczeniem (załącznik nr 5 do SIWZ) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3)W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania; 4)Dowód wpłaty wadium (jeżeli jest wymagane).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1, Zamawiający żąda: 1)fotografii i opisów z podaniem marki i typu, nazwy producentów proponowanych urządzeń AGD, RTV; 2)fotografii lub rysunków proponowanych mebli; 3)w przypadku krzeseł wyściełanych, foteli, kanapotapczanów oraz verticali należy załączyć do oferty próbki proponowanych tkanin.
Wadium Część 1 (Meble): (wadium nie jest wymagane); Część 2 (Sprzęt RTV): 2000,00 zł; Część 3 (Sprzęt AGD): 1000,00 zł; Część 4 (Żaluzje pionowe okienne verticale ):(wadium nie jest wymagane).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 – cena brutto oferty
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 17/11/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)