Dostawa mebli dla potrzeb Oddziału ZUS w Nowym Sączu

Publication date 2016-11-10
End date 2016-11-21 11:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 340750 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391413005
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli biurowych, w tym biurka komputerowe szt.66, szafa aktowa szt. 8, szafa aktowo-ubraniowa szt. 80, kontener pod biurko szt. 5, krzesło obrotowe szt. 61, zabudowa pomieszczenia kuchennego kpl. 1.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
Ulica ul. Sienkiewicza
Nr domu 77
Miejscowosc Nowy Sącz
Kod poczt 33300
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel 184 498 020
Fax 184 498 005
Email paluch@zus.pl
Adres strony url www.zus.pl
Regon 1775600331
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu ul.Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz
Numer referencyjny 220000/271/15/2016/ADG
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2016
Szacunkowa wart zam calosc 305117.30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 złotych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z prowadzonego postępowania oraz odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu oraz dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 zł.
Inne dokumenty niewymienione a)oferta cenowa sporządzona wg załącznika nr 7, b)wykazu produktów równoważnych nie gorszej jakości niż wskazane w załącznikach nr 5- dotyczy w przypadku składania ofert równoważnych, + karty katalogowe.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, iż oferowane meble spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: a)opis oraz fotografie w zakresie oferowanych gotowych mebli, b)zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym wskazanym w pkt. 4.5. lub oświadczenie producenta, że oferowane meble spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i odpowiadają wskazanym normom, c)certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, tj.: atesty higieniczne dotyczące płyty melaminowej/laminowanej potwierdzające klasę higieny E1,atest badań wytrzymałościowych dla krzeseł obrotowych, protokół oceny ergonomicznej, atest trudnopalności EN 1021-1 (papieros), informacja o odporności na ścieranie (dot. krzeseł obrotowych), atesty higieniczne dla mebli obejmujące gotowe wyroby zezwalające na zastosowanie ich w pomieszczeniach użyteczności publicznej (biurowych) lub oświadczenie producenta, że wyprodukowane meble (gotowe) ze względu na zastosowane materiały i surowce, posiadają atest higieniczny i mogą być stosowane w pomieszczeniach użyteczności publicznej. d)oświadczenie producenta, przypadku krzeseł obrotowych i biurek komputerowych – że spełniają wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10.12.1998r. (Dz. U. z 1998r. Nr 148, poz. 973).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy: 1.zmiana terminu końcowego. Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany okresu obowiązywania umowy mogą być wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki (z wyjątkiem strajku u Wykonawcy), działania wojenne; 2.zmiana umowy wynikającą z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3.Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4.Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający. 5.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 70
Data skl 21/11/2016
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki W języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)