| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
|
| Ulica |
ul. Sienkiewicza
|
| Nr domu |
77
|
| Miejscowosc |
Nowy Sącz
|
| Kod poczt |
33300
|
| Panstwo |
Polska
|
| Wojewodztwo |
małopolskie
|
| Tel |
184 498 020
|
| Fax |
184 498 005
|
| Email |
paluch@zus.pl
|
| Adres strony url |
www.zus.pl
|
| Regon |
1775600331
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
podmiot prawa publicznego
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zus.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu ul.Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz
|
| Numer referencyjny |
220000/271/15/2016/ADG
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
31/12/2016
|
| Szacunkowa wart zam calosc |
305117.30
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 złotych.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z prowadzonego postępowania oraz odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu oraz
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 zł.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a)oferta cenowa sporządzona wg załącznika nr 7,
b)wykazu produktów równoważnych nie gorszej jakości niż wskazane w załącznikach nr 5- dotyczy w przypadku składania ofert równoważnych, + karty katalogowe.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, iż oferowane meble spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia:
a)opis oraz fotografie w zakresie oferowanych gotowych mebli,
b)zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym wskazanym w pkt. 4.5. lub oświadczenie producenta, że oferowane meble spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i odpowiadają wskazanym normom,
c)certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, tj.:
atesty higieniczne dotyczące płyty melaminowej/laminowanej potwierdzające klasę higieny E1,atest badań wytrzymałościowych dla krzeseł obrotowych, protokół oceny ergonomicznej, atest trudnopalności EN 1021-1 (papieros),
informacja o odporności na ścieranie (dot. krzeseł obrotowych),
atesty higieniczne dla mebli obejmujące gotowe wyroby zezwalające na zastosowanie ich w pomieszczeniach użyteczności publicznej (biurowych) lub oświadczenie producenta, że wyprodukowane meble (gotowe) ze względu na zastosowane materiały i surowce, posiadają atest higieniczny i mogą być stosowane w pomieszczeniach użyteczności publicznej.
d)oświadczenie producenta, przypadku krzeseł obrotowych i biurek komputerowych – że spełniają wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10.12.1998r. (Dz. U. z 1998r. Nr 148, poz. 973).
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy:
1.zmiana terminu końcowego.
Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany okresu obowiązywania umowy mogą być wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki (z wyjątkiem strajku u Wykonawcy), działania wojenne;
2.zmiana umowy wynikającą z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
3.Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
4.Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.
5.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
| Kryt 0 |
cena
|
| Kryt 0p |
70
|
| Data skl |
21/11/2016
|
| Godz skl |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
W języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski
|
| Termin |
on
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|